חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ציוד משרדי

אם אתם יושבים בבית ליד שולחן הכתיבה שלכם, או שאתם יושבים בפינה הנחמדת שלכם בעבודה, אז בוודאי אתם שמים לב לציוד המשרדי הרב המקיף אתכם. לציוד משרדי יש נוכחות מלאה בכל משרד ואין עסק היכול להתקיים בלעדיו. מה משדר הציוד משרדי על החברה שלכם ומאילו חברות כדאי לרכוש ציוד משרדי, על כך במאמר שלפניכם.

הפרמטרים החשובים בחברה המספקת ציוד משרדי

לפני שאתם מזמינים ציוד משרדי לעסק שלכם, להלן מספר טיפים שיעזרו לכם לבחור חברה המספקת ציוד משרדי:

o       בחרו חברה אחת שתספק עבורכם את הציוד המשרדי, ולא מספר ספקים. כך תחסכו לעצמכם את כאב הראש והבלבול בהתעסקות עם מספר ספקים בו זמנית.

o       רצויה חברה בעלת פריסה ארצית, מכיוון שלחברות אלו בדרך כלל יש מלאי גדול וזמינות גדולה של הציוד המשרדי הדרוש.

o       אספקה מהירה - חברה המסוגלת לספק ציוד משרדי במהירות באמצעות דואר ישראל או באמצעות שליחים או באמצעות חברת הובלות.

o       זמינות - הימצאות במלאי של הציוד המשרדי המבוקש.

o       תודעת שירות גבוהה - חברה הנותנת שירות טוב ואדיב. ציוד משרדי לחברות אינו מסתכם במספר פריטים מצומצם אלא בחבילות רבות, לכן רצוי חברה המספקת שירות אדיב עד המשרד.

o       אחריות על ההזמנה - אם קיבלתם ציוד פגום או חסר, בדקו מהי האחריות שנותנת החברה על כך ומהי מדיניות החלפת/החזרת המוצרים שלה. חברה טובה ומקצועית בדרך כלל בעלת אחריות ונכונות לתקן פגמים בציוד המשרדי שמספקת.

o       מעקב אחר ההזמנה - הזמנתם ציוד משרדי והוא טרם הגיע אליכם, בדקו אם אפשר לערוך מעקב אחריו כמו למשל היכן הוא, מתי יגיע וכדומה.

o       מחיר הוגן ותמורה טובה עבורו.

o       סטנדרטים גבוהים באיכות - חברה הנותנת רמת ביטחון גבוהה באיכות הציוד המשרדי שמספקת.

o        מקצועיות וניסיון רב שנים בתחום אספקת ציוד משרדי.

o       חדשנות - חברה שאינה דואגת רק לספק ציוד משרדי, אלא גם לייעץ באשר אליה ולהביא חידושים מעניינים למשרד.

מה חשוב בציוד משרדי?

נראה שלוקחים ציוד משרדי כמובן מאליו, אך הוא יש לו מקום מכובד במשרד והוא משדר דימוי חיובי:

o       תדמית המשרד ומיתוג נכון שלו - רוב המשרדים נוהגים להזמין ציוד משרדי סטנדרטי, אך מעבר לציוד הג'נרי, יש ציוד משרדי הכולל מותגים איכותיים פופולאריים כמו למשל: עטי PARKER, PILOT, UNIBALL, PAPER MATE וכדומה. משרד אשר רוכש מוצרים נחשבים בתחום משדר דימוי חיובי כלפי חוץ וכלפי פנים, כלפי לקוחות המשרד וכלפי עובדיו.

o       הרגשה טובה לעובד - כשמגיע למשרד עובד חדש ומקבל ציוד משרדי של קודמו, אתם בטח מנחשים, מהי ההרגשה הממלאת אותו, אך אם יקבל ציוד חדש או אפילו נחשב וממותג, הוא ירגיש טוב, שאכפת ממנו ומתפקידו במשרד, שמתייחסים אליו ודואגים לו וכדומה. הוא יתמלא אף הערכה כלפי המשרד וכלפי המעסיק שלו.

o       אופי העסק/המשרד - בדרך כלל המוצרים שמזמין עסק מסוים נובעים מהחוזק הכלכלי שלו. כך למשל חברות גדולות בעלות מחזורי מכירה גדולים יטו להעדיף ולהזמין ציוד משרדי יקר ואיכותי, ואילו חברות קטנות יבחרו ציוד משרדי סטנדרטי.

o       סביבת עבודה נעימה, נוחה ויעילה יותר במשרד - כשיש אספקה שוטפת של ציוד משרדי בעסק, הדבר נותן לעובדים הרגשת נעימות, חדשנות ונוחות.

o       אספקת ציוד נלווה - יש ציוד משרדי נפוץ כמו: מוצרי נייר, ראשי דיו וטונרים, מכשירי כתיבה, לוחות שעם, דבקים, קלסרים, תיקיות וכדומה. מעבר לכך, יש משרדים המפנקים את עובדיהם בציוד נוסף כמו משטח לעכבר, רמקולים וכדומה.

ריהוט המשרד ורכישת ציוד משרדי הם הוצאה בסיסית קבועה שיש לכל משרד ללא קשר לגודלו. מבחינת התקצוב שלהם מהווים טרחה לא קטנה, אך בהחלט חשובה.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל תקליטן במסיבות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל אייזנברג

מאת: דניאל אייזנברגבניין ואחזקה - כללי20/09/101043 צפיות
רצפת פרקט - האם לכל אחד מתאימה רצפת פרקט? איזה סוג של פרקט מתאים לכם?

מאת: דניאל אייזנברגניקיון12/04/1012345 צפיות
מהו הצורך לשמירה על ניקיון? למה צריכים שירותי ניקיון חיצוניים?

מאת: דניאל אייזנברגבניין ואחזקה - כללי10/02/101219 צפיות
מהי חברת הובלות? כל מה שרציתם לדעת

מאת: דניאל אייזנברגשיפוצים17/01/104698 צפיות
מהי אחריות קבלן? מה תקופת האחריות? איך עושים את תיקון הליקויים? מהם חובותיכם בתור רוכשי דירה?

מאת: דניאל אייזנברגבניין ואחזקה - כללי10/01/101170 צפיות
עוברים דירה? יש המון דברים שחשוב לדעת על מנת שהמעבר דירה יעבור בצורה חלקה. נציין לכם כאן 10 דברים שחשוב לא לשכוח.

מאת: דניאל אייזנברגאירועים וחתונות – כללי10/01/101001 צפיות
מדוע לבחור בגן אירועים? קבלו מספר סיבות - עיצוב, מרווח, ציוד לאירועים, הכברה, קייטרינג ועוד

מאת: דניאל אייזנברגהפקת אירועים28/10/091551 צפיות
כיום סצינת חיי הלילה שונה מאד ממה שהיה בעבר. פעם תל אביב היתה באמת עיר ללא הפסקה, עיר של מסיבות, עיר של בילויים. מועדונים מיתולוגיים כמו הפאצה, אלנבי 58, גת רימון, קו-מילניום, השחיתות, זום ועוד רבים טובים ויסלחו לי מי ששכחתי את שמם.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ולימודים - כללי

מאת: עידן קלייןחינוך ולימודים - כללי20/12/214029 צפיות
Среди множества разнообразных и популярных курсов, предлагаемых в последние годы пенсионерам и пожилым людям, есть ряд особенно интересных и привлекательных вариантов - вот некоторые из них, о которых стоит знать:

מאת: עופר שלוחינוך ולימודים - כללי24/09/204871 צפיות
הכל על מקצוע עיצוב גרפי וקורס עיצוב גרפי.

מאת: רונית שמאי שורץחינוך ולימודים - כללי12/07/191916 צפיות
אם הילד שלכם לומד מתמטיקה ללא שימוש במחשבון או אפילו אם מותר לו כבר להשתמש במחשבון – בכל מקרה כדאי ללמד אותו לבדוק את התוצאות בפתרון השאלות. יש דרך קצרה לחישוב אחוזים, שיכולה לעזור במניעת - או תיקון - טעויות חישוב.

מאת: ליאורחינוך ולימודים - כללי02/05/182261 צפיות
הנדסאים מאזור תל אביב, יכולים לעבוד במרכז הארץ. ההנדסאים העתידיים, לומדים בבתי הספר להנדסאים, שנקראים גם בשם מכללות טכנולוגיות.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181747 צפיות
לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירה פופולארית בקרב אנשים אשר מחפשים מקצוע בעל אפשרויות תעסוקה מגוונות וביקוש נרחב. לימודי הנהלת חשבונות מתקיימים במכללות ובתי ספר מקצועיים רבים ברחבי הארץ בהם ניתנת האופציה ללמוד במתכונות גמישות כמו מתכונות לימודי יום, מתכונות לימודים חלקיות ומתכונות לימודי ערב.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181665 צפיות
אתם יושבים מול המחשב, מדפדפים בין אתרים שונים של לימודים ותוהים לעצמכם מה כדאי לכם ללמוד. בעולם של היום קשה מאוד למצוא תעסוקה ללא תואר או תעודה, ולכן אנשים רבים מתחבטים בשאלה מה עליהם ללמוד כדי שהם יוכלו לצאת לשוק העבודה ולמצוא תעסוקה שהיא גם מעניינת וגם בתחום מבוקש. עבור רבים מאלו שחושבים על כך, התשובה היא הנהלת חשבונות הודות לאופי הדינמי של המקצוע הזה, וגם הביקוש הרב שלו. עם תעודה של מנהל חשבונות, עולם התעסוקה יהיה פתוח בפניכם, ואתם רק תצטרכו לבחור את המקום שאתם רואים את עצמכם נמצאים בו.

מאת: שלום כהןחינוך ולימודים - כללי05/01/181535 צפיות
המסלול ללימודי הנהלת חשבונות נחשב בשנים האחרונות לאחד ממסלולי הלימוד המבוקשים ביותר בישראל. מטרתם של לימודי הנהלת חשבונות הינה להכין את תלמידיהם להשתלבות בעולם המקצועי של מנהלי החשבונות בישראל, כמו כן במהלך הקורס ניתנת הכנה למעבר מבחן ההסמכה של משרד התעסוקה אשר מסמיך מנהלי חשבונות צעירים לעבודה בשוק המתפתח בארץ. לימודי הנהלת חשבונות נחשבים לבחירת מקצוע חכמה אשר טומנת בחובה יתרונות רבים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica