חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לייטספיד מגייסת יותר מ-4 מיליארד דולר כדי לממן יזמים בשלב המוקדם ובשלב הצמיחה ברחבי העולם

מאת: חיים נויבריאות14/04/2020857 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לייטספיד מגייסת יותר מ-4 מיליארד דולר כדי לממן יזמים בשלב המוקדם ובשלב הצמיחה ברחבי העולם

מנלו פארק, קליפורניה, 14 באפריל 2020, (BUSINESS WIRE):

Lightspeed Venture Partners ("לייטספיד") הודיעה היום על הסגירה של Lightspeed Venture Partners XIII, L.P. ("קרן 13") עם הון מחויב של השותפים המוגבלים של 890 מיליון דולר,Lightspeed Venture Partners Select IV, L.P. ("קרן 4") עם 1.83 מיליארד דולר ו-Lightspeed Opportunity Fund, L.P. ("קרן Opportunity") עם 1.5 מיליארד דולר.

בזמנים קשים אלה, כשהעולם נלחם במגיפה, לייטספיד נשארת ממוקדת במשימה הזאת: לשרת את האנשים הכי יוצאי דופן בעולם שבונים את החברות של מחר, היום. לא רק בזמנים טובים, בכל זמן. המגיפה הזאת שינתה את החיים האישיים והמקצועיים של עובדים, מייסדים ומשקיעים ותמשיך להציב אתגרים בחודשים הקרובים.

צריך אומץ להקים חברה, וצריך מנהיגות לראות אותה גדלה ומסתגלת כשכוחות השוק מעמידים למבחן את יכולת העמידה וההתמדה של עסקים בימים טובים ורעים. מסגרת הון מדרגית מאפשרת ללייטספיד לתמוך במייסדים בקנה מידה גלובלי כשיש להם את האומץ, הלהט והתובנה הראויה לקחת את הסיכון הזה. האסטרטגיה הגלובלית והרב שלבית של לייטספיד תומכת ביזמים יוצאי דופן, בכל אזור ג"ג, ובכל שלב של המסע היזמי שלהם.

Lightspeed Venture Partners XIII, L.P.

Lightspeed Venture Partners XIII, L.P. (890 מיליון דולר) מיועדת לתמוך ביזמים נועזים בשלבי הפיתוח הכי מוקדמים שלהם בפרקטיקות הארגוניות והצרכניות הוותיקות של החברה. ההשקעה בשלבי החדשנות הכי מוקדמים, מהסיד לסדרה A ו-B, היא היסוד באופן שבו החברה הוקמה ופועלת כיום.

Lightspeed Venture Partners Select IV, L.P.

כשחברות מתחילות להשתנות ולגדול הן צריכות שותף שיכול להגדיל אותן. לייטספיד תשתמש ב-Lightspeed Venture Partners Select IV, L.P. (1.83 מיליארד דולר) כדי להאיץ חברות קיימות בתיק של לייטספיד ולזהות השקעות חדשות בפלטפורמה הגלובלית שלנו. Select IV מחזקת עוד את היכולת של לייטספיד לתמוך בחברות עם ביצועים טובים יותר ולהגדיל את החשיפה של לייטספיד לחברות שמחוץ לתיק כשהן גדלות.

Lightspeed Opportunity Fund, L.P.

חדשנות ויזמות לא מוגבלות רק לשוק האמריקני. Lightspeed Opportunity Fund, L.P. (1.5 מיליארד דולר) הוקמה כאמצעי של קרן חדשה כדי שהפלטפורמה של לייטספיד תתמוך בחברות בשלב הפריצה מכל הטריטוריות בעולם שבהן אנו פועלים. ברור יותר מאי פעם שיזמות היא גלובלית - 2019 הייתה השנה הראשונה בהון סיכון שיותר חברות בפריצה צמחו מחוץ לארה"ב מאשר בתוכה. במשך יותר מעשור, לייטספיד עובדת עם כמה מהשותפים והחברות המסונפות הכי מנוסים בסין, הודו וישראל, ולאחרונה התרחבה לאירופה ודרום מזרח אסיה.

ביחד, מסגרת ההון הזאת בשלוש קרנות תמצב את החברה להמשיך לשרת צוותי מייסדים, טכנולוגיות ומגמות שמאיצים את כלכלת החדשנות. לייטספיד נשארת מחויבת יותר מאי פעם למשימה שלה: לשרת את האנשים הכי יוצאי דופן בעולם שבונים את החברות של מחר, היום.

אודות לייטספיד

Lightspeed Venture Partners היא חברת הון סיכון רב שלבית שמתמקדת בהאצת חידושים ומגמות משבשים במגזר הארגוני ובמגזר הצרכני. בשני העשורים האחרונים הצוות של לייטספיד תמך במאות יזמים ועזר לבנות יותר מ-400 חברות בכל העולם, כולל Snap, Nest, Nutanix, AppDynamics, MuleSoft, OYO, Guardant, StitchFix ו-GrubHub. לייטספיד והחברות המסונפות שלה מנהלות כעת 10.5 מיליארד דולר בפלטפורמה של לייטספיד, עם מקצועני ויועצי השקעות בעמק הסיליקון, ישראל, הודו, סין ואירופה. www.lsvp.com

ציטוטים

"אנחנו עורכים, לא כותבים", אמרה ניקול קין, שותפה, לייטספיד. "התפקיד שלנו הוא לא לחזות את העתיד בעצמנו, אלא לזהות את אותם היזמים החיצוניים שעושים זאת, ולתמוך בהם בכל דרך כשהם עושים את העבודה של בניית העסקים משני הענפים של המחר".

"התיק הגלובלי שלנו שכולל את סין, הודו, דרום מזרח אסיה, אירופה וארה"ב נותן לנו מבט על כל דבר שמשפיע על הזנקים, ממגמות כלכליות אזוריות מוקדמות ועד לזיהוי הזדמנויות דומות לשרת צרכנים, עסקים קטנים וארגונים שמחפשים צורך במוצרים חדשים וחדשניים באזורים ג"ג שונים", אמר ראבי מאטרה, שותף, לייטספיד.

"ניסיון גלובלי הוא כבר לא משהו שטוב שיש אותו אלא משהו שחייבים אותו אם רוצים לתמוך ביזמים יוצאי דופן עם שאיפות לנצח בשוק שלהם בכל שלב של מסע המייסדים שלהם. המיקוד שלנו נשאר היום כפי שהיה בהתחלה בשנת 2000 -- להשקיע במייסדים וחדשנים חיצוניים שבונים חברות מתמידות ברחבי העולם".

אנשי קשר

Meredith Kendall Maines
Marketing Partner, Lightspeed
T: (310) 739-6867
E: meredith@lsvp.com

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית Business Wire

 



תגיות המאמר: ביזנס וייר, נוי תקשורת


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222388 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222512 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222387 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222355 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222455 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222333 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222601 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות

מאת: חיים נויבריאות03/09/22343 צפיות
ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות ממוקמת להרוויח מהוצאות IT ממשלתיות בהיקף של 15 מיליארד ליש"ט בבריטניה ולעזור לתהליך המודרניזציה של מחלקות, סוכנויות וגופים ציבוריים

מאת: חיים נויבריאות25/02/22447 צפיות
Zoom Contact Center קובע סטנדרטים חדשים לחוויות שירות לקוחות באמצעות אינטראקציות מרובות ערוצים מותאמות לווידאו

מאת: חיים נויבריאות29/01/22562 צפיות
סופטבנק גרופ קורפ הודיעה היום כי החברה ומרסלו קלור הסכימו להיפרד לאחר שותפות מוצלחת בת תשע שנים. במקביל לעזיבתו של מר קלור, מישל קומבס מונה למנכ"ל קבוצת סופטבנק אינטרנשיונל ("SBGI"). בתפקיד זה יפקח על תיק התפעול וההשקעות של סופטבנק גרופ אינטרנשיונל*.

מאת: חיים נויבריאות19/10/21653 צפיות
ANANDA Scientific Inc., חברת ביוטכנולוגיה לפיתוח תרופות, הודיעה על ביצוע ניסוי קליני לבדיקת השפעתה של תרופה מחקרית בשם Nantheia™ ATL5, המבוססת על קנבידיול (CBD), בפורמולציה נוזלית ייחודית שהינה חלק מהקניין הרוחני של החברה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיה מוגנת פטנט, כטיפול משלים לשימוש יתר באופיואידים. הבקשה לאישור התרופה החדשה (IND) לניסוי זה אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

מאת: חיים נויבריאות21/05/21736 צפיות
שלב 2 בניסוי הקליני של טיפול בדלדול העצם באמצעות EB613 הניב את התוצאה המקווה לאחר 3 חודשים; המידע המלא, כולל BMD, צפוי ברבעון השני של 2021

מאת: חיים נויבריאות08/09/20776 צפיות
הבדיקה שפיתחה MeMed מבחינה בין זיהומים ויראלים לחיידקיים במהירות ובדיוק רב, תשולב בתפריט פלטפורמת הבדיקות של החברה האיטלקית

מאת: חיים נויבריאות06/09/20828 צפיות
~ צוות של מומחים ב-Gleneagles City ביצע בהצלחה ניתוח מורכב בתוך מגיפת קוביד-19 ~

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica