חפש מאמרים:
שלום אורח
09.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חגיגה צבעונית של אוכל טעים

מאת: שרון צרפתיימי הולדת13/01/2017906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כבר תמו להם הימים בהם היינו שמים על כמה צלחות צבעוניות מיני חטיפים, מצרפים עוגת יום הולדת כושית עם סוכריות צבעוניות וכמה פשטידות טעימות למבוגרים. כל אירוע ביתי שאנחנו חוגגים כבר נעשה להפקה קטנה שבה מחפשים בצורה מדויקת אחר כל הדברים אשר משתלבים עם מיני המאפה, מיני המתיקה ושאר דברי המזון שערוכים בצורה קפדנית והולמים את המעמד של האירוע.

מה זה אומר בפועל? שכדאי מאוד לתכנן בדיוק מה רוצים להכין על גבי שולחן מעוצב ליום הולדת לכבוד האירוע, לרכוש את כל הנדרש מבעוד מועד ולתכנן את הזמן הנדרש עבור כל ההכנות הללו כדי שנספיק גם להתרענן ולקשט את עצמנו לקראת השעה שבה כל האורחים כבר צפויים להגיע. עכשיו רק נותרה לה השאלה הגדולה מהיכן בדיוק אפשר לרכוש את כל הדברים הללו בצורה מקובצת ולא להתחיל לחפש אחר כל פריט במיקום אחר.


מאיפה קונים קישוטים והפתעות

שלא תחשבו אפילו לגשת לחנויות הסופר מכיוון ששם המבחר הוא דליל, ואם חסר לכם קמח או קצפת עמידה זה הזמן להוסיף אותם אל רשימת הקניות השבועית שלכם. מלבד זאת, אתם צריכים לאתר מקומות שבהם אתם יכולים ליצור שולחן מעוצב ליום הולדת שיהיה בהם מגוון נרחב שממנו תוכלו לבחור את המוצרים שמתאימים לא רק לעיצוב שאתם בחרתם לאירוע, אלא גם לתקציב שלכם.

כיום יש באזורים השונים של הארץ לא מעט חנויות אשר מתמחות במוצרים עבור אירועים, חלקן אפילו מציעות את כל הפריטים שישי להם לרכישה דרך אתר האינטרנט, ולכן חשוב מאוד להכין רשימה מסודרת של כל מה שרוצים ורק אז להתחיל לחפש אחר הדרך הכי מהירה ויעילה לאסוף את כל אלה ולהביאם לבית בזמן.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195942 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192216 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183096 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182379 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182448 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181820 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171058 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181786 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181432 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181765 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181714 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181463 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181507 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181399 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica