חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתנות לילדים : טרקטורון לילדים

מאת: רפי רזניקצרכנות21/02/20172015 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טרקטורון לילדים הוא כלי רכב שמותאם לצרכיו וליכולותיו של הילד ומחולק ל-2 קבוצות :

1. טרקטורונים חשמליים ברמות מתח חשמלי שונות.

2. טרקטורונים שמונעים ע"י בנזין.

ההבדל בין בנזין לחשמל הוא זה : ככל שמנוע הבנזין גדול יותר, כך הטרקטורון מתאמץ יותר ויש יותר סיכוי לתקלות עקב חימום יתר ומאמץ יתר. במנוע חשמלי המצב הפוך : ככל שהמנוע גדול יותר כך נמנעת צריכת חשמל גבוהה ונמנעות תקלות שונות עקב מאמץ יתר וחימום יתר. בכל מקרה, מנוע יותר גדול (מנוע בנזין או מנוע חשמלי) מאפשר טווח נסיעה ארוך יותר.


טרקטורון לילדים (עם מנועי בנזין או עם מנועים חשמליים) מיוצר תוך תשומת לב לכל הפרטים כך שהטרקטורונים נחשבים לאמינים משתי בחינות חשובות : בטיחות ועבירות. כל הטרקטורונים לילדים שמשווקים בארץ עם מנוע בנזין או עם מנוע חשמלי עומדים בכל הדרישות של מכוני התקנים השונים בישראל, באירופה ובארצות הברית וזה כולל גם את ציודם הנלווה (מטענים וסוללות, למשל במקרים של טרקטורונים חשמליים) . למעשה, כל הטרקטורונים שמגיעים לארץ מכל סוג שהוא עברו מבחנים שונים שבדקו את עמידותם בריסוק ובעומסים ורק לאחר מכן הם הורשו להיות מיובאים לארץ.


נהיגה בטרקטורון כלשהו (מונע בבנזין או במנוע חשמלי) מאפשרת לילדים בגילאים השונים רכישת מיומנות בנהיגה שתשמש אותם בהמשך חייהם. כמו כן נהיגה בטרקטורון מכל סוג שהוא תורמת לשיפור יכולת הריכוז, מעלה את הבטחון העצמי, את חוש האחריות האישית ומהווה פעילות חוץ-ביתית ספורטיבית ומהנה.

טרקטורון חשמלי לילדים נחשב לכלי רכב בטוח מהסיבות הבאות:

1. מנוע הטרקטורון (במקרה של טרקטורון חשמלי) נמצא בחלק האחורי של כלי הרכב ובכך נמנעת כל התהפכות אחורה.

2. לחלק מהטרקטורונים יכולת הגוי מוגבלת כך שיכולתם הסיבובית אינה מאפשרת כל התהפכות הצידה.

3. חלק מהטרקטורונים (בעיקר החשמליים)  מצוידים בדיפרנציאל לצורך הגברת היציבות.

4. חלק מהטרקטורונים מצוידים במערכת בלמים שפועלת על לחץ נוזלים לצורך בלימה מקסימלית.

5. חלק מהטרקטורונים מצוידים במערכת להגבלת מהירות הנסיעה שמאפשרת להתאים את רמת המיומנות הטכנית והמוטורית של הילד למהירות הטרקטורון. בכל מקרה, טרקטורונים לילדים (עם מנוע בנזין או מנוע חשמלי) מתוכנתים לעבודה במהירות שנחשבת לבטיחותית והמותאמת לקצב ההליכה או הריצה הקלה של המבוגר המלווה.

6. חלק מהטרקטורונים (בעיקר החשמליים) מצוידים בחיישן כנגד חימום יתר של המנוע ובכל מקרה של חימום יתר- מנוע הטרקטורון נעצר.

7. חלק מהטרקטורונים מצוידים בחגורות בטיחות.

במקרה של טרקטורונים חשמליים הלקוח יכול לבחור בין סוללות ג'ל לסוללות ליתיום. סוללות הליתיום עומדות בתקנים הישראלים, האירופאיים והאמריקאיים והן מאפשרות נסיעה רצופה ללא הטענה של כ-50 ק"מ. בכל מקרה, המנוע, המטען והסוללה של טרקטורון חשמלי צריכים להיות זהים מבחינת המתח החשמלי, למשל : מנוע של 12 וואט ייתמך ע"י סוללה ומטען במתח חשמלי זהה בלבד.

בטרקטורונים חשמליים לא ניתן לבצע שדרוג של המטען, המנוע או הסוללה מבחינת מתח חשמלי, אך ניתן לעיתים להוסיף לטרקטורונים (שמונעים ע"י בנזין או ע"י חשמל) תוספות אחרות בהתאם לסוג המנוע. למשל : הגדלה של המנוע, החלפת סוג הסוללה בטרקטורון חשמלי, הגדלה של הגלגלים, התקנת ידית שטח, התקנה של מחשב דרך לצורך הצגה דיגיטלית של מהירות הטרקטורון ושל מרחק הנסיעה, הוספה של שלט רחוק, הוספה של תאורה, הוספה של קשת התהפכות ו/או ידית אחיזה.

טרקטורון לילדים הוא כלי רכב שמתאים להתפתחות, לצרכים וליכולות של הילדים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רפי רזניק - פרסום באינטרנט, קידום SEO/PPC ב-Google, קידום עסקים ברשת החברתית בפייסבוק, פיתוח תוכנה, אפליקציות ואתרי אינטרנט מתקדמים המתואמים לפלטפורמות החדשות והמובילות בשוק.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רפי רזניק

מאת: רפי רזניקצרכנות21/02/171989 צפיות
החלטתם להחליף את המקדחה או אתם לקראת שיפוץ הבית? המידע הבא הולך לעשות לכם סדר בהבנה.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175342 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: רפי רזניקאירועים וחתונות – כללי21/02/171255 צפיות
בחירת מקום לאירוע בצפון לפעמים היא בחירה לא פשוטה, למצוא מקום נוח קרוב לבית, נגיש לאורחים ולמוזמנים וכמובן מקום עם אוכל טעים ושירות חם שמוענק מכל הלב.

מאת: רפי רזניקבריאות נשים23/11/141894 צפיות
החצוצרות שנמצאות בבטן האשה הן חלק ממערכת הרביה הנשית. שמן ניתן להן בגלל המראה שלהן שמזכיר חצוצרה, בשל היותן מעין צינור צר בצדו האחד ורחב בשני.

מאת: רפי רזניקגני ילדים02/11/142756 צפיות
רוב שנות הילדות שלנו אנו לומדים. זה מתחיל כבר בפעוטון בו מלמדים אותנו להבדיל בין טוב לרע, בין מסוכן לחיובי, צבעים בסיסיים, קצת חיות ועוד אלמנטים חשובים הקשורים לבניית השפה.

מאת: רפי רזניקבניין ואחזקה - כללי13/10/141096 צפיות
כאשר אנו נדרשים להזמין אנשי מקצוע אלינו הביתה על מנת שיתקנו עבורנו מכשירי חשמל או יבצעו עבודה אחרת אנו תמיד נשאף להזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת שהעבודה שתתבצע תהיה הטובה ביותר, המהירה ביותר והאיכותית ביותר.

מאת: רפי רזניקעסקים - כללי08/05/141007 צפיות
תכנון נכון של בריכת שחייה ציבורית יחסוך לכם כסף רב בעתיד, חשוב לבנות בסטנדרטים גבוהים לפי תקנים מחמירים כדי למנוע תאונות ונזקים שעלולים לצוץ. איך לבחור בעל מקצוע נכון לבריכה שלכם.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות

מאת: רוני הכהןצרכנות28/01/214249 צפיות
בעולם הצרכני שבו אנו חיים, יש מבחר מאוד רחב של מזרונים שמהם ניתן לרכוש בכל כמה שנים את זה שאמור להיות הכי נוח שאפשר, וכאן יש הרבה מקום לפרשנות לגבי מה נחשב בתור מזרון נוח עבור כל אדם.

מאת: רוני הכהןצרכנות14/12/204386 צפיות
רוב האנשים שזקוקים לרכישה של מזרון חדש, יחפשו אחר מזרון חדש ונוח שמגיע בעלות מבצע.

מאת: Daniel.Bצרכנות10/02/205287 צפיות
הרכוש שלנו יקר לנו. אנחנו משקיעים משאבים בלתי מבוטלים בהגנה ובאמצעי ביטחון למניעת נזקים שעלולים להתרחש. זה נכון באשר לבתי מגורים וכמובן גם לבתי עסק או משרדים. כל אחד חושש מגורמים מפוקפקים ואנשים עם כוונות זדון שעלולים לעשות פעולות אשר לא ייעשו.

מאת: SEONET קידום אתריםצרכנות12/04/194173 צפיות
אנו מגיעים לפקוד את הקבר אחת לשנה, לרוב ביום השנה, לעיתים אנו הולכים לקבר שקשה לנו, שאנו מתגעגעים או רוצים להתייחד עם היקר לנו. בחרנו מצבה יפה שתכבד את הנפטר אבל לאחר בחירת מצבה חשוב לשמור על המצבה ולדאוג לניקיונה ולתחזוקתה

מאת: רוני הכהןצרכנות12/02/193401 צפיות
העולם של הצבע מספק ציפוי חכם שגם מכיל גוון וגם מכיל את המענה לתכלית אשר לשמה הצבע הזה נרכש.

מאת: אבי דוידיצרכנות02/01/193445 צפיות
בקצרה על צביעה בתנור תוך סקירת היתרונות הרבים של השיטה.

מאת: רוני הכהןצרכנות18/11/182918 צפיות
גם רכישה של מזרון זול בעלות שהיא באופן משמעותי יותר נמוכה מביאה אל תפקוד נהדר, אם רק עושים בחירה נכונה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica