חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פיראטים ליום אחד

מאת: שרון צרפתיימי הולדת01/11/20171647 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אחד מהרעיונות היותר וותיקים אשר צבר פופולאריות בשנים האחרונות הרבה בשל סדרת הסרטים המאוד מוצלחת של שודדי הקאריביים שהעלתה את המודעות אל העולם של הפיראטים, הלוא הם שודדי הים מעוררי האימה, אך גם החיוך, בייחוד לאחר התפקיד המעולה של השחקנים הגיבורים בסרטים הללו.

כיום כל סדרה של תחפושות כבר כוללת גם את התחפושת של שודד ים עם שלל של אביזרים שאותם ניתן להוסיף לכל מי שרוצה להגדיל לעשות, והתאמה מושלמת עבור תחפושת לתינוקות, תחפושת לילדות, תחפשת לילדים ואפילו תחפושות למבוגרים. הצעד הטבעי הבא היה הכנה של רעיון פיראטים יום הולדת שכל הילדים יאהבו, עם כל מה שהופך את הרעיון הזה להכי ברור שיכול להיות בשטח.


מה צריכים ליום הולדת מלא בשודדי ים נועזים

לא צריכים יותר מידי על מנת להגשים לילד את הפנטזיה של היותו שודד ים ליום אחד שהוא לא פורים, אלא יום ההולדת שלו. פשוט צריכים לעבוד עם רעיון פיראטים יום הולדת ולחפש אחר כל האביזרים בחנויות שמספקות את כל אלה עבור אירועים בצורה מגוונת.

כל הורה יכול לבחור לעצמו את מידת ההשקעה בעוגת יום הולדת מעוצבת, בתחפושת לילד, המשחקים שכוללים חיפוש של מטמון ומתנות לילדים שכוללות אלמנטים מובהקים של פיראטים גם כן. הקישוטים שעל השולחן והקישוטים שעל הקירות יכולים אף הם להצטרף אל הנושא המלהיב הזה, רק צריכים לשים לב כי ההתלהבות עוצרת בסכום הזה שאותו רוצים להשקיע עבור יום הולדת בנושא פיראטים, כי אפשר לעבור אותו די בקלות...

הדרך הכי יעילה היא להגדיר תקציב, להכין רשימה של מוצרים ולאתר בחנות עצמה את אלה שמתאימים לסידור הרצוי ואל העלויות שבסך הכל רוצים להוציא ליום ההולדת.

 



תגיות המאמר: פיראטים יום הולדת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שרון צרפתי מתמחה בסקירה מתקדמת של שירותים צרכניים בישראל.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שרון צרפתי

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195914 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים18/02/192212 צפיות
כעת צבעים הם ממלכה, וזה רק עניין של זמן עד אשר הם יוכלו לעשות אפילו יותר דברים מכל מה שקיים בתוכם כבר עכשיו.

מאת: שרון צרפתיקייטרינג24/12/183092 צפיות
אוכל הוא לא משחק של ילדים, ועם ארוחה ברמה גבוהה שאותה מייעדים להגיש, זה בהחלט מותר לפנק ולהתפנק עם שירותי גורמה לאירוע שלא חוגגים בכל יום בחיים.

מאת: שרון צרפתיטבעות אירוסין ונישואין04/12/182373 צפיות
כמה רעיונות מקוריים עבור הצעה של נישואין

מאת: שרון צרפתיאירועים וחתונות – כללי08/11/182445 צפיות
לפי הפרמטרים הללו מחליט איזה רב לחתונה הוא בסופו של דבר יבחר.

מאת: שרון צרפתיעיצוב פנים06/11/181816 צפיות
עבור כך יש לשקול עיצוב פנים לעסקים שנראים בדיוק אותו הדבר כמו לפני עשור ואף אחורה מכך, ולחשוב מחדש על כל מה שעבד עד כה וכל מה שיעבוד מאותו רגע והלאה.

מאת: שרון צרפתיבניין ואחזקה - כללי27/12/171054 צפיות
מכאן נוצרה ההבנה כי צריכים סוג של חלל נפרד שבו יכולים לאחסן בצורה מספקת את כל הפריטים הללו, וכאשר זקוקים להם לגשת ובצורה מהירה להוציא אותם מעל מדפים למחסן שעליהם הם נמצאים.

מאמרים נוספים בנושא ימי הולדת

מאת: עידן אברהמיימי הולדת13/06/181781 צפיות
כולנו אוהבים חוויות, אקסטרים ועוד, כאשר אנו רוצים לספק לילדים שלנו אחר צהריים מהנה ומקפיץ בלי לרוקן את הארנק, מומלץ לחפש השכרת מתנפחים בזול.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת07/06/181428 צפיות
כולנו מחפשים לתת לאירוע שלנו טאצ' מיוחד, חגיגת יום הולדת או כל אירוע אחר, מתנפחים לילדים הופכים את האירוע למושלם. מתנפחים לילדים הם מוצר שכולנו כבר מכירים מהילדות, הם חרוטים לנו עמוק בתודעה כחוויה שאף ילד לא יכול לפספס, מתנפחים לילדים הם כמו סנפלינג או חוויה מרגשת אחרת שחווים המבוגרים, האפשרות לקפוץ ולהשתולל בלי החשש של הנפילות והכאבים מעניקים לילדים חוויה שונה ומהנה, הם יוכלו על המתנפחים לעשות כל פעלול שלא העזו לעשות על האדמה המוצקה.

מאת: עידן אברהמיימי הולדת25/05/181762 צפיות
רציתם לארגן מסיבת יום הולדת חגיגית לילד שלכם? מעוניינים לחגוג ולהפעיל מסיבה אטרקטיבית לחברים שלו? השכרת מתנפחים לימי הולדת זה רעיון נהדר!

מאת: עידן אברהמיימי הולדת12/02/181710 צפיות
המתקנים המתנפחים היו ועודם המתקנים האהובים ביותר על כל ילד. הם הולכים ומשתבחים עם השנים כאשר כיום ניתן למצוא מתנפחים המשלבים אתגרים שונים המעניקים למתקנים הללו ממד אטרקטיבי במיוחד. השכרת מתקנים מתנפחים מהווה כיום מענה אולטימטיבי למגוון מטרות כמו הפעלה לימי הולדת, הפעלות לקייטנות או סתם כך ליום של כיף. איך נבחר את המתקנים המתאימים כדי ליהנות מכל היתרונות שלהם?

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181457 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181501 צפיות
בחירת הפעלות ליום הולדת/ ליצן ליום הולדת

מאת: לירוןימי הולדת06/01/181391 צפיות
מאמר מפרגן על לירון הליצן - מומלץ! לקריאה!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica