חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מרוויחים כסף מהמדינה

מאת: רוני הכהןהחזרי מס03/01/20181489 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

החיים במדינת ישראל הם בהחלט לא משהו קל, אבל מכיוון שזו המדינה היחידה בעולם שבה יהודי יכול לומר כי זו המולדת שלו ולפעול ללא כל מורא וחשש בכל אספקט של חייו, צריכים לדעת לקחת את החיובי יחד עם השלילי ולהתקדם צעד אחר צעד אל עבר חיים ברמה הכי טובה שאליה יכולים להגיע.

הנטל של יוקר המחיה לא עושה את החיים למשהו קל עם רמות הולכו ועולות בצורה משמעותית של מיסוי ככל שאדם מצליח להשיג יותר רווחיות בעיסוק שלו, אבל מה שצריכים להבין הוא כי ישנן סיבות רבות שמאפשרת גם לקבל מאותה רשות מס הכנסה החזר מס שמגיע בסדרי גודל די משמעותיים גם כן. לא מכירים את כל אלה? כנראה שהגיע הזמן להכיר כדי להרוויח יותר.


נפוץ יותר ממה שחושבים

כדאי לשים את כל החשש הזה של התנהלות מול רשות מס ההכנסה בצד, ואם יודעים לבטח כי את כל החובות שאזרח נדרש לשלם באופן קבוע העברתם, אז בהחלט לא צריכה להיות כל בעיה להגיש בקשה אל מס הכנסה החזר מס מידי שנה שחולפת לה.

יש לא מעט סיטואציות אשר מאפשרות לראות כי הגביהה הייתה ביתר ביחס לשנה שחלפה לה, וכך, סטודנטים אשר סיימו את הלימודים שלהם במוסד להשכלה גבוהה רשמי, אנשים אשר פוטרו מן העבודה שלהם ואנשים אחרים אשר עברו אל עבודה בשכר זעום יותר יכולים להגיש בקשה רשמית לקבלה של כל ההפרשים הללו לטובתם. יכולים לעשות את הצעד הזה עם משרדים של רו"ח שמיומנים בכל הניירת הזו ולבצע את הבדיקה טרם לכן, ובהחלט יכולים לעשות את הצעד החשוב הזה גם בצורה עצמאית לגמרי. הבחירה היא חופשית והכסף חוזר.

 



תגיות המאמר: מס הכנסה החזר מס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211687 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211480 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213549 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211742 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211173 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213791 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213924 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא החזרי מס

מאת: נטלי הרוש החזרי מס29/01/172191 צפיות
המרכז להחזרי מס הכנסה מטרתו לסייע לציבור השכירים ולציבור העצמאיים בבירור שאלת השאלות האם גם לי מגיע החזרי מס??

מאת: נטלי הרוש החזרי מס01/01/172316 צפיות
המרכז להחזרי מס הוקם על מנת לעזור לכם להשיב כספי החזרים. קראו את המאמר שלפניכם.

מאת: נטלי הרוש החזרי מס02/11/162408 צפיות
החזרי מס הכנסה, למי יגיעו? למה יגיעו? כל זאת ועוד במאמר הבא!

מאת: נטלי הרוש החזרי מס31/08/162736 צפיות
החזרי מס לחיילים משוחררים ויוצאי שירות לאומי. לכאלה שמעסיקיהם לא דווח על שירותם במסמכים הרלוונטים וחויבו במס מיותר במהלך השנים. פרטים נוספים והכוונה במאמר הבא.

מאת: דוד בכרהחזרי מס01/05/162173 צפיות
מדוע ישנה זכאות להחזרי מס אצל השכירים? מה הסיבות לכך וכיצד לקבל החזרי מס אלה. במאמר זה נסביר על הסיבות להיווצרות החזרי מס, על אילו שנים ניתן להגיש בקשה להחזר מס וכיצד ניתן לקבל החזרי מס אלה חזרה.

מאת: רוני הכהןהחזרי מס12/01/152504 צפיות
חתירה לקראת איתור כספים אבודים השייכים לכם היא זכות בסיסית של כל אדם, זה הזמן לנצל את הכוח של האינטרנט להשלמת איתור הכספים להם אתם זכאים במהרה.

מאת: אלוני שחר- יועץ מסהחזרי מס15/09/142684 צפיות
במאמר זה תוכלו לקרוא על אופן ההחזקות של בעלי המניות, חברות ההחזקות וחברות העסקים בע"מ. בנוסף תוכלו לקרוא גם על תכנון המס שלהם ולקבל המלצה לייעוץ במשרדינו...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica