חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השלדים יצאו מהארון - לאן הם ילכו (אריאל מליק)

מאת: אריאל מליקיזמות עסקית24/01/20101160 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


בספרי הלימוד, הדרך הנכונה להגיע לכסף הציבורי, היא כזו: יש לכם רעיון מוצלח? יפה. עכשיו תתחילו לגלגל אותו כמה שנים. תבנו תוכנית עסקית, תקימו חברה, תגייסו קצת כסף, תביאו את החברה למכירות ולרווחים, תגדילו את ערכה ותנפיקו אותה בבורסה. אם הרעיון מבטיח במיוחד, יש גם מודל ביניים: וול-סטריט מוכנה לקבל גם הנפקות של חברות לא רווחיות, אך רק אם הרווחיות נראית באופק, אם אפשר שההשקעה תתברר כ"מכה". ההיגיון שמאחורי דרך החתחתים הזו הוא האמונה שהמשקיעים לא קונים הכול. קשה לשכנע אותם, הם מחכים שחברות יוכיחו את עצמן.

(אריאל מליק - אזכורים נוספים בתקשורת)


חברת פלוריסטם, בניהול ד"ר שי מרצקי, הוקמה לאחר שש שנות מחקר בתחום העשרת הגזע, שבוצעו בטכניון ובמכון ויצמן. תחום זה נחשב לחם מאוד, ומהלך קסם על משקיעים פוטנציאליים, שכן התקוות לריפוי מחלות גנטיות ואחרות באמצעות תאי הגזע, הן גדולות. בחברה מקווים להיכנס לניסויים קליניים בשלב I/II בתוך כשנה. במסגרת ניסויים אלה תיבדק כמות קטנה יחסית של חולים, כ-30.

אחת המתחרות של החברה היא גמידה-סל, שהודיעה באחרונה על תוצאות מוצלחות בניסויים הקליניים של שלב I ו-II בקרב חולי לוקמיה, עם תרופת ה-StemEx שלה. "הם שונים מאיתנו בכך שהם מוסיפים גורמי גידול חיצוניים לתאים", הסביר מרצקי. "הם, כמובן, יגיעו לשוק לפנינו, אבל אנחנו מאמינים שלמוצר שלנו יש עדיפות ושניקלט בשוק בשמחה, גם אם הם כבר יהיו בו. זה שוק עצום, יהיה מקום גם לנו".


תוך 4-5 שנים מהיום, מקווה פלוריסטם להציג מוצר, לסיים את הניסויים הקליניים ולהגיש את התיק ל-FDA, רשות המזון והתרופות האמריקנית. הכסף שיש לה כיום, אומר מרצקי, יספיק כדי להגיע לשלב ה-I של הניסויים הקליניים. היא תצטרך כ-15-20 מיליון דולר כדי להשלים את הניסויים.


(אזכורים נוספים בתקשורת - אריאל מליק)
 פלוריסטם ושתי החברות הנוספות כאן בהמשך, טיסרה וזון-פור פליי, חולקות נקודה משותפת נוספת: בשלושתן אפשר למצוא את בעלי המניות של קבוצת מגלן, משלב זה או אחר. על פי ההערכות, קבוצה זו הביאה לחברה הון לא גדול תמורת המניות שקיבלה במיזוג. היא מנתה בעיקר את אפי שגיא, נשיא ומנכ"ל ניסקו, את אריאל מליק, את יורם אלאלוף וגורמים נוספים - חלקם בני משפחותיהם, אחרים מכריהם. אחת המתחרות של החברה היא גמידה-סל, שהודיעה באחרונה על תוצאות מוצלחות בניסויים הקליניים של שלב I ו-II בקרב חולי לוקמיה, עם תרופת ה-StemEx שלה. "הם שונים מאיתנו בכך שהם מוסיפים גורמי גידול חיצוניים לתאים", הסביר מרצקי. "הם, כמובן, יגיעו לשוק לפנינו, אבל אנחנו מאמינים שלמוצר שלנו יש עדיפות ושניקלט בשוק בשמחה, גם אם הם כבר יהיו בו. זה שוק עצום, יהיה מקום גם לנו".
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אריאל מליק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אריאל מליק

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 13/11/138578 צפיות
כשמדברים על מחזור, שבדיה היא מדינה מוצלחת מאוד, לכל הדעות. רק ארבעה אחוזים מהפסולת הביתית במדינה מועברת למזבלות. שאר הפסולת ממוחזרת או משמשות כדלק בתחנות כוח הפועלות באמצעות פסולת. בכתבה שפורסמה ב-PRI נכתב על הפתרון היצירתי שמצאו בשבדיה למחסור בפסולת.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 21/10/131134 צפיות
בכתבה שפורסמה באתר Energy Digital נכתב כי סין צפויה להאיץ את קצב הצמיחה של ייצור אנרגיה מפסולת. על פי הפרסום, הצפי הוא להכפלת נתח השוק שלה בענף עד סוף שנת 2018.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 06/10/131055 צפיות
בכל יום מייצרת נפאל כ-2,000 טון של פסולת מוצקה ב-58 הרשויות המקומיות שלה, אבל בשלב הזה עדיין אין במדינה מערכת יעילה שתנהל את הפסולת, ואולי אף תפיק ממנו אנרגיה. לזה כידוע, קוראים מומחי אנרגיה "בזבוז של פסולת".

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 27/05/131522 צפיות
בניית מפעל לאנרגיה סולארית החלה במרוקו עם טקס מרשים של הנחת אבן הפינה בהשתתפותו של המלך מוחמד החמישי.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 19/05/131443 צפיות
מפעלים חדשים שאמורים להיות מוקמים בבריטניה הם העתיד של האנרגיה הירוקה עליה בונים כיום. צמד מפעלים שצפויים לשנות את פני האנרגיה הירוקה.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 13/05/13971 צפיות
בכפר קטן בהודו מצטרפים למהפכה הירוקה ומתחילים בהקמת מפעל חדש שכל מטרתו המרת פסולת רטובה ויבשה לצרכי אנרגיה.

מאת: אריאל מליקאיכות הסביבה 23/04/131116 צפיות
חברה העוסקת בשריפת פסולת לטובת אנרגיה באבו דאבי עושה את המיטב על מנת להקים מפעל לשריפת פסולת לצרכי אנרגיה לקראת 2017. עתיד ירוק באמירויות.

מאמרים נוספים בנושא יזמות עסקית

מאת: ישראל רף יזמות עסקית31/07/232281 צפיות
מתנות אישיות ממותגות לראש השנה ללקוחות ולעובדים, ההצלחה מובטחת, נשמח לעזור. מסר אישי שלכם ממותג בעציץ, מזכרת בלתי נשכחת תוצג תמיד על השולחן ולא במגירה. המטרה לחבר בין אנשים בקשריכם העסקיים והאישיים להביע את הערכתכם ואהבתכם בדרך מקסימה הזוכה ל-100% הצלחה! מוזמנים להעביר מסר אישי חם ממותג בעציץ לאנשים החשובים לכם העובדים והלקוחות נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית20/07/232306 צפיות
מתנות לראש השנה, מחפש דרך מקורית להעביר מסר של הצלחה לעובדים והלקוחות אתם משקיעים מחשבה ומשאבים רבים לקראת ראש השנה שהלקוחות והעובדים יצאו מרוצים שהקשר ביניכם יתהדק יש דרך לעזור לכם להשיג את המטרה הזו! בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף יזמות עסקית13/07/231540 צפיות
מתנות לראש השנה, עציצים ממותגים, שיבטיחו לך הצלחה עסקית כל השנה. המטרה של כל עסק, למצוא מתנה לראש השנה שתשלב את הרצון לשמח את העובדים והלקוחות שתקדם את העסק עם תוצאות מעולות לטווח ארוך, וזאת בהשקעה כספית קטנה יחסית. עציץ ממותג עם הלוגו והמסר שלכם, משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק, זו דרך מצוינת להעניק תשומת לב – לעובדים וללקוחות כאחד. נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: אמיר לניאדויזמות עסקית11/01/232407 צפיות
העלתי את השאלה בכותרת לדיון מכיוון שאני נתקל ביזמים רבים שמגיעים אלינו לאחר שבצעו רישומי פטנטים באלפי שקלים/ דולרים ורק לאחר מכאן הגיעו לשלב של פיתוח המוצר ובניית האנפורמציה העסקית הדרושה. מטרתי במאמר זה הוא להאיר את עיני היזמים שבכוונתם לפתח מוצר או לקדם פטנט או רעיון שיש להם – תהליך שאני קורא לו 'בניית ערך כספי לרעיון'. אז איך בונים ערך כספי לרעיון/ למוצר/ לפטנט?

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית13/12/222785 צפיות
ידוע כי בנייה בשטחים המשותפים בבית משותף, תתאפשר רק בהסכמת 75% ומעלה מכלל דיירי הבניין בבית המשותף, וזאת עפ"י חוק המקרקעין, תשכ"ט-1969. אך מה הדין כאשר דיירים הרחיבו את דירת הגג שלהם תוך ניצול שטח המוצמד לדירת גג זו על חשבון השטח המשותף של הבית המשותף, בלא הסכמה של 75% מכלל דיירי הבית המשותף? ודוק – האם הצמדתו של שטח משותף לדירה, מקנה לבעלי הדירה זכות בנייה בשטח זה?

מאת: ישראל רף יזמות עסקית16/03/221313 צפיות
מתנות לעובדים, העובדים הם המנוע של העסק פנקו את העובדים ב עציצים ממותגים, מתנות לחג הפסח, ותקבלו מנוע טורבו עבור העסק שלכם. מסרים ממותגים בעציצים בערכים של העצמה, שגשוג, הצלחה, פריחה, בריאות, אהבה, אושר, שפע ועוד. בעציצי קרמיקה, בטון וזכוכית. אנו מציעים להעניק חוויה בלתי נשכחת לחיזוק הקשר עם העובדים והלקוחות שלכם. פנו אלינו נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: בנימין קלינגריזמות עסקית27/02/221366 צפיות
רקע רשיון בישראל עשרות אלפי עסקים הפועלים ללא עסק . ניכר חלק מעסקים אל ה) לפי הערכה-כרבע ( אינם לקבל זוכים רשיון ב עסק של אי עמידה בהוראות חוק התכנון והבניה,התשכ 1 , "ה 965. רשיון בעסק הפועל ללא לא ניתן לפקח על המטרות האמורות בסעיף לחוק רישוי עסקים,התשכ 1 , "ח . הן 968 המטרות :הסביבה איכות נאותה של , מניעת סכנות לשלום הציבור ,במקום בטיחות הנמצאים , מניעת מחלות בעלי חיים וזיהום מקורות מים , בריאות הציבור וקיום דיני התכנון והבניה ודיני הכבאות.והבניה כתוצאה מכך הליקוי מתחום דיני התכנון , המונע קב

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica