חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה זמן אורך תהליך של יישור שיניים למבוגרים?

מאת: מגניב יופי וטיפוח - כללי04/01/20173587 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
תהליך יישור שיניים הוא תהליך ארוך למדי, ושונה במהותו מהרבה טיפולי שיניים שאנו מכירים. טיפולים כמו סתימה, טיפול שורש, עקירת שן וכדומה הם טיפולים המבוצעים בביקור אחד אצל רופא השיניים, ובזה נגמר העניין. יישור שיניים הוא תהליך הדורש שינויים מהותיים במבנה הפה, שינויים שאי אפשר לבצע אותם בבת אחת ובצורה אגרסיבית, אלא בצורה איטית והדרגתית, למעשה בצורה כזאת שמבצעת את השינוי הנדרש, ותוך כדי כך מאפשרת לפה להסתגל בצורה קונסיסטנטית לשינוי המתהווה. במסגרת התהליך אנו למעשה משנים את הצורה בה "יושבת" השן בתוך החניכיים. בתהליך זה אנו גורמים לתזוזה של השורש ושל כתר השן, משנים את הזווית והתנוחה של השן וכדומה. אם תהליך זה היה מתרחש בצורה אגרסיבית, הרי שהשן הייתה נופלת ממקומה, מאחר והחניכיים לא היו מספיקות להסתגל לשינוי המהיר.

הקפדה על הוראות הרופא

באופן כללי, יישור שיניים למבוגרים יכול להימשך לאורך תקופה של שנה ויותר, בהתאם למספר גורמים כמו היקף השינוי שצריך להתבצע, מספר השיניים שיש לישר וכמובן ההתמדה של המטופל להגיע לכל הטיפולים בזמן, ולבצע את כל הנדרש ממנו במהלך הטיפול. כך למשל, במהלך טיפול יישור שיניים למבוגרים, נדרש המטופל לישון בלילה עם מתקן "המחזיק" את השיניים וממשיך את תהליך השינוי בצורה רגועה יותר מאשר במהלך היום. אנשים רבים מרגישים חוסר נוחות קיצוני בשינה עם מתקן זה ומעדיפים שלא להתקין אותו, מה שיכול לגרום להארכה משמעותית של התהליך. מן הסתם, לו היו מקפידים להניח את המתקן גם לאור חוסר הנוחות, לאט לאט היו מתרגלים אליו, ומאפשרים לעצמם לסיים את התהליך במהירות רבה יותר.

שינוי משמעותי בגיל מבוגר

בניגוד ליישור שיניים בקרב ילדים, יישור שיניים למבוגרים הוא תהליך הדורש מאמץ רב יותר של מנגנוני היישור, וכנראה גם פרק זמן ארוך יותר, וזאת מהסיבה הפשוטה שמדובר בשיניים גדולות בעלות שורשים עמוקים מאוד שהתקבעו בצורה מסויימת לאורך עשרות שנים. שינוי כל כך עמוק דורש מאמץ רב יותר, וזמן רב יותר, ואלו הם אכן שני מאפיינים המבדילים טיפול כזה בין ילדים ומבוגרים.

יש הרבה חידושים בתחום

הרבה אנשים רגישים לנושא המראה באופן כללי וספציפית לנראות של גשר בשיניים או מכשירים ליישור השיניים, זה אולי פחות נורא ביישור שיניים לילדים בגיל מוקדם אבל מגיל ההתבגרות ואילך במיוחד אצל מבוגרים, יש לקחת בחשבון את הנושא. לשמחתנו, פותחוו מספר שיטות יישור לאחרונה המסתירות באופן משמעותי את המכשיר הממוקם בפה. ישנו מכשיר הנקרא אינקוגניטו הממוקם רק בחלקק האחורי של השיניים וכמעט ולא נראה , ישנו גם גשר שיניים שקוף, אשר ניתן להבחין בו אם מסתכלים ישירות לתוך הפה אבל אם לא ממש מחפשים, אפשר לפספס אותו, גם אם רואים אותו , הוא אינו בולט ואינו מכער את מראה השיניים וניתן להתרגל אליו במהירות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מגניב

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי01/01/171622 צפיות
מה הדרך הטובה ביותר להגיע אל שדה התעופה, עדיף לנו לקחת מונית לנתב"ג, תחבורה ציבורית אחרת או להגיע ברכב? אנחנו נציג בפניכם כאן את כל התשובות האפשריות במטרה שתוכלו לקבל את ההחלטה הטובה ביותר עבורכם.

מאת: מגניב קייטרינג13/12/161668 צפיות
בזמן שיותר ויותר אנשים הופכים להיות צמחוניים או טבעונים, אין זה מפתיע מדוע אנחנו יכולים לראות הרבה יותר שירותי קייטרינג חלבי באירועים שונים.

מאת: מגניב תחבורה ורכב - כללי08/12/161983 צפיות
רוצים להגיע לשדה התעופה בצורה נוחה ומהירה? הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא באמצעות שירות מוניות לנתב"ג, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להזמין מונית ואתם בשדה.

מאת: מגניב קורסים וסדנאות29/09/161862 צפיות
העולם שבו אנו חיים כיום הוא ללא ספק עולם צרכני. הלקוח שלכם חשוף בכל רגע נתון למגוון מוצרים המוצעים למכירה על ידי אנשי מכירות מטעמה של החברה המתחרה. חשוב לזכור כי כישורי מכירה גבוהים הם אינם בהכרח משהו שנולדים איתו, אולם נכון שגישה שאפתנית וכריזמטית בהחלט תוכל לסייע לכם, יחד עם זאת ובסופו של יום מדובר בטכניקה מאד ברורה. השקעה גדולה יותר בשיפור יכולות המכירה על ידי קורס מכירות איכותי למשל, תאפשר לכם להצליח במשימה של הגדלת מכירות

מאת: מגניב שיער19/09/161894 צפיות
התקרחות גברית היא בעיה שכיחה ונפוצה מאוד בארצנו, אך בעוד שישנם גברים רבים אשר משלימים עם התופעה, אחרים רואים בה כבעיה. אם אתם נמנים על אותם הגברים אשר מתקשים לקבל את תופעת ההתקרחות, חשוב שתהיו מודעים לעובדה כי ישנם צעדים בהם תוכלו לנקוט על מנת לטפל בנושא ההתקרחות. בין הפתרונות אותם כל גבר אשר מתקרח צריך להכיר, ניתן לציין את התכשירים המיועדים לריסוס או מריחה מקומית, כדורים, תרופות סבתא למיניהן וטיפולי השתלות השיער.

מאת: מגניב אימון עסקי10/08/163055 צפיות
אם אתם מאלו שמחפשים ללמוד משהו בשביל להפוך אותו למקצוע יש לכם לא מעט אופציות. אתם יכולים ללמוד לתואר ראשון ויכולים לעשות קורס קצר, ומגוון הקורסים הינו עצום. קורס מכירות הוא אחד מאותם קורסים, קורס שבסופו יש מקצוע ביד ובעיקר לא מעט עבודה. קורס מכירות הוא קורס המשלב המון יידע ושיטות עבודה וגם לא מעט פסיכולוגיה של הלקוח. יש לא מעט מכללות שמאפשרות ללמוד קורס כזה ואתם צריכים בסופו של דבר ללכת אל זו שהבוגרים שלה הצליחו למצוא עבודה טובה ובעיקר מרוויחים טוב מהתחום.

מאת: מגניב ביטוח09/08/162162 צפיות
ובכן, התשובה היא לא עניין של כדאיות אלא של אפשרות. יש לכם בהחלט את האפשרות לרכוש פוליסת ביטוח נסיעות לחול מקופת החולים בה אתם חברים, אם כי עליכם לזכור שקופת חולים הוא גוף ציבורי שלא תמיד מעניק את השירות הטוב ביותר, בזמן שאתם הכי צריכים אותו, וכן קופת חולים מתמחה בתחום של ביטוחי נסיעות בהקשר הרפואי, בעוד שאתם זקוקים לפתרון גם בהיבט של רכוש וכסף שאותם אתם לוקחים יחד איתכם לטיול.

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184248 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica