חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסעדות מומלצות בצפון הארץ - חלק טעים שני...

מאת: seowebאטרקציות17/01/20105346 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מושבוצ היא מסעדה השוכנת במושב רמות שברמת הגולן. השם הייחודי של המסעדה לקוח משמה המקורי של רמות, המחבר את המילים מושב וקיבוץ.

המסעדה נחשבת לאחת המסעדות הרומנטיות באזור רמת הגולן בשל הנוף הנשקף ממנה, והתצפית הנפלאה לכנרת, התורמים לאווירה הייחודית של הארוחה. תפריט המסעדה מגוון ומשלב השפעות ממטבחים שונים ברחבי העולם, ועושה שימוש בחומרי הגלם הטריים של רמת הגולן.

מעבר לכך שבאיזור מושב רמות יש המון צימרים  איכותיים - אל תוותרו על המסעדה!

המסעדה הכשרה סוזנה ביסטרו בר נמצאת בכפר האמנים של מושב אניעם ברמת הגולן, ומציעה תפריט בסגנון דרום אמריקאי המתבסס על בשרים.

המסעדה מציעה אווירת סעודה ייחודית, והיא ממוקמת במבנה מיוחד בו מוצגות תערוכות אמנות של אמני הכפר. המסעדה מציעה ארוחות מיוחדות לילדים, היא פתוחה בימי שיש אחה"צ אך סגורה בשבת.

אם תפס אתכם רעב אחרי רפטינג בנהר הירדן תוכלו להגיע לאיסקנדר, מסעדת גריל בר ים תיכוני הנמצאת צמוד לאתר על גדת הירדן, בתוך נוף פסטורלי. המסעדה מציעה מעדני גריל, בשרים ודגים, ומפורסמת במאפים הטורקיים שלה.

מסעדה נוספת שמספקת אווירה ייחודית  היא מסעדת "שרולה" אשר נמצאת בגליל העליון וצופה אל נוף קסום של מפל סער, מצודת נמרוד ומטעי האזור.

בטי ונחי מבשלים היא מסעדה ביתית כפרית אשר נמצאת במושב רמות, לצד יחידות נופש. ניתן בתאום מראש להזמין ארוחת טעימות עשירה. החוויה הקולינארית שונה מאכילה במסעדה רגילה, והיא מתאימה למי שרוצה לשנות קצת אוירה, ולצאת מהשגרה.

ארוחות גורמה באירוח ביתי ניתן להזמין גם במסעדת בל עפרי אצל משפחת קבלו בקדמת צבי. קדמת צבי נמצאת סמוך ליישוב קצרין, והאזור מתאים מאוד לטיול עם ילדים, והוא מציע שפע של אטרקציות, כמו בית בד, פינת ליטוף, יקב בוטיק, גלריית תכשיטים, ותוכלו גם להצטרף לסדנת אפייה.

בפרק הבא בסדרה נמליץ על מסעדות ואטרקציות בישוב הקסום ראש פינה - שווה להמתין בסבלנות...

חופשה נעימה ובעיקר טעימה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018474 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102471 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101738 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא אטרקציות

מאת: קוביאטרקציות08/12/195631 צפיות
כולנו מגיעים לרגע בו יש לבן או בת הזוג שלנו יום הולדת או יום נישואין ומה שבנהם ואנחנו רוצים לעשות משהו מיוחד שיתאים לשנינו גם מבחינה רומנטית וגם מבחינת התחביבים , בגדול אנחנו רוצים לקחת חופש ולארגן יום כיף זוגי יום קצת ארוך שלא מתחיל ומסתיים במסעדה או ככה בטיפול ספא וכדומה , כאשר מגיעים למקום הזה של להחליט אז קצת מתחילים להתבלבל , איזה חוויה לעשות, מה מתאים למה , ואיך באמת ממלאים יום שלם או לפחות חצי יום בפינוק זוגי מושלם.

מאת: יובל בן בסטאטרקציות28/01/192503 צפיות
הלן גרינר ייסדה את IROBOT בזכות פיתוח של רובוטים לשימוש צבאי ואזרחי. סדנאות גיבוש הינם אחד מהגורמים החברתיים החשובים ביותר לשיפור יחסי הגומלין ושיתוף הפעולה בין העובדים/ות.

מאת: tiloniאטרקציות01/02/181987 צפיות
נער ליווי מספק שירותי מין לנשים ולגברים. נשים הצורכות שירות זה צמאות לא רק למין אלא ליחס, לשיחה, לתשומת לב. נשים לא מחפשות מין חפוז, זנותי, אלא דווקא קשב והתחשבות, אינטימיות שחסרה להן ביחסים הזוגיים שיש- אם יש להן.

מאת: articlestbdאטרקציות27/07/172125 צפיות
איך תשדרגו משמעותית את הנופש או הבילוי המשולב הקבוצתי שלכם? תשובות במאמר שלפניכם

מאת: רוני הכהןאטרקציות12/07/171738 צפיות
היום? כבר אפשר למצוא חבילות נופש בעלות של כמה מאות דולרים בסך הכל, כולל חבילות נופש הופעות בחול למי שמחפש אחר הופעה טובה של זמר או להקה מאוד אהובים שממש לא מראים סימני הגעה אל ארץ ישראל הקטנה.

מאת: SEOMANאטרקציות25/06/171851 צפיות
חדרי הבריחה נכנסו לתודעה בשנים האחרונות והפכו לאחת מהאטרקציות האהובות ביותר בקרב האוכלוסייה. היכולת לשלב משחקי חשיבה, מתח ואתגר בבילוי הפך לאהוב בקרב המשפחות השונות שנהנות כל המשפחה מבילוי יוצא דופן. סקרנו את חדרי הבריחה השונים ומצאנו את המתחם של חדרי הבריחה שכדאי לכם לבקר כל המשפחה.

מאת: אליאטרקציות24/05/171450 צפיות
מעוניינים להגיע לביקור בעיר עשירה בתרבות, אטרקציות ואפשרויות רבות של פנאי ובילוי? בירות אירופה המזרחית לשעבר – בוקרשט, פראג ובודפשט עונות לכם על הצרכים הללו. כל אחת מהערים האלו היא פנינה תיירותית בפני עצמה ובהחלט מומלצת לכל תייר מישראל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica