פעם היינו מחכים בכיליון עיניים לראות מצה מחכה לנו בתיבת הדואר. אולי מכתב מחברה טובה שנמצאת בארץ רחוקה? או אולי גלויה מהדודה שיצאה לטיול בדרום אמריקה? היום כבר אין יותר מידי למה לצפות. הכל בליל של חשבונות והצעות שנמצאות על גבי עלוני שיווק של חברות שונות. זה הזמן להחזיר את הקסם אל תיבת הדואר ולגרום לכל חלוקת דואר ליצור את הציפייה למשהו מעניין ששווה לחכות עבורו.
זה הכל עניין של שיווק
כמו בכל סוג של עסק הצמיחה שלו היא בהחלט עניין של שיווק ופרסום נכונים. מה זה אומר בפועל שצריכים לעשות? בהתאם לתקציב אשר קיים אצל כל לקוח עסקי, צריכים ליצור את אסטרטגיית השיווק הכי מעניינת, ממוקדת ויצירתית. אם בוחרים לבצע שיווק ישיר עד לפתח דלתו של הלקוח הפוטנציאלי חייבים להבין כי הוא מאוד ישמח לקבל הצעה מעניינת בתוך תיבת הדואר או על פתח הדלת, אבל מה שצריכים לזכור הוא כי מדובר באנשים שבמקרים רבים כבר רגילים לקבל חלוקת דואר שלא רלבנטית או פשוט לא פונה אליהם בצורה אחרת מכל האחרים. זה אומר כי צריכים לחשוב בקפידה לגבי כל מה שמופיע על העלון מצד אחד, ומצד שני על הדרך שבה מציבים את העלון הזה בתוך תא הדואר שעמוס לעייפה בעלונים שיווקיים.
מדברים אל הלקוח
איך בדיוק מדברים עם לקוח שתוך כמצה שניות בודדות מחליט אם המידע הזה חשוב או מעניין אותו בכלל? על ידי חלוקת דואר של עלון שיווקי עד כמה שאפשר ללקוחות שהתחום הזה רלבנטי עבורם. ככל שרמת הרלבנטיות עולה, כך גם קרוב לוודא שכל לקוח כזה יעצור על מנת לעבור על המידע ויחליט האם לנקוט בפעולה בהתאם למה שמוצע לו שם.