חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת בית חכם: שליטה מלאה מסביב לשעון!

מאת: טלבית חכם22/04/20181551 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים. המערכת מאפשרת לכם להיות בשליטה מלאה על המכשירים החשמליים השונים בבית ישירות דרך הסמארטפון שלכם. המערכת מבטיחה שליטה מלאה של 100% על הבית, סביב השעון ומכל מקום!

בכדי לכבות או להפעיל מכשירי חשמל בבית כל שעליכם לעשות הוא להתחבר למערכת באמצעות האפליקציה. באפליקציה תוכלו לקבל סטטוס האם המכשיר החשמלי עובד ולכבות אותו בקליק מהיר. כמו כן, ניתן להפעיל אורות או להדליק את המזגן שלפני שאתם חוזרים לביתכם כדי ליהנות מתאורה במקום להיכנס לבית חשוך וכמובן ליהנות מבית ממוזג בטמפרטורה שאתם אוהבים!

התקנה מהיר ללא צורך בחוטים: מערכת בית חכם אלחוטית

יש מגוון מערכות ופתרונות של בית חכם בשוק, לכן חשוב לבחור בקפידה את המערכת המתאימה לביתכם. אם עד לפני מספר שנים נאלצתם להסתפק במערכת מורכבת שדרשה התקנה מסובכת וחיווט כל הבית עם חוטי חשמל ותקשורת, כיום יש פתרונות חדשים וניתן לרכוש מערכת של בית חכם אלחוטי. כך ניתן להתקין את המערכת בכל שלב של בניית הבית, במהלך שיפוצים או להתקין את המערכת ללא צורך בקידוחים, בהרמת אריחי הרצפה וללא כאב ראש ולכלוך.

מערכת בית חכם אלחוטית פשוטה להתקנה ומונעת את הצורך בסלילת חוטי חשמל בכל הבית. המערכת פועלת באמצעות תקשורת רדיו אלחוטית מתקדמת וחדשנית וכדי לשלוט במערכת הבית החכם ניתן להתקין אפליקציה ייעודית בסמארטפון כדי לשלוט על המערכת בנוחות בבית ומחוצה לו או בעזרת מערכת ההפעלה הייעודית של המערכת המותקנת בבית.

מערכת חכמה ללא צורך בהכנה מיוחדת ומורכבת

כאמור, יש מערכות בית חכם שונות בשוק אך לא כל אחד מעוניין להיכנס להוצאה כספית גבוהה ולסבול מהתקנה מורכבת הכוללת התקנת בקרים ייעודיים בארון החשמל וסלילת קווי חשמל וקווי תקשורת בכל הבית. באמצעות התקנת מערכת בית חכם אלחוטית של חברת ויטראה מדגם V Touch Pro , ניתן ליהנות מפתרון אמין, חסכוני ויעיל. המערכת מותקנת על גבי תשתית החשמל הקיימת בבית והיא כוללת מפסקי מגע מעוצבים שמכילים בתוכם את בקרי החשמל המתקדמים ורכיבי תקשורת אלחוטית המאפשרים שליטה בהם מרחוק. כמו כן, מתקינים מערכת הפעלה פשוטה וידידותית למשתמש כדי להגדיר ולשלוט במפסקים ובמוצרי החשמל המחוברים אליהם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טל

מאת: טלנדל"ן04/09/183245 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183219 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183248 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: טלנדל"ן10/06/182252 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

מאת: טלדיני משפחה03/06/182006 צפיות
אחד הנושאים המרכזיים בענייני גירושין הינו חלוקת הרכוש. בשיקולים של חלוקת רכוש כל צד מעלה את טענותיו כאשר מטרתו לקבל נתח משמעותי יותר בכלל הרכוש שנצבר.

מאת: טלשיפוצים04/03/181178 צפיות
למה זקוק בית על מנת להציע את איכות החיים הגבוהה ביותר לדייריו? בשנים האחרונות, יותר ויותר בעלי בתים פרטיים מבינים שהתשובה לכך היא: מערכת בית חכם.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181694 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם04/03/181424 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181490 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181655 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181501 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171629 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

מאת: רוןבית חכם02/05/171456 צפיות
מאמר על בית חכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica