חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שכפול מפתח לרכב על ידי מנעולן מקצועי

מאת: עידיתרכב02/01/2018940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
שכפול מפתח לרכב חייב להיות על ידי מנעולן מקצועי המורשה לעסוק בתחום. בעידן שלנו יש לא מעט פריצות לרכבים ושירות אמין הנו העניין החשוב ביותר באותו רגע.מנעולנים מורשים וחברות שירותי פריצה מספקים שירותי חילוץ ושכפול מפתחות לרכב מכל סוג. שכפול ושחזור מפתחות לרכבים דורש בעל מקצוע אמין ומוסמך לשירותי פריצה.

כאשר אנחנו מגלים שפרצו לנו את הרכב אנו נתקפים בהלה ומשתתקים למספר רגעים , סיטואוציה לא נעימה אשר עלולה לגרום לנו לחוסר שיקול דעת תוך שאנו מחפשים מה שיותר מהר את העזרה הנחוצה לנו ברגעים סוערים מלאי פחד כאלה.

לפני שמזמינים שכפול מפתח לרכבחשוב להרגע לפני לפעול ולשים לב למספר נתונים חשובים לא פחות שלא ניפול מהפח אל הפחת ונהפוך מקורבן של פריצה לקורבן של סחיטה על ידי מנעולן יקרן ולא מקצועי שינצל את רגעי המצוקה שלנו ובמקום לסייע במקצועיות ינהג בחוסר רגישות ויגבה מאיתנו סכום מופקע על שכפול מפתח חדש לרכב הפרוץ. לכן מומלץ להחזיק מספר נייד של מנעולן אשר רשום באיגוד המנעולנים בישראל ומורשה לעיסוק במקצוע הפריצה ולביצוע עבודות מסוג זה.

ישנם לא מעט מנעולנים לא מורשים המספקים שירותי פריצה וחילוץ שכפול מפתחות לרכבים ובהחלט עוברים על החוק ללא בעיה מספקים שירותים לא מקצועיים ממציאים בעיות ואף מרמים את לקוחות שיכולים להתבלבל ולא לשים לנתונים פשוטים ביותר ביניהם סוג נעילת הרכב שכן חשוב לשים לב שיש שני סוגי נעילה מכנית , ונעילת וואקום - מערכת מיגון הנמצאת מאחורי המנעול ואחראית למניעת פריצה בכך שמנטרלת כל ניסיון של פתיחת דלת הרכב ללא מפתחות מקוריים, ובכל אחת מהן שיטת הפריצה שונה ומצריכה כלי פריצה שונים לצורך ביצוע העבודה.

בשני המצבים חובה שהעבודה תבוצע בכלי פריצה מיועדים לכך על ידי פורץ מנעולים מקצועי ,כמובן שאין לנסות ולבצע עבודות מסוג זה לבד או על ידי אנשי מקצוע לא מורשים ובכך להמנע מגרימת נזקים נוספים והוצאות מיותרות המגיעות לעיתים אף לאלפי שקלים.

ישנם כלים ופתרונות מתקדמים למנעולנים כמו כלי פריצה וקריאת מפתחות ללא פירוק של מנעול, מכשירים המסייעים לפתיחה מהירה של רכבים , רכישת פין קוד מחברות המספקות שירותים למנעולנים , מכשירים ומכונות שכפול מתקדמות תוצרת ארה"ב , איטליה וארצות אחרות.

מנעולן רכב מקצועי מבצע שכפול מפתח ויצירת מפתחות חדשים לרכב בתוך מספר רגעים, בחברות רציניות מספקים שירותי פריצה שכפול ותיקון בציוד חדיש ומתקדם בתוך מספר דקות . חברות שירותי פריצה ומנעולנות משכפלות מפתחות ושלטים לרכבים מכל הסוגים והדגמים ומעניקות שירותי תיקונים במעבדה משוכללת בה ניתן לבצע תיקון שלטים ומפתחות תקולים לכל רכב. חברות שירותי פריצה יבואניות של מפתחות ושלטים לרכבים מוכרות במחירים נמוכים ללא פערי תיווך בנוסף לשירות אמין ומקצועי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידית

מאת: עידיתתחבורה ורכב - כללי13/12/15788 צפיות
חברות רבות מחזיקות צי משאיות לחלוקת סחורות והובלות חלקן עושות שימוש בצי המשאיות כאמצעי פרסום המותג או המוצר אמצעי פרסום זה אפקטיבי מאוד מדוע? קראו במאמר הבא...

מאת: עידיתפרסום29/08/13997 צפיות
מה הם האפשרויות העומדות בפנינו לשילוט העסק? שלטי פח? שלטים מוארים? קראו אודות האופציות לפרסום העסק על ידי שלטים

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213820 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213952 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214132 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204600 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195565 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196259 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193504 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica