חפש מאמרים:
שלום אורח
20.01.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

 

מוטי בלאו מאמרים אחרונים של הכותב

 
   
   
 
חברה: פרוקסי מרקטינג סולושנס בע"מ

אתר אינטרנט: www.proxy-ms.co.il

צור קשר: צור קשר

אודות הכותב:

מוטי בלאו (MBA, MCIM), מנכ"ל חברת פרוקסי מרקטינג סולושינס בע"מ. עוסק מזה כ- 20 שנה בשיווק ובפיתוח עסקי בינלאומי בתעשיות הטכנולוגיה. מתמחה באסטרטגיה שיווקית ובניהול ערוצי שיווק בינלאומיים. בעל הכשרה עסקית וטכנולוגית רחבה, חבר במכון להסמכה שיווקית של בריטניה ומרצה בארץ ובעולם בתחומי התמחותו.





 
     
 
 
   
  מאמרים אחרונים מאת מוטי בלאו  
 

במה הכי כדאי להשקיע בכדי לשפר את המכירות הבינלאומיות?

מאת: מוטי בלאועסקים בינלאומיים05/10/131051 צפיות
השגת יעדי מכירות משמעותיים בשווקים מעבר לים, בסביבה תחרותית, תרבותית וגיאוגראפית רחוקה, אינה דבר של מה בכך. מנהלי חברות יצוא ישראליות עומדים מול אתגרים משמעותיים ביותר ונמצאים במאבק יום-יומי על ההכנסות. זאת, במיוחד בתקופה בה חלק ניכר מהעולם מצוי במיתון מתמשך והתקציב העומד לרשות החברה מוגבל מאי פעם. השאלה הניצבת בפני ההנהלה – מהו הגורם בעל ההחזר הגבוה ביותר על ההשקעה (ROI), זה שישפיע בצורה המשמעותית ביותר על המכירות הבינלאומיות של החברה ?
למאמר המלא...

רוצה למכור בסין ? שווק קודם...

מאת: מוטי בלאועסקים בינלאומיים03/07/11728 צפיות
השוק הסיני מגלם בתוכו הזדמנויות עסקיות רבות ובשנים האחרונות, יותר ויותר חברות ישראליות מנסות לחדור לסין. יחד עם זאת, מתברר כי הצלחה שכזו לא ממש מגיעה בקלות והמכירות איך לומר, לא משהו. ננסה לשפוך מעט אור על בעיה זו.
למאמר המלא...

דומה אבל שונה - ערוצי שיווק בסין

מאת: מוטי בלאועסקים בינלאומיים26/06/11900 צפיות
אל מול הזדמנויות השוק, יצואנים ישראלים רבים, עשו ניסיונות לחדור לשוק הסיני, אך נתקלו בקשיים רבים ומגוונים. מאמר זה יעסוק בגורם קריטי להצלחה בשיווק בסין - ניהול נכון של ערוצי השיווק.
למאמר המלא...

טיפים לחדירה מוצלחת לשווקים הבינלאומיים

מאת: מוטי בלאועסקים בינלאומיים16/06/11909 צפיות
הפריצה לשווקים הבינלאומיים אינה קלה. זו עובדה. אלפי חברות ישראליות מנסות, מידי שנה, לשווק את מרכולתן בשווקים בחו"ל אך התוצאות אינן מרנינות, בלשון המעטה. עבור רבות מהחברות הללו החשבון הסופי של תהליך 'ניסוי וטעייה' זה אינו חיובי כלל ועיקר, שכן המשאבים שהושקעו עולים לאין שיעור על מעט ההכנסות (אם בכלל) שנוצרו. מכאן נשאלת השאלה המתבקשת – כיצד חברות ישראליות יכולות לשפר את סיכוייהן להצלחה בשווקים הבינלאומיים ?
למאמר המלא...

 
     
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica