חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מוגש באהבה מבראנג'לינה: אימון בזוגיות

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה28/01/20101107 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק


אנג'לינה ג'ולי היא ללא ספק דרמה קווין. סיפור האהבה שלה עם בראד פיט  היה מרוצף מתחילתו ועד סופו ברעש, צלצולים, צילומים ומצלצלים.

הם עשו הכל בגדול, הכל מהר, כיאה לשני מגה סטארים  - כמעט גדול מהחיים.

זו בדיוק הבעיה עם סיפורי אהבה גדולים מהחיים: כשהם פוגשים את המציאות, את החיים האמיתיים  -  לא תמיד ברור איך לקחת את זה משם...


כשעושים הכל בהילוך מהיר


מדובר בסיפור אהבה שהתחיל על סט צילום של סרט (מר וגברת סמית'), הפך לסרט בורקס עם משולש (אנג'לינה ג'ולי-בראד פיט-ג'ניפר אניסטון), הפך לסרט אגדה שבו הנסיך והנסיכה חובקים יתומים בכל מיני צבעים ועושים עוד כמה זאטוטים משלהם... ויכול להיות שזה הולך להיגמר בסרט אימה מהסוג הכי נורא: קרמר נגד קרמר  פלוס שישה ילדים, ואולי איזו אומנת מרי פופינס סטייל שתצייר להם עננים על הקירות....


כנראה זה מה שקורה כשמנסים להכניס התרחשויות של חמישים שנה בחמש שנים, וזה נכון לא רק לגבעות של הוליווד או לשפתיים המהממות של אנג'לינה.
זה יכול לקרות גם בגבעתיים תחתית או חדרה עילית ...  אנחנו רצים לשום מקום, רק כדי למצוא את עצמנו בנקודת ההתחלה  עם כמות לא מבוטלת של נפגעים. בסוף מתברר שההתקדמות המדומה הזו היתה פול גז בניוטרל ולא השגנו בזה כלום. אתם חושבים שזה מאוחר מדי ללכת לייעוץ למערכות יחסים?


יש נשים שממהרות להגיע לאמצע, ואיכשהו לא שמות לב לזה שבצורה כזו - הן מקרבות גם את הסוף.

תקופת החיזור הראשונית והמרגשת – היא תקופה שלא תחזור. למה לא לתת לה להמשך, למה לא למתוח אותה כמה שיותר ולהנות ממנה עד הטיפה האחרונה?

למה לא להסכים לחיות קצת ביחד ולראות אם יש לנו ערכים דומים ויכולת לעניין אחד את השניה גם מחוץ לסדינים? לעשות קצת אימון לזוגיות?

בשביל מה לתקתק ילדים אחד אחרי השני, לפני שהתרגלנו לעולל אחד, שמוסיף לעולמנו עוד מימד מקסים אבל לא פשוט להכלה?

מתאהבים במהירות האור, נפרדים, זורקים, נקשרים, יולדים.... ובאותה מהירות את הקשר מפרקים. דור האינסטנט כבר אמרנו?



מלכי הדרמות

חברתי חניתה,  אישה מופלאה, רק בשנה שעברה ממש התחתנה עם בן זוגה מזה 15 שנה, אב שבעת ילדיה. היא אמרה לי פעם, "סיגל, הזהרי מיחסים המבוססים על דרמות. אחר כך פשוט קשה לוותר עליהן... כל עניין הופך לדרמה. לא רבים - ישר בועטים. ואז שוב לא רבים - ישר מסובבים את הגב... לא רבים... אופס נפרדים וחוזרים וחוזר חלילה".

ואני אומרת לכם מנסיון:  הדרמות אוכלות כל חלקה טובה בחיים, מוצצות כל אנרגיה חיונית הדרושה לנו לגדול, להתפתח, לצמוח, להיות הורים... הדרמות משתלטות על החיים.



כשלא מתחתנים


עכשיו זו אופנה: לא מתחתנים.

עכשיו זה טרנד: שומרים על חשבונות נפרדים.

עכשיו זו אופנה: היא שומרת על שמה מלפני החתונה, או שהם משתפים שמות משפחה.

עכשיו זו אופנה: עוד לפני שמתחתנים , חותמים על הסכם הגרושין בצורתו האקדמית  המעושה...  אבל עוטפים אותו באדרת חדשה: "הסכם יחסי ממון",  הוא נקרא.


כשועשים את כלתעודות הביטוח מפני הכשלון אז במקום צלילי מארש החתונה צועדים לצלילי הספד הקבורה של   הנישואין שקיצם  הוא כלל לא הפתעה להיפך הוא בחזקת "כאשר יגורתי בא."

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל גשורי, מאמנת אישית - מומחית לאנרגיה נשית ויועצת למערכות יחסים
מחברת הספר "לנשים בלבד" של הוצאת "כתר"

מייסדת בית ספר לנשים ובעלת האתר "מה נשים רוצות" - "What Women Want"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל גשורי

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה25/07/101143 צפיות
לפני שאגש לעניינים הבוערים שעומדים על הפרק אבקש ליידעך בתמונת מצב הכללית של האהבה כפי שנמדדה לאחרונה. מדאיגים הם הממצאים, לפיהם אנשים איבדו את האמונה כי אהבה אכן קיימת וכל נסיונותיי לשכנע אותם אחרת, נופלים כרגע על אוזניים אטומות ולבבות שהינם אטומים לא פחות.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה26/05/101051 צפיות
תיכף מתחילה עונת החתונות… ועימה באה עונת הריבים, הצעקות, העצבים, היזע השיטוטים בין ארועים הדרמות והאכזבות. יש שאומרים שהאהבה מתה אחרי החתונה ואני אומרת שבמקרים רבים היא מתה כבר בהכנות לחתונה…

מאת: סיגל גשוריפרסום18/03/101314 צפיות
חתן שמתחרט לגבי חתונה זהו פחד נסתר (ואולי גם גלוי…) של כלות רבות לעתיד. כשמדובר בהברזה מהחופה עצמה – זה כבר סיוט. ומשום מה, בדיוק על המקום הרגיש החליטו לדרוך משווקי פג'ו בישראל יחד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.

מאת: סיגל גשוריאימון אישי - כללי11/03/101399 צפיות
השנה, בסמיכות ליום האישה, עלה אצלנו לאקרנים הסרט "פרשס" ( בתרגום חופשי "יקרה") שהפיקה אופרה וינפרי. זהו סיפורה של נערה שחורה, מהשאול של התחתיות תרתי משמע, שבגיל 16 היא בהריון שני מאבא שלה.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים27/02/102154 צפיות
ממחקר שנערך לאחרונה, עולה כי 76 אחוז מהנשאלות צופות בפורנו, 10 אחוז יותר משנה שעברה. סוג הפורנו המועדף עלינו הנשים הוא זה שברשת, 61 אחוז מאיתנו צופות בו עם בני הזוג. היתה לי שיחה בנושא הזה, לגמרי לא מתוכננת, עם מישהו שקרא את מסקנות המחקר.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים08/02/101168 צפיות
בשבוע שעבר התקשורת (אצלנו יותר, דווקא בבריטניה פחות) סיקרה בהרחבה את הגילוי של עיתון "הסאן" לפיו אברם גרנט, מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי בעבר ופורתסמות' בהווה, נצפה לפני כחודשיים נכנס בצהרי היום למכון עיסוי/מכון הרפייה/מכון ליווי/בית בושת (מחקו את המיותר) – ועוד עם מדי הקבוצה.

מאת: סיגל גשורימשפחה וזוגיות - כללי20/01/102482 צפיות
בשבוע האחרון המדינה גועשת נוכח סיפורים מסמרי שיער המתארים כיצד שרה נתניהו הטילה (לכאורה, לכאורה) את מרותה על עוזרת משק הבית ליליאן פרץ.ההתקפות, בין אם הן מוצדקות או לאו, התמקדו באשת ראש הממשלה. אבל הבעיה שלנו, היא לא שרה, ולא היחסים הבעיתיים שלה עם עוזרות הבית שלה. הבעיה שלנו היא לא שרה, וגם לא שליטתה בלשכה, ביועצים הממונים או הבחירה במזכירות עם שפם שלא כייף להוריד להן את התחתונים. היא עושה את מה שהיא מאמינה שנכון עבורה

מאמרים נוספים בנושא זוגיות ואהבה

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/12/206431 צפיות
כולם אוהבים סקס. זה מהנה, זה מענג וזה עושה נעים בגוף ובנפש. אך האם ידעתם שבקרב הציבור הדתי קיום יחסי מין הוא בגדר חובה?

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204914 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: אבי דוידיזוגיות ואהבה17/10/204696 צפיות
איך לרגש את בני הזוג עם ארוחה רומנטית בתקופת הקורונה. ארוחה טעימה ורומנטית אצלכם בבית.

מאת: אמורזוגיות ואהבה14/09/192806 צפיות
הפעם מנקודת מבט של מארחת בשם ענבר, בת 36 מאזור המרכז, העובדת כחדרנית במתחם צימרים וחדרים לפי שעה. ענבר שיתפה אותנו לאחרונה בחוויות משעשעות מעבודתה, כחדרנית היא מוצאת לא פעם "מציאות" בחדרים, למשל כסף, משקפי שמש, מפתחות, תכשיטים וכמובן לא מעט

מאת: אמורזוגיות ואהבה13/06/182313 צפיות
הזמנה דיסקרטית- בעבר אנשים היו צריכים ללכת לחנות סקס באזורים נידחים ומפוקפקים בשולי הערים ולכן חוויה זו הייתה מלווה במבוכה רבה עד כדי הימנעות כוללת. חוסר הדיסקרטיות, המפגש עם המוכרים, רכישה של מוצרים שונים והתעניינות בהם, הייתה דבר שקשה מאוד לרוב האוכלוסייה לעשות

מאת: אמורזוגיות ואהבה05/06/182752 צפיות
אמור חנות אביזרי מין דיסקרטיים הינה יבואנית של אביזרי מין גדולה ומקצועית ולה ניסיון רב שנים. כתוצאה מכך ניתן למצוא בחנות מגוון רחב של אביזרי מין ומוצרי סקס, כאלו שלא ניתן למצוא בחנויות סקס אחרות וכן מוצרים ייחודיים שונים כמו הלבשה סקסית

מאת: אמורזוגיות ואהבה26/03/181908 צפיות
ויברטורים חיצוניים לאישה ( רוקט פוקט , מסג'ר ) הם מוצרי סקס פופולריים לצורך אוננות בקרב נשים רבות ה-ויברטורים חיצוניים עוצבו כדי להעניק גירוי לדגדגן ועוזרים לנשים רבות להגיע

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica