חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זום מציגה פתרון מוקד שירות לקוחות שמגדיר מחדש את הקטגוריה

מאת: חיים נויבריאות25/02/2022441 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זום מציגה פתרון מוקד שירות לקוחות שמגדיר מחדש את הקטגוריה

Zoom Contact Center קובע סטנדרטים חדשים לחוויות שירות לקוחות באמצעות אינטראקציות מרובות ערוצים מותאמות לווידאו

סן חוזה, קליפורניה, 23 בפברואר 2022, (GLOBE NEWSWIRE) :

Zoom Video Communications, Inc. זום (נאסד"ק: ZM) הכריזה היום על Zoom Contact Center, פתרון מוקד שירות לקוחות מרובה ערוצים המותאם לווידאו המשולב ישירות בתוך חוויית הזום המנוכרת. Zoom Contact Center, לשעבר Zoom Video Engagement Center, זמין כבר כיום והוא משלב תקשורת מאוחדת ויכולות מוקד שירות לקוחות עם השימושיות של פלטפורמת זום. Zoom Contact Center תומך בתזרימי עבודה עבור שירות לקוחות באמצעות ערוצים כמו וידאו וקול, כשמסרונים וערוצי שיחה ברשת נמצאים כרגע בגרסת בטא.

פלטפורמת זום מעצימה את עתיד התקשורת מעבר לפגישות עם תקשורת מאוחדת, ועם פתרונות כדוגמת Zoom Developer Platform, Zoom Events וכעתZoom Contact Center. חידושים אלו - ויש עוד רבים נוספים - נוצרו באותה רמה של יכולת התאמה ופשטות שהפכו את זום לפלטפורמה האמינה ביותר עבור יותר מחצי מיליון עסקים ברחבי העולם.

חדשנות באמצעות וידאו

ל-Zoom Contact Center יהיו בהשקה יותר מ-100 תכונות של סוכנים, פיקוח וניהול מוקד שירות לקוחות. השקעות עתידיות יכללו ערוצים נוספים, אינטגרציות של CRM וניהול כוח אדם, ושילוב של בינה מלאכותית/לימוד מכונה כדי לייעל את הפרודוקטיביות של הסוכנים. בהשקה, Zoom Contact Center ירחיב את היכולות המסורתיות המותאמות בדרך כלל לשימוש בקול כדי לספק חווית קצה ייחודית ללקוח באמצעות ערוצים כמו וידאו.

"זום מבינה את החשיבות של השילוב בין תקשורת אחודה ומוקד שירות לקוחות מרובה ערוצים לאותה חוויה", אמר בלייר פלזנט מ-BCStrategies. "זום ידוע באיכות הווידאו המעולה, שחשובה לתרחישים עתירי מגע עם לקוחות ולמקרי שימוש פנימיים כמושירות עזרה של ה-IT, קו סיוע לעובדים ופעילויות מניבות הכנסות. אבל העובדה ש-Zoom Contact Center תומך בניתוב, בערוצים נוספים ותפקודיות הסוכנים שארגונים צריכים, פירושה ש-Zoom Contact Center יכול להפוך לפתרון מוקד שירות הלקוחות המועדף".

לאפשר עבודה מחוברת מכל מקום

עובדי מוקד שירות לקוחות בדרך כלל יושבים במיקומים פיזיים, ואם הם יכולים לעבוד מרחוק, לרוב הם עדיין צריכים לנווט בין כלי תקשורת מרובים. Zoom Contact Center מתקן את חוסר היעילות הזה על ידי שילוב כל סוגי התקשורת במרכז אחד. בנוסף לסיוע ללקוחות קצה באמצעות חוויית סוכנים עשירה, הם יכולים לשתף פעולה עם עמיתים, מפקחים או עובדים אחרים ישירות ב-Zoom Chat ובערוצים. השילוב בין תקשורת אחודה ומרכז יצירת קשר מעצימים את הסוכנים להיות פרודוקטיביים יותר מכל מקום, תוך שמירה על תחושת חיבור לארגון הגדול יותר.

"בעבר, תשתית מוקד שירות הלקוחות הייתה מורכבת לפריסה, יקרה לתפעול וכל שדרוג ארך זמן רב. Zoom Contact Center תוכנן בקפידה כדי לענות על הצרכים של הסוכן ולקוח הקצה המודרניים, כששניהם מצפים לחוויה אישית, דיגיטלית ויעילה של מוקד השירות", אמר עודד גל, מנהל מוצר ראשי בזום. "אני שמח להכריז על הזמינות הכללית של Zoom Contact Center, שנבנה על המודל האמין של פלטפורמת זום ומביא את החוויות שהלקוחות שלנו מכירים ואוהבים לעוד תעשייה אחרת".

קלות פריסה ושימוש מובטחים

מנהלי מערכת ימצאו ש-Zoom Contact Center קל להגדרה ולפריסה, כולל עיצוב גרפי ו-IVR בשיטת גרור ושחרר. מנהלי מוקד שירות לקוחות יכולים ליצור בקלות תפריטים, ברכות והנחיות ישירות באותו פורטל ניהול של זום. Zoom Contact Center יכול גם לשלב שיחות רשת ווידאו בנוכחות דיגיטלית קיימת, כמו אתר אינטרנט, לעזור לארגונים לנהל שיחות עם לקוחות בהקשר הנכון ובזמן הנכון.

"החברים שלנו סומכים עלינו עם המידע החסוי ביותר שלהם, כך שכאשר הם זקוקים לתמיכה, באחריותנו לספק להם את המומחיות שהייתה לסימן ההכיר של First Federal Credit Union", אמר כריס ניל, סגן נשיא בכיר לתפעול של First Federal Credit Union. "עם Zoom Contact Center, למפקחי מוקד שירות הלקוחות שלנו יש את היכולת לארגן את נציגי השירות על סמך מיומנויות, כך שכאשר חבר פונה, אנו יכולים כעת לנתב את פניותיו ישירות למומחים המצוידים לטפל בצרכיהם הייחודיים. תהליך שבעבר היה מצריך מספר נציגי שירות יכול כעת להיות מואץ באופן יעיל לשיחה אחת. ראינו כיצד זמן השיחה הכולל וזמן המענה שלנו משתפרים באופן משמעותי מכיוון שאנו מספקים פתרון יעיל יותר וחוויה טובה יותר לחברים שלנו".

בחירת הלקוח היא ערך חיוני של פלטפורמת זום. בנוסף למרכז הקשרים של זום, בכוונת זום לשמור על שותפויות מרכז הקשר הקיימות והמוערכים שלה.

מרכז הקשר של זום זמין כעת בארה"ב ובקנדה, עם זמינות בינלאומית רבה יותר בהמשך השנה. למידע נוסף על Zoom Contact Center, בקרו בדף 'מרכז הקשר של זום' וקרא את הבלוג שלנו.

אודות זום

זוםZOOMהיא בשבילכם. אנחנו עוזרים לכם לבטא רעיונות, להתחבר עם אחרים, ולבנות לקראת עתיד שמוגבל רק על ידי הדמיון שלכם. פלטפורמת התקשורת החלקה שלנו היא היחידה שהתחילה עם וידאו בבסיס שלה, וקבענו את אמות המידה לחדשנות מאז. זאת הסיבה שאנו בחירה אינטואיטיבית, מדרגית ומאובטחת עבור אנשים, עסקים קטנים וארגונים גדולים כאחד. זום שהוקמה ב-2011 נסחרת בבורסה (נאסד"ק: ZM) והמטה שלה בסן חוזה, קליפורניה. בקרו באתר zoom.com ותעקבו אחרי @zoom.

ליצירת קשר:

Farshad Hashmatulla
Product PR Manager
press@zoom.us

*** הידיעה מופצת בעולם על ידי חברת התקשורת הבינלאומית GLOBE NEWSWIRE

 



תגיות המאמר: נוי תקשורת, GLOBE NEWSWIRE


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חיים נוי, עיתונאי, עורך ראשי סוכנות החדשות הבינ"ל IPA, עורך ראשי לשעבר סוכנות הידיעות עתים, חבר תא מבקרי התיאטרון באגודת העיתונאים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת חיים נוי

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים29/11/222370 צפיות
NWTN Inc (נאסד"ק: NWTN), חברת טכנולוגיות לניידות עם מודעות לסביבה המביאה לעולם פתרונות ניידות ממוקדת נוסעים ברמת הפרמיום, הודיעה כי הבנייה של מתקן הרכבת הרכב החשמלי שלה באיחוד האמירויות, באזור התעשייה ח'ליפה באבו דאבי (KEZAD), מתבצעת בהתאם ללוח הזמנים, והוא יושלם ברבעון הרביעי של 2022.

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי29/11/222491 צפיות
אירוע הפתיחה בהשתתפות הילרי רודהם קלינטון, ג'יסו ניה, שיידה סולימאני, שירין נשאט עם הופעה מיוחדת של ג'ון בטיסט

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222369 צפיות
רוזן, יועץ לאומי למשקיעים, מעודד את המשקיעים ב- Wine Estates, Inc. להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – VWE

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים26/11/222337 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים בעל שם עולמי, מעודד את המשקיעים ב- Unisys Corporation להשיג ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – UIS

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222433 צפיות
רוזן, יועץ למשקיעים גלובלי, מעודד את המשקיעים ב- FIGS, Inc. שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – FIGS

מאת: חיים נויעסקים, מימון וכספים25/11/222314 צפיות
רוזן, חברה מובילה, מעודד את המשקיעים ב- Torrid Holdings שצברו עודף הפסדים, להבטיח ייעוץ לפני תאריך יעד חשוב בתביעה ייצוגית בניירות ערך – CURV

מאת: חיים נויהודעות לעיתונות - כללי25/11/222578 צפיות
בואינג 737 BBJ2 הוא תוספת נהדרת לצי המטוסים הפרטיים הבלעדי של KlasJet מכיוון שהוא אמור לספק את הצרכים הספציפיים של לקוחות בכירים הנוסעים בקבוצות קטנות יותר.

מאמרים נוספים בנושא בריאות

מאת: חיים נויבריאות03/09/22339 צפיות
ספקית תוכנת המודיעין לקבלת החלטות ממוקמת להרוויח מהוצאות IT ממשלתיות בהיקף של 15 מיליארד ליש"ט בבריטניה ולעזור לתהליך המודרניזציה של מחלקות, סוכנויות וגופים ציבוריים

מאת: חיים נויבריאות29/01/22559 צפיות
סופטבנק גרופ קורפ הודיעה היום כי החברה ומרסלו קלור הסכימו להיפרד לאחר שותפות מוצלחת בת תשע שנים. במקביל לעזיבתו של מר קלור, מישל קומבס מונה למנכ"ל קבוצת סופטבנק אינטרנשיונל ("SBGI"). בתפקיד זה יפקח על תיק התפעול וההשקעות של סופטבנק גרופ אינטרנשיונל*.

מאת: חיים נויבריאות19/10/21649 צפיות
ANANDA Scientific Inc., חברת ביוטכנולוגיה לפיתוח תרופות, הודיעה על ביצוע ניסוי קליני לבדיקת השפעתה של תרופה מחקרית בשם Nantheia™ ATL5, המבוססת על קנבידיול (CBD), בפורמולציה נוזלית ייחודית שהינה חלק מהקניין הרוחני של החברה. החברה עושה שימוש בטכנולוגיה מוגנת פטנט, כטיפול משלים לשימוש יתר באופיואידים. הבקשה לאישור התרופה החדשה (IND) לניסוי זה אושרה על ידי מנהל המזון והתרופות האמריקני (FDA).

מאת: חיים נויבריאות21/05/21732 צפיות
שלב 2 בניסוי הקליני של טיפול בדלדול העצם באמצעות EB613 הניב את התוצאה המקווה לאחר 3 חודשים; המידע המלא, כולל BMD, צפוי ברבעון השני של 2021

מאת: חיים נויבריאות08/09/20774 צפיות
הבדיקה שפיתחה MeMed מבחינה בין זיהומים ויראלים לחיידקיים במהירות ובדיוק רב, תשולב בתפריט פלטפורמת הבדיקות של החברה האיטלקית

מאת: חיים נויבריאות06/09/20823 צפיות
~ צוות של מומחים ב-Gleneagles City ביצע בהצלחה ניתוח מורכב בתוך מגיפת קוביד-19 ~

מאת: חיים נויבריאות14/04/20854 צפיות
Lightspeed Venture Partners ("לייטספיד") הודיעה היום על הסגירה של Lightspeed Venture Partners XIII, L.P. ("קרן 13") עם הון מחויב של השותפים המוגבלים של 890 מיליון דולר, Lightspeed Venture Partners Select IV, L.P. ("קרן 4") עם 1.83 מיליארד דולר ו-Lightspeed Opportunity Fund, L.P. ("קרן Opportunity") עם 1.5 מיליארד דולר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica