חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכוח של השמן

מאת: ניב אבןיופי וטיפוח - כללי31/01/20173236 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולם מכירים את תקופת החורף שמביאה איתה שלל של חיידקים ווירוסים שמאפיינים את העונה ואת התרופות של סבתא היקרה אשר עברו מאמא לאמא עד לעצם היום הזה. כל אלה מאוד יעילות ומצליחות היכן שתרופות רבות לא ממש מציעות רמה אפקטיבית. בין כל אלה ישנם הצמחים אשר מאז שהם קיימים האדם למד כיצד לתעל את השימוש בהם בצורה שהכי נכונה עבורו, כולל יצירה של שמנים אתריים לכל סוג של טיפול.


איך מכינים את השמן

כל הבקבוקונים הקטנטנים האלה שנמצאים על פני מדף קטן בבית המרקחת הם למעשה מיצוי של שמנים שמופקים מצמחים בעלי הרכב שהוא בעל סגולות של מרפא וטיפוח עבור האדם. איך בדיוק אפשר למצות את השמן הזה מהחלקים השונים של הצמחים הללו? התהליך למעשה מבוצע בצורה מבוקרת בתנאי מעבדה כאשר יש תהליך של הפקה על ידי זיקוק באדי מים, הפקה על ידי פעולת לחץ בקור והפקה על ידי שיטת הזיקוק בקיטור שהיא הדרך הכי שכיחה עבור יצירה של שמנים אתריים להרגעה או לכל מטרה אחרת, בהתאם להרכב של כל צמח וצמח המיועד למטרות ספציפיות.


דרך נהדרת להירגע

בעולם המודרני בו אנו חיים האדם הספיק לנתק את המגע עם כל מה שטבעי ונכנס אל בועה מודרנית שבה הכל מתועש ויותר מהכל מלא בלחץ שקשה להפיג אותו. אז יש טיפולים של הרפיית הלחץ על ידי סוגים שונים של עיסויים, פעולות של יוגה ושאר דרכים יעילות שמצליחות להביא את האדם אל הרוגע שאותו הוא כבר שכח מזמן. הוסה של שמנים אתריים להרגעה מליחה במשימה של הורדת מפלס הלחץ גם כן בצורה יעילה, כאשר זה כבר די ברור לראות עד כמה יש את היכולת לסוגים שונים של צמחים להכניס את האדם אלמצב של רוגע בעזרת מגע או אפילו רק על ידי חודש הריח.

 



תגיות המאמר: שמנים אתריים להרגעה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201091 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205599 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201799 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192571 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191992 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191771 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193718 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185558 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183977 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184126 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184249 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173010 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172308 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172301 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica