חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למי מתאימה החלקת שיער?

מאת: רוןיופי וטיפוח - כללי11/12/20162945 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החלקת שיער מאפשרת לאלה ששיערם גלי ומתולתל לעצב אותו לשיער חלק וישר, כאשר באמצעות טכניקות שונות אפשר להחליקו לתקופה קצרה או ארוכה יותר. טכניקות החלקה זמנית שמאפשרות לשמור על שיער חלק לתקופה קצרה אינן משנות את מבנה השערה, בעוד שהחלקה פרמננטית משנה אותו לצמיתות.

החלקת שיער לתקופה ממושכת

החלקת שיער היא תהליך כימי שמאפשר את 'יישור' השערה לתקופה ארוכה - שערה שהוחלקה פרמננטית אינה חוזרת לצורתה הקודמת, אך הטיפול אינו משפיע על החלק שממשיך לצמוח מהשורש. לכן, לאחר כמה חודשים, יש לבצע טיפול החלקה חלקי על מנת להחליק את אותו חלק שערה שלא טופל.

החלקת שיער מתבצעת במספרות אך כיום אפשר לבצע את התהליך באופן עצמאי בבית. אופן הביצוע דומה לטיפולי צביעת שיער, באמצעות מריחת חומר ההחלקה לכל אורך השערות. לאחר מכן יש להמתין כדי לאפשר לתרכובת לפעול. לאחר הטיפול אין לחפוף את השיער במשך כמה ימים על מנת לאפשר את המשך פעילות החומר. בשיער שהוחלק מומלץ לטפל באמצעות חומרי טיפוח מיוחדים שמכילים חומרים שמגנים ומזינים אותו.

מדוע להחליק שיער?

המניעים להחלקת שיער נובעים מאסתטיקה ומנוחות - עבור נשים וגברים שאינם מרוצים משיערם הטבעי מתולתל החלקתו היא פתרון אולטימטיבי. בנוסף, הבחירה בהחלקה קבועה נובעת גם מחוסר הנוחות שבטיפול בשיער שאינו ישר. סירוק וסידור שיער מתולתל או גלי הוא משימה לא פשוטה והחלקה קבועה מונעת את הצורך התכוף בשימוש באמצעים זמניים כגון פן או מחליק שיער. מומלץ לבקר באתר שלהם, בו תוכלו למצוא מגוון מוצרים להחלקת שיער.

סכנות אפשריות בהחלקת שיער

טכניקות להחלקת שיער כוללות שיטות שונות, החל מהחלקה באמצעות פן ועד לשימוש בתרכובות כימיות. שימוש בתכשיר כימי שאינו מתאים לשיער עלול לגרום לו נזק, אבל כאשר השיער פגום מטבעו הוא עלול להינזק  אפילו מייבוש בפן או משימוש במחליק שיער. חשוב לא להגזים בכמות טיפולי החלקת השיער הזמניים על מנת שלא לייבש אותו ולגרום לשבירתו.

כיום טיפולי החלקה כימית נחשבים לבטוחים ובחלקם אפילו בריאים לשיער בשל תרכובות ההזנה שהם מכילים. עם זאת, חשוב לוודא שהטיפול אכן מתאים לסוג השיער. מאחר שלכל תרכובת מצורפות הוראות שימוש אינדיבידואליות יש לפעול לפיהן. לפני ניסיונות ראשונים מומלץ לקבל ייעוץ ממומחה מקצועי בתחום.

 



תגיות המאמר: החלקת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רון

מאת: רוןאינטרנט - כללי28/07/193847 צפיות
לימודי הסייבר פותחו בהתאם לצורך הלאומי להגנת מהקאינג, על מנת להבטיח רמה מקצועית גבוהה, מהימנות וידע עדכני לכל העוסקים בתחום.

מאת: רוןקופירייטינג26/06/193799 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/173146 צפיות
החלקה אורגנית כוללת כמה פורמולות חדשניות להחלקת שיער, המבוססות על רכיבים פעילים טבעיים, בשונה מהחלקות אורגניות שהרכיבים הפעילים שלהן כוללים תרכובות כימיות שונות

מאת: רוןאומנות - כללי04/07/172734 צפיות
קעקוע קטן הוא בחירה מועדפת על ידי מי שרוצים להסתיר קעקוע ראשון או פשוט מעוניינים בעיצוב מינימליסטי, ועבורם יש מבחר עיצובים שמתאימים במיוחד לקעקועים קטנים.

מאת: רוןבתי מלון05/05/171104 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171486 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184249 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica