חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אוכלים נכון ויורדים מהר

אוכל הפך להיות בעשורים האחרונים לחלק מן החיים שבו יש יותר דגש על ההנאה מאשר על הצורך הזה להזין את הגוף בכל מה שמסייע לו לתפקד ושומר עליו. במקרים רבים מידי אנשים עוברים אל דיאטה מהירה שבה הדגש הוא רק לגבי הורדה של כמות האוכל, וכאן יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה.


יורדים במשקל במהירות

ברגע בו מבצעים שינוי בתפריט שממנו ניזונים, ובאורח החיים באופן כולל, הירידה במשקל תהיה מהירה ובולטת לעין כבר מיד. מדוע? כי התזונה אצל הרוב המכריע של האנשים בעולם המודרני מורכבת מהרבה מאוד אוכל, כאשר הרוב המכריע שלו פשוט לא מסייע לעיכול בריא ולירידה במשקל. שינוי שכולל הורדה של מזון לא בריא ומוכן, כמו מזון עם הרבה מלח, הרבה סוכר או פשוט כזה שבו יש שימוש בשמן רב ומיעוט בערך תזונתי מביא אל ניצול יעיל של כל המזון שנכנס אל הגוף, ובסיוע של הדיאטה הכי מהירה ליציאה מהירה יותר של מזון שעובר במערכת העיכול באופן הכי אפקטיבי שאפשר.


אז מה אוכלים

מה כדאי לאכול ומה טוב לאכול שונה אצל כל אחד ואחת, כאשר התפריט עבור הדיאטה הכי מהירה צריך להיות בנוי לפי הצרכים של אדם באופן כללי, וגם עם ירידה לפרטים, כשיש כאלה שיגיבו יותר טוב אל ההורדה של סוכר וכאלה שיגיבו יותר טוב אל ההורדה של הנתרן. כל אחד יודע היטב מה הוא צורך בצורה יותר גבוהה ולא בריאה, ומשם צריכים להתחיל שלב אחר שלב אל עבר הקנייה של הרגלי אכילה ותזונה בריאה. יש כאלה שיתענגו על סלט עם טונה, כאלה שיאהבו במיוחד סלט חסה, כאלה שאין להם כל בעיה לאכול פחות בשר וכאלה שעבורם הורדה של כמות הלחם נעשית ללא בעיה.

 



תגיות המאמר: הדיאטה הכי מהירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192212 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183093 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182374 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181816 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171054 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאת: שרון צרפתיצילום אירועים14/12/171416 צפיות
איך מבצעים את הפעולה הלא פשוטה של מיון תחת לוח זמנים לא ממש רחב יריעה? קראו הלאה טרם הבחירה הסופית בצלם.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205290 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205208 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205511 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205599 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196119 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183094 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

מאת: דודישמתכונים ואוכל - כללי24/08/186679 צפיות
אמנם פורים כבר עבר אבל עבור טבעונים, תחפושת היא לא רק עניין של לבוש. הזמנתם חברים לא טבעוניים לארוחת ערב ואתם רוצים להמם אותם במנה שתגרום להם לחשוב פעמיים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica