חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כירופרקטיקה לגב

מאת: yoni romכירופרקטיקה14/11/20191793 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לכל חוליה בעמוד השדרה יש חשיבות

שיטת הכירופרקטיקה, טוענת, שלכל חוליה בעמוד השדרה יש חשיבות. תזוזה באחת מהחוליות, פוגעת למעשה בכל הגוף. והתוצאות, עלולות להביא למחלות קשות. ולכן, כל אבחון המתבצע למטופלים לפני התחלת הטיפול, כולל צילום של עמוד השדרה. גם תכנית הטיפולים שנבנית, מתבססת על הקשר שבין האבר לעמוד השדרה.

כיצד אמור להיראות עמוד השדרה

האם עמוד השדרה חייב תמיד להיות ישר? לאו דווקא! אמנם, תינוקות נולדים עם עמוד שדרה ישר. אך, ברגע שמתחילים לזחול, מתחילה להיווצר בו עקומות. למעשה, העקומות שנוצרות בעמוד השדרה, מסייעות לחלק את העומס בצורה שווה בין חוליות עמוד השדרה ובין כל הגוף.

חשוב באורח החיים לשמור על עמוד השדרה - חשוב מאוד במהלך אורח החיים ופעולות היום יום, לשמור על יציבה נכונה של עמוד השדרה. לא להתכופף מהגב - אלא מהברכיים. כאשר סוחבים קניות, יש לחלק את עומס השקיות בין הרגליים. יושבים ליד מחשב? מומלץ לכם לשים כרית משענת לכיסא.

שווה לשלם כמה עשרות אגורות למען בריאות הגב - פעם, היה ניתן לקבל שקיות קטנות בחינם ברשתות השיווק. כיום, חלק מהרשתות מחלקות בחינם שקיות גדולות. אולם, שקיות אלו, אינם בריאות לגב. מומלץ לשלם עוד כמה עשרות אגורות ולרכוש שקיות קטנות. את השקיות, מחלקים בצורה שווה בין הידיים. סחיבה לא בריאה של שקי ענק עם קניות, יביאו אתכם למצב בו תצרכו לקבל טיפול כירופרקטיקה לגב.

החשיבות של אזור הגב והשכמות

אזור הגב והשכמות, משפיעים על כל הגוף. לעצם של העורף, יש השפעה על כל הגוף. בתורת הקבלה, נקראת עצם זו "עצם הלוז". ממנה יש חיות לגוף ועצם זו אינה נרקבת. לכן, כאשר מכופפים את הצוואר, יש לעשות זאת בצורה טובה. אם מסיבה מסוימת אזור זה נתפס, יש לשחרר את האזור, באמצעות טיפול כירופרקטיקה לצוואר ותרגילים מתאימים.

הגב התחתון המפתח של הרגליים והאגן

גם לאזור הגב התחתון, יש חשיבות גדולה. אזור זה, משפיע ומשליך על כל אזור האגן והרגליים. לא עלינו, פגיעה בגב התחתון, עלולה לגרום לשיתוק ברגליים ולנכות כללית.

חשוב לטפל בגב התחתון אחרי לידה - יולדות רבות, סובלות מכאבים בגב התחתון, לאחר הלידה. הסיבה לכך, שאזור הגב התחתון צבר עומס רב בעקבות ההיריון ומאמץ הלידה. לכן, חשוב מאוד שיולדת תקבל טיפולי כירופרקטיקה אחרי הלידה. חשוב מאוד שהיולדת תקבל תרגילים לביצוע בבית.

למה כדאי לקבל טיפול כירופרקטיקה לגב אצל כירופרקטיקה לאיכות חיים

משום, שבמרפאה שלנו, יש צוות מטפלים מומחים, הבקיאים היטב באנטומיה של עמוד השדרה. כל מטופל עובר צילומי גב לפני התחלת הטיפול. אנו עושים בדיקה יסודית של מצב עמוד השדרה ובונים טיפול בהתאם. אנו מטפלים בטכניקות שונות, לשחרור חוליות עמוד השדרה ולחלוקת עומס שווה בין החוליות. כמו כן, אנו נותנים למטופלים בבית תרגילים שיעזרו להם לשמור על יציבות הגב ועמוד השדרה.

הגב תפוס? יש לכם כאבי לגב? פנו ל-"כירופרקטיקה לאיכות חיים" עוד היום!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת yoni rom

מאת: yoni romתעשייה03/02/211146 צפיות
מה עושה מומחה לאיתור נזילות? מה תפקידו? בעזרת אילו מכשירים מאתרים נזילת מים?

מאת: yoni romביגוד והנעלה17/11/204662 צפיות
באיזו דרך הכי משתלם לקנות היום נעלים? האם ניתן לקנות נעליים לנשים באינטרנט בלי לטעות? מהם כללי הבסיס לבחירת נעליים אונליין?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

מאת: yoni romרהיטים25/06/204831 צפיות
איך מזמינים רהיטים אונליין? כיצד חוסכים בהוצאות בלי להתפשר על איכות הרהיט?

מאת: yoni romשיפוצים12/04/201519 צפיות
איזה מכשור מתקדם מאפשר לאתר נזילות? מה היתרונות של מצלמה תרמית?

מאת: yoni romדיני ירושה14/11/191101 צפיות
נקודת ההנחה אומרת כי אדם אשר החליט לכתוב צוואה עשה זאת על מנת להשאיר הוראות התואמות את רצונו. מימוש הצוואה משמעותה לכבד את בקשותיו של אותו אדם. לכן, רוב הצוואות יכובדו כפי שנכתבו. עם זאת לעתים ישנו תהליך של ביטול של הצוואה כאשר האדם עצמו יכול לשנות את דעתו ולהחליט לבטלה או לעדכן אותה.

מאת: yoni romניקיון14/11/191641 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאמרים נוספים בנושא כירופרקטיקה

מאת: יצחק בכרכירופרקטיקה18/06/181219 צפיות
כאבי גב תחתון מהווים תופעה אנושית שכיחה וטורדנית ביותר. את החולה המטופל לא מעניין שטווח שלו התנועה גדל או שהיציבה שלו השתפרה. הוא רוצה הקלה בכאב הגב ורצוי עכשיו. ברוב המקרים, מלבד כאבי הגב סובלים החולים גם מסימנים ותסמינים טורדניים נוספים כולל מגבלות תנועה, עמידה אנטלגית, נוקשות ועוד. במחקר הנוכחי מצאו החוקרים שלמרות התסמינים האחרים, מבחינת החולים הדבר הראשון שיש להיפטר ממנו זה הכאב.

מאת: Droxitכירופרקטיקה18/09/171629 צפיות
תשובות על טיפול כירופרקטי

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה29/06/132492 צפיות
כאב גב עלול להתפרץ בקשת רחבה של עוצמות והתבטאויות. מכאב עמום תמידי לכאב פתאומי וחד שמקשה על כל תזוזה. הוא יכול להתגבר במהירות אם אתה נופל או מרים משא כבד מעבר ליכולתך לשאת אותו, או שיכול להחריף באיטיות.

מאת: עדה פייברכירופרקטיקה27/12/128705 צפיות
כשירותו המכנית של עמוד השדרה והשלכותיו על רשת העצבים הינו רוב תחום ההתמקדות והעבודה של הכירופרקטיקה. בגב ניצבות עשרים וארבע חוליות. תפקיד החוליות הנו להגן על חוט השדרה והעצבים ההיקפיים המחוברים אליו, קרי מערכת העצבים, עמידה במערך הטורסו וכן מתן תמיכה לאזורים שונים שבהם כיווני כיפוף שונים (כיפוף, הטיה, פיתול).

מאת: סיוון כהןכירופרקטיקה15/10/128610 צפיות
טיפול כירופרקטי אינו כולל תרופות, אינו קשור לניתוחים ואינו זרם נוסף של הפיזיותרפיה – הוא טיפול רפואי בפני עצמו שנפוץ ביותר בעולם וגם יותר ויותר בישראל...

מאת: לין לויכירופרקטיקה22/08/128721 צפיות
עצב-שריר-עצם, אלה הם אותם האמצעים אשר משמשים אותנו לנוע במרחב ולבצע פעולות שונות אך מאחר והם נוטים להישחק אנו פעמים רבות מוצאים עצמינו סובלים מכאבים ומהגבלות שונות בתפקוד...

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119257 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica