חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בית שעובד בצורה חכמה

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/20171638 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

העולם המודרני לא מפסיק להתקדם כל הזמן הלאה ומביא אל הצרכן הביתי וזה התעשייתי שלל של פתרונות שהופכים משימות שהן הכרחיות וכאלה שמוגדרות בתור מותרות אל עבר רמות ביצוע הרבה יותר יעילות ונוחות מאי פעם. השינוי הבולט נעשה דווקא בשטח הביתי עם מערכות של בית חכם שמפציעות להן ביותר ויותר בתים ככל שהזמן חולף. למה זה טוב? קראו הלאה.


עושים את החיים לקלים

עד כמה פשוט לכל אדם להיות בבית שלו? עד כמה ישנה תחושה של נוחיות שנגרמת על ידי רמה מאוד גבוהה של יעילות בכל השטח הכולל של הבית? מסתבר, כי גם עם כל המכשור החשמלי שקיים בבתים של היום עדיין ישנה דרך יותר טובה לספק את הפעילות הכי נכונה בצורה אישית, לכל דייר בכל בית פרטי. על ידי התקנה של מערכת בית חכם הופכים את כל המכשירים החשמליים החל מהתריסים החשמליים ועד למדיח הכלים, לכאלה שיכולים להיות מופעלים על ידי מערכת חשמלית שמרכזת הכל לכדי אפליקציה פשוטה אחת. בלחיצה אחת ניתן להדליק את המזגן טרם ההגעה אל הבית כדי שזה יקרר אותו לטמפרטורה נעימה מראש, ועם תכנות קפדני מראש אפשר גם לגרום לכל הבית ללכת לישון או להיכנס אל פעילות בשעה נקובה בכל יום מחדש.

נשמע גאוני? יותר מכך, מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.


נהנים ממחירים תחרותיים

הכל עניין של החלטה. מן הרגע בו מבינים כי התקנה של מערכת בית חכם יכולה לשנות מקצה לקצה את הרמה של הדיירים בבית עוברים אל עבר החיפוש של המחיר הכי נוח שיכולים לשלם עבור שדרוג אמתי של רמת החיים. נכון להיום, מחיר בית חכם הוא כבר לא כזה שעבורו צריכים להשקיע סכומי עתק ואפשר להסתפק בעלות של כמה אלפים בודדים בלבד, שאיתם לומדים לגלות עד כמה ההרגלים ניתנים לתכנות חכם, ועד כמה החיים טרם לבית החכם מרגישים בזבזניים אדירים של פעילות חשמלית שרק מגדילה את חשבון החשמל במאוד.

 



תגיות המאמר: מחיר בית חכם


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211700 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211491 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213599 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211761 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211182 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213842 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213971 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181704 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181570 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181433 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181499 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181666 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181508 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוןבית חכם02/05/171464 צפיות
מאמר על בית חכם

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica