חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יתרונות של חימום והסקה בעזרת משאבות חום מקצועיות

מאת: nash didanבית חכם07/10/20181699 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית. כיום ניתן לבחור לקנות אמצעי חימום בודדים או לחבר כלל הבית שלנו או החלל אותו אנחנו רוצים לחמם למערכת חימום והסקה מרכזית שעושה שימוש במחזור מקורות החום והאוויר.

רוב המערכות הללו פועלות בעזרת משאבות חום כאשר לכל מערכת יש את מאפייני המשאבות המיוחדים לה. כך למשל משאבות של מזגנים פועלות באופן שונה ממשאבות של מערכת הסקה מרכזית הפועלת באמצעות אח אש או צינורות חימום.

מהן למעשה משאבות חום?

למעשה משאבות חום הן המנועים אשר מפעילים את מערכות החימום. המשאבה אחראית על מחזור האוויר החם והפיכה של אוויר קר לאוויר חם אשר מפוזר באופן שווה בין כל חלקי הבית או החלל. אמצעי חימום אלו עברו בשנים האחרונות פיתוחים טכנולוגיים רבים וכיום ניתן לשלוט במערכות רבות מסוג זה בעזרת הפלאפון החכם או בעזרת מחשב מרכזי. באמצעות המחשב ניתן לנהל את אופן פיזור החום של המשאבה וניתן גם להחליט מה יהיו שעות הפעילות שלה או החלקים ביום בהן המשאבה תפזר יותר חום בסלון או יותר חום בחדרי השנה. מערכות אלו משתלבות באופן מלא בבתים חכמים כבר בשלב הבנייה שלהם כך שהיעילות שלהן וההתאמה האישית שלהן לכל אחד היא מלאה ומוחלטת.

איפה מומלץ להתקין משאבות חום?

השאלה איפה הכי כדאי להתקין משאבות חום היא שאלה שהתשובה עליה פשוטה מאוד. כדאי לנו להתקין משאבת חום או למעשה אמצעי חימום במערכת סגורה גם בחללים בעלי נפח קטן וגם בחללים בעלי נפח גדול יותר. הדבר היחידי שאנחנו צריכים להחליט הוא איזה סוג מערכת חימום נתקין בנכס שלנו. בעת קבלת ההחלטה עלינו להתייחס לשיקולים כמו גובה צריכת האנרגיה של המערכת, סוג החום שהיא משחררת, אופן החימום שלה ולכמה זמן היא יכולה לשמור את החלל חם גם לאחר שמכבים אותה או משהים את הפעילות שלה. שיקולים אלו יכולים להיות שווים הרבה מאוד בחינה כספית ולסייע לנו להגיע לחיסכון של מאות או אלפי שקלים מדי שנה (ככל שהמערכת צורכת פחות אנרגיה כך היא זולה יותר לשימוש וחסכונית יותר מבחינה כספית).

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת nash didan

מאת: nash didanעיצוב פנים10/03/14778 צפיות
כיצד לעצב קירות של חדרי ילדים? טפט או צבע לפעמים במה שנראה כמו החלטות קטנות שלנו יש השפעות רבות גורל על אופי ילדנו. מאמר לכל הורה מעצב.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181660 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

מאת: רוןבית חכם02/05/171458 צפיות
מאמר על בית חכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica