חפש מאמרים:
שלום אורח
19.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם תקני בקרוב שמלת כלה ?

מאת: נורית חןחתונות21/01/2010706 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכיני את שיעורי הבית שלך:

לרפרף במגזינים של שמלות כלה, להיכנס לאתרי אינטרנט כמו זה של מירב טמיר לשמלות חתונה ולמצוא את הסגנונות והמעצבים שאת אוהבת. 

תהיי מציאותית ובואי עם ראש פתוח:
מה שנראה נפלא על דוגמנית עלול שלא להחמיא לכל אחת. בחרי את הסגנון שמתאים לך רומנטי, סקסי אורבני או שמלת נשף מפוארת, אבל תמיד בחרי שמלה שמסתירה את הפגמים ומבליטה את היתרונות והכי חשוב: שמלת כלה שתרגישי בה נוח. 

 
מיקום החתונה, והשעה ביום:
חשוב לחשוב על המיקום של החתונה, וכן ההגדרה של החתונה, ואת השעה ביום החתונה שלך, ומה מידת הרשמיות של החתונה. מענה לשאלות אלו יסייעו להכתיב את מרחב האפשרויות בבחירת השמלה. את כנראה לא רוצה להיות מאוד רשמית עם החתונה אחר הצהריים בחוף הים או בעיר יפה, מאידך אם החתונה נערכת באולם מפואר עדיף שמלה שמתאימה לכך. 

קבלי המלצות:
הקשיבי למה שחברים ובני משפחה ממליצים. מה הם אומרים על השרות. אם את מוצאת את השירות לא טוב, המשיכי הלאה. שרות טוב הוא אחד הפרמטרים החשובים. את הולכת לבלות הרבה זמן בהגשמה של החלום שלך על שמלת כלה. כדאי שהמעצבת תהיה כמעט חברה שלך. 

לוח פגישות:
כדאי לקבוע מראש. זה מאד יגדיל את הסיכוי שתוכלי לקבל זמן איכות עם מעצבת שמלות הכלה, ולא שהיא תהיה עסוקה עם לקוחה אחרת. אין טעם ללכת ליותר מחמישה מקומות ולבטח לא יותר משניים-שלושה ביום אחד. 

עניינים כספיים: 
לקבוע מראש תקציב ולא להסתכל על שמלות כלה מעל התקציב. את לא רוצה להתאהב בשמלה שאת לא יכולה להרשות לעצמך.


3=1+1:
אם את כבר יודעת איך יראה השיער שלך ומה יהיו הנעליים שלך, כדאי לבוא יחד איתם לראות איך את נראית עם הכל ביחד. 

הרבה השראה:
אם יש לך רעיון כללי מה את רוצה כדאי להביא תמונות מעיתונים, תמונות מאתרי אינטרנט ואפילו תמונות משפחתיות כדי שמעצבת שמלות הכלה תבין הכי מהר מה הכיוון שלך. 

את מי להביא:
נקודה חשובה מאד - את מי להביא יחד איתך. עדיף לא יותר מאחת עד שאת מחליטה ואחרי שאת מחליטה אפשר לצרף עוד אחת, אבל יותר משלוש הופך את תהליך קבלת ההחלטות לכמעט בלתי אפשרי.

 
והכי חשוב: צריך לזכור שצריך גם ליהנות מהדרך, אז קחי את הזמן, הקשיבי בעיקר לעצמך וזכרי: בסוף כשתביטי במראה את רוצה לראות את עצמך ולא מישהי אחרת

 



תגיות המאמר: 


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נורית חן מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נורית חן

מאת: נורית חןעיצוב10/02/104109 צפיות
איזה שמלות ערב ללבוש בחורף? הצבעים הבהירים העיקריים של השנה האחרונה נעלמו, אבל זה לא אומר כי שמלות ערב חורף 2009/2010 הולכות להיות משעממות. המראה החמים של החורף גורם לביקוש בשמלות ערב צבעוניות, צורות שמלות אדריכליות, שילוב נועז של חלקים שונים ובצבעים שונים, האדומים בגוון עגבניות, ירוק, כחול אינדיגו, גוונים עדינים של משמש ודבש גוונים עשירים של סגול חציל באים להתחרות זה בזה, אם כי עדיין בשמלות ערב חוזרים גם הגוונים האפורים.

מאת: נורית חןעיצוב04/02/101227 צפיות
אם את מתכננת חתונה בחורף, במיוחד בלילות או באזורים הקרים יותר, את יכולה לארגן מראה של כלה שהיא לא רק יפה, אלא שגם תשמרי על הנוחות שלך ביום הכי חשוב שלך. שמלת הכלה החורפית שלך אמורה ככל הנראה לכלול שרוולים ארוכים,

מאת: נורית חןעיצוב04/02/108018 צפיות
ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות כלה, משמלות כלה מוכנות ופשוטות, ועד שמלות כלה שנתפרו על ידי מעצבי שמלות כלה בהזדמנה אישית בדיוק לפי טעמכם האישי ולפי מידותייכם. כאשר בוחרים שמלות כלה מומלץ בדרך כלל לא לשתף את הבעל. ולא מהסיבה שאולי אין לו טעם והבנה בשמלות כלה כפי שלנשים יש, אלה מהסיבה הפשוטה שהוא לא יבין את החשיבות של השמלות כלה בשבילכם כמו שאתם מבינות אותו

מאת: נורית חןעיצוב04/02/102247 צפיות
לשיער השפעה עצומה על הרושם הכללי. יש להתאים התסרוקת לשמלה , לאיפור , למבנה הפנים ולגובה החתן. האם לבחור בתסרוקת פזורה , אסופה , תלתלים , תוספות או תסרוקת טבעית? ומה עם תכשיטי שיער ?

מאת: נורית חןעיצוב04/02/101068 צפיות
איך בוחרים שמלת לחתונה? טיפים לבחירת שמלת כלה - המסע לעבר השמלה המושלמת לוקח זמן, אבל אם הגעת למקום הראשון או השני ומצאת שמלה שאהבת, קחי אותה. אין טעם להמשיך לחפש, זה יכול להיות מתיש ובלבל, לפניך עוד החלטות חשובות לקראת ה-חתונה המושלמת.

מאת: נורית חןעיצוב27/01/101337 צפיות
זהו, הגיע סוף סוף היום. מתחתנים הגיע היום שחלמנו עליו מאז שאנחנו זוכרות את עצמנו, היום בו אנחנו הנסיכות. היום שלנו !! אז קדימה נגשים את החלום.

מאת: נורית חןעיצוב27/01/107244 צפיות
כאשר אנו באות לבחור שמלת כלה או שמלת ערב אנחנו חושבות בדרך כלל על שמלה מפוארת שתסובב את הראשים לכולם. שמלה אשר תגרום לכולם להגיד וואו "כמה שאת יפה" , בחירת השמלה לוקחת אותנו לכל אותן אגדות שקראנו בהן הנסיכה מגיעה עם שמלה מדהימה, הנסיך מציע לה נישואין והם חיו באושר ועושר.... הרי זה מה שכולנו רוצות: נסיך, שמלה, אושר ועושר ולא דווקא בסדר הזה.

מאמרים נוספים בנושא חתונות

מאת: אבי דוידיחתונות23/12/182906 צפיות
היא רוצה לימוזינה ואתה רצת פחות. למה כדאי לך להשתכנע או מדוע היא שוב צודקת?

מאת: shiritחתונות11/06/181383 צפיות
כשאתם מתחתנים בקיץ או בחורף – ישנם הבדלים גדולים מאד בין 2 סגנונות החתונה.

מאת: רוני הכהןחתונות14/03/181516 צפיות
קראו הלאה את הדברים החשובים הבאים טרם ההחלטה לגבי השכרה של לימוזינה או כל רכב יוקרה אחר.

מאת: SEOMANחתונות16/01/181592 צפיות
מהו המקום המושלם לאירועים במרכז ואיך גם אתם יכולים לשריין לעצמכם מועד לחתונה באחד מאולמות האירועים המובילים בישראל מבלי לבזבז את זמנכם היקר בהתרוצצויות מיותרות בין גני אירועים.

מאת: בני דואניחתונות05/09/172069 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: moraleחתונות08/08/172186 צפיות
כל זוג שעומד להתחתן, לא משנה באיזה גיל, עומד בפני שורה של שאלות לגבי אופי האירוע אותו הוא רוצה לערוך. שאלות אלו, במקרים רבים, הן בסיסיות ומהותיות שכן הן יקבעו את כל אופי התכנון של האירוע, וכן את כל מהלך האירוע עצמו. במאמר זה ננסה לענות על השאלות השונות על מנת להעניק לזוגות מענה שלם וכולל, מענה אשר יאפשר להם לערוך אירוע כפי שהם רוצים וחולמים

מאת: שרון צרפתיחתונות08/06/172114 צפיות
כאשר מגיעים אל השלב הזה של החתונה מגלים עד כמה כל מה שהיה עד עכשיו נראה כמו משחק ילדים מפני שכל העבודה שצריכים לבצע עבור הקמה של חתונה מצריך התמקדות ביעד והבנה במורכבות של איך לארגן חתונה מבלי להגיע אל מצב של ריבים ופרידה סופית...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica