חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים שמלת כלה

מאת: נורית חןעיצוב04/02/20101061 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים שמלת לחתונה?

טיפים לבחירת שמלת כלה - המסע לעבר השמלה המושלמת לוקח זמן, אבל אם הגעת למקום הראשון או השני ומצאת שמלה שאהבת, קחי אותה. אין טעם להמשיך לחפש, זה יכול להיות מתיש ובלבל, לפניך עוד החלטות חשובות לקראת ה-חתונה המושלמת.


אלפי חתונות בכל שנה זה אלפי כלות ועשרות אלפי דגמים של שמלות כלה- אז הנה כמה טיפים קצרים על בחירת שמלת כלה לחתונה:


דמייני כיצד נראית שמלת החלומות שלך, תיעזרי באינטרנט ובקטלוגים המציעים מגוון גדול של דגמים, רק לאחר שתגבשי דעה על איך צריכה השמלה להיראות אפשר לצאת לדרך.

בפגישה בסלון או עם מעצב, תארי להם איך את רואה את השמלה המושלמת, את יכולה אפילו להצטייד בתמונות מקטלוגים או מאתרי אינטרנט, קחי בחשבון, רוב התמונות עברו עיבוד וצולמו בסטודיו מקצועי, וגם- הם לבושות על דוגמניות... זה אף פעם לא יוצא אותו הדבר.

אל תתפתי להיכנס לשמלה שלא במידותיך, גם אם את אומרת לעצמך "עד החתונה אני ארזה" את צריכה ללבוש שמלה נוחה, יש לך ערב שלם ומלא פעילויות: צילומים, קבלת פנים, ריקודים והמון המון נשיקות וחיבוקים.


עוד לגבי דיאטה לפני החתונה: כלות רבות בוחרות לרכוש שמלה קטנה יותר על מנת לרזות עד החתונה, התוצאה היא: לחץ, מתחים ומריבות עם בן הזוג, אם מדובר ב- 3-4 קילו זה סביר אבל מעבר לכך זה מיותר.

אין טעם לקחת יותר מדי "יועצים" לבחירת השמלה, אמא, או אחות, חברה קרובה, זה מספיק בהחלט. יותר מדי דעות זה עלול לגרום לכאב ראש, לבלבל אותך ולגרום לחוסר סבלנות. חשוב ליהנות מהתהליך חתונה מוצלחת תלויה בדרך ולא רק בערב עצמו.

קבעי פגישה מראש בכל מקום שאליו את הולכת-  כך תוכלי לקבל יחס מתאים ושירות אישי ומקצועי. אם תגיעי בהפתעה יתכן שאנשי המכירות יהיו עסוקים עם לקוחות אחרים ולא יהיה להם זמן רב להקדיש לך.

הדבר הכי חושב- תרגישי טוב עם עצמך, כלה יפה היא כלה שמגיעה לחתונה עם מצב רוח, מחייכת ובעיקר- חוגגת!

 לאחר בחירת השמלה אפשר להתפנות למציאת מאפרת, מעצב שיער ולקניית נעלים.

מזל טוב!

נורית חן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

נורית חן מעצבת שמלות כלה ושמלות ערב

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נורית חן

מאת: נורית חןעיצוב10/02/104100 צפיות
איזה שמלות ערב ללבוש בחורף? הצבעים הבהירים העיקריים של השנה האחרונה נעלמו, אבל זה לא אומר כי שמלות ערב חורף 2009/2010 הולכות להיות משעממות. המראה החמים של החורף גורם לביקוש בשמלות ערב צבעוניות, צורות שמלות אדריכליות, שילוב נועז של חלקים שונים ובצבעים שונים, האדומים בגוון עגבניות, ירוק, כחול אינדיגו, גוונים עדינים של משמש ודבש גוונים עשירים של סגול חציל באים להתחרות זה בזה, אם כי עדיין בשמלות ערב חוזרים גם הגוונים האפורים.

מאת: נורית חןעיצוב04/02/101219 צפיות
אם את מתכננת חתונה בחורף, במיוחד בלילות או באזורים הקרים יותר, את יכולה לארגן מראה של כלה שהיא לא רק יפה, אלא שגם תשמרי על הנוחות שלך ביום הכי חשוב שלך. שמלת הכלה החורפית שלך אמורה ככל הנראה לכלול שרוולים ארוכים,

מאת: נורית חןעיצוב04/02/107867 צפיות
ניתן למצוא מגוון רחב של שמלות כלה, משמלות כלה מוכנות ופשוטות, ועד שמלות כלה שנתפרו על ידי מעצבי שמלות כלה בהזדמנה אישית בדיוק לפי טעמכם האישי ולפי מידותייכם. כאשר בוחרים שמלות כלה מומלץ בדרך כלל לא לשתף את הבעל. ולא מהסיבה שאולי אין לו טעם והבנה בשמלות כלה כפי שלנשים יש, אלה מהסיבה הפשוטה שהוא לא יבין את החשיבות של השמלות כלה בשבילכם כמו שאתם מבינות אותו

מאת: נורית חןעיצוב04/02/102239 צפיות
לשיער השפעה עצומה על הרושם הכללי. יש להתאים התסרוקת לשמלה , לאיפור , למבנה הפנים ולגובה החתן. האם לבחור בתסרוקת פזורה , אסופה , תלתלים , תוספות או תסרוקת טבעית? ומה עם תכשיטי שיער ?

מאת: נורית חןעיצוב27/01/101331 צפיות
זהו, הגיע סוף סוף היום. מתחתנים הגיע היום שחלמנו עליו מאז שאנחנו זוכרות את עצמנו, היום בו אנחנו הנסיכות. היום שלנו !! אז קדימה נגשים את החלום.

מאת: נורית חןעיצוב27/01/107236 צפיות
כאשר אנו באות לבחור שמלת כלה או שמלת ערב אנחנו חושבות בדרך כלל על שמלה מפוארת שתסובב את הראשים לכולם. שמלה אשר תגרום לכולם להגיד וואו "כמה שאת יפה" , בחירת השמלה לוקחת אותנו לכל אותן אגדות שקראנו בהן הנסיכה מגיעה עם שמלה מדהימה, הנסיך מציע לה נישואין והם חיו באושר ועושר.... הרי זה מה שכולנו רוצות: נסיך, שמלה, אושר ועושר ולא דווקא בסדר הזה.

מאת: נורית חןעיצוב27/01/101197 צפיות
כבר מרגע הצעת הנישואין הדבר הראשון שעולה לך בראש הוא לא אולם חתונות, לא חתונה ובטח שלא התקליטן, הדבר היחיד עליו את חושבת הוא שמלת כלה. הרי ברור שביום החתונה הדבר הבולט ביותר הוא לא אחר מאשר את, הכלה המאושרת, וכדי להראות טוב ולהרגיש טוב את חייבת שמלת כלה בדיוק לפי הטעם האישי שלך

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172511 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica