חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הגברים שמשלמים על סקס

בשבוע שעבר התקשורת (אצלנו יותר, דווקא בבריטניה פחות) סיקרה בהרחבה את הגילוי של עיתון "הסאן" לפיו אברם גרנט, מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי בעבר ופורתסמות' בהווה, נצפה לפני כחודשיים נכנס בצהרי היום למכון עיסוי/מכון הרפייה/מכון ליווי/בית בושת (מחקו את המיותר) – ועוד עם מדי הקבוצה.

נפתח בגילוי נאות: צופית היא חברה שלי מהשכונה וגם אברם הוא לא זר. אין לי ממש עניין לעסוק בזו השאלה: "היה או לא היה?". בקשר לגרנטים, כל מה שאני יכולה לומר שיש מחיר כבד לתהילה ושהחשיפה הבלתי פוסקת לתקשורת היא לפעמים אוהדת, אבל לרוב לא.

אני יודעת שיש יאמרו שזו חלק מעיסקת החבילה של פירסום והצלחה, וכל מה שהרגשתי כשראיתי את הכותרות הללו היה: " איזה באסה בשבילם בשביל הילדים, אבל גם בשביל כולנו"…

בימים שיש כל כך הרבה צער בלתי נשלט בעולם, כשבחדשות מראים כתבה על בני האייטי שמגרדים בציפורניים הריסות כדי לחלץ את הגופות ואחר כך יראו איך ילדים בפרו אוכלים מהזבל, אנחנו, באופן וולנטרי, דואגים לאכול "זבל" תקשורתי ולשים אותו באותה מידת חשיפה בין שאר אסונות עולם.

לכן, בכל לשון בקשה תניחו לעניינים הפרטיים של אנשים אחרים ושמרו את האנרגיה להתעסקות בעומקם של הדברים.


ייעוץ למערכות יחסים

גבר הולך לזונה הוא יותר מהכל עניין עצוב – לגבר לאישה ו… לזונה. כשהופכים את המין לעניין כל כך רחוק מהלב, כל כך תכליתי וכל כך מנותק – זה בעיקר כואב.

זה כואב, כי מאחורי כל גבר שהולך לזונה, מסתתר בן אדם מאוכזב-מפוחד. מאוכזב מהיכולת שלו לחבר עם מין אהבה, מפוחד מכך שהוא לא יספק את הסחורה. כי כשגבר קונה מין העיסקה בין הצדדים  מאד ברורה:  אני אשלם  ואת תתני לי מין בהסכמה שהנאה שלך היא לא חלק מהחבילה. אין לך צפיות ממני -  לא שאני אגרום לך להגיע לאורגזמה, לא שאתנהג יפה לאמא שלך בחתונה, לא שאפרנס ולא שאביא לך קלינקס כשאת חולה. אני לא אאכזב  ואת לא תתלונני. השארתי את הכסף על השידה ועכשיו אני פטור מלספק איזה שהיא סחורה.

ופה בדיוק שוכנת הבעיה. לא במוסריות, לא בהיגיינה, לא בחרדת הביצוע. אלא בעובדה שכל פעם שגבר הולך לזונה הוא רוצה הרפייה בלי סיבוכים, בלי להיקשר רגשית, בלי זיוני שכל. הוא רוצה להרגיש טוב עם עצמו ועם הגבריות שלו, ולו לשעה קלה. קרוב לוודאי שזה מצליח – לו אז מה רע?

יו גרנט, טייגר וודס וביל קלינטון – אתם לא לבד

מה שרע זה העובדה שבכל פעם אחרי ה- 4 דקות שזה נגמר, הגבר בעצם חיזק את הפחד שלו, את הפחד שמההתחלה הביא אותו לשם, הפחד שהוא גבר לא מספיק טוב שיכול לקבל  מין עם אהבה… ובמקום הזה ההפסד הוא קודם כל שלו.

מועדון הגברים שנתפסו עם פרוצה מאוכלס בהרבה מצליחים עשירים יפים, שכל אחת מאיתנו היתה עושה להם טובה, בלי כל תמורה: יו גרנט, טייגר וודס, קלינטון, קנדי , ג'ורג מייקל ובטח שכחתי איזה אלף שמות,  שאולי נראה לך מפתה להוסיף את השם  גם שלך.

אבל הצלחה חיצונית אינה באמת מפתח לאושר פנימי. הליכה לבית בושת אינה מעידה, היא תעודה שמעידה על הבטחון העצמי הנמוך שלך בגבריות שלך. בקיצור, לך לחפש אהבה כזו שבאה עם הרבה תשוקה, ואל תהסס להחליף את אשתך אם היא כל הזמן בעניין של אכזבה ממך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל גשורי, מאמנת אישית - מומחית לאנרגיה נשית ויועצת למערכות יחסים
מחברת הספר "לנשים בלבד" של הוצאת "כתר"

מייסדת בית ספר לנשים ובעלת האתר "מה נשים רוצות" - "What Women Want"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל גשורי

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה25/07/101143 צפיות
לפני שאגש לעניינים הבוערים שעומדים על הפרק אבקש ליידעך בתמונת מצב הכללית של האהבה כפי שנמדדה לאחרונה. מדאיגים הם הממצאים, לפיהם אנשים איבדו את האמונה כי אהבה אכן קיימת וכל נסיונותיי לשכנע אותם אחרת, נופלים כרגע על אוזניים אטומות ולבבות שהינם אטומים לא פחות.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה26/05/101051 צפיות
תיכף מתחילה עונת החתונות… ועימה באה עונת הריבים, הצעקות, העצבים, היזע השיטוטים בין ארועים הדרמות והאכזבות. יש שאומרים שהאהבה מתה אחרי החתונה ואני אומרת שבמקרים רבים היא מתה כבר בהכנות לחתונה…

מאת: סיגל גשוריפרסום18/03/101314 צפיות
חתן שמתחרט לגבי חתונה זהו פחד נסתר (ואולי גם גלוי…) של כלות רבות לעתיד. כשמדובר בהברזה מהחופה עצמה – זה כבר סיוט. ומשום מה, בדיוק על המקום הרגיש החליטו לדרוך משווקי פג'ו בישראל יחד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.

מאת: סיגל גשוריאימון אישי - כללי11/03/101399 צפיות
השנה, בסמיכות ליום האישה, עלה אצלנו לאקרנים הסרט "פרשס" ( בתרגום חופשי "יקרה") שהפיקה אופרה וינפרי. זהו סיפורה של נערה שחורה, מהשאול של התחתיות תרתי משמע, שבגיל 16 היא בהריון שני מאבא שלה.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים27/02/102154 צפיות
ממחקר שנערך לאחרונה, עולה כי 76 אחוז מהנשאלות צופות בפורנו, 10 אחוז יותר משנה שעברה. סוג הפורנו המועדף עלינו הנשים הוא זה שברשת, 61 אחוז מאיתנו צופות בו עם בני הזוג. היתה לי שיחה בנושא הזה, לגמרי לא מתוכננת, עם מישהו שקרא את מסקנות המחקר.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה28/01/101108 צפיות
הם עשו הכל בגדול, הכל מהר, כיאה לשני מגה סטארים - כמעט גדול מהחיים. זו בדיוק הבעיה עם סיפורי אהבה גדולים מהחיים: כשהם פוגשים את המציאות, את החיים האמיתיים - לא תמיד ברור איך לקחת את זה משם...

מאת: סיגל גשורימשפחה וזוגיות - כללי20/01/102482 צפיות
בשבוע האחרון המדינה גועשת נוכח סיפורים מסמרי שיער המתארים כיצד שרה נתניהו הטילה (לכאורה, לכאורה) את מרותה על עוזרת משק הבית ליליאן פרץ.ההתקפות, בין אם הן מוצדקות או לאו, התמקדו באשת ראש הממשלה. אבל הבעיה שלנו, היא לא שרה, ולא היחסים הבעיתיים שלה עם עוזרות הבית שלה. הבעיה שלנו היא לא שרה, וגם לא שליטתה בלשכה, ביועצים הממונים או הבחירה במזכירות עם שפם שלא כייף להוריד להן את התחתונים. היא עושה את מה שהיא מאמינה שנכון עבורה

מאמרים נוספים בנושא אימון למערכות יחסים

מאת: כרמי אומרואימון למערכות יחסים19/04/205486 צפיות
יואב התקשר אלי "יש לנו משבר בקשר. אשתי ראתה אותי יוצר קשר באתר הכרויות עם נשים אחרות. יש לי צורך להכיר נשים נוספות ואני רוצה לפתוח את הדברים ולשים אותם על השולחן. אנחנו התחתנו בגיל עשרים ולא התנסתי עם נשים נוספות. אני רוצה שהיא תבין את הצורך שלי". לאחר שיחה נוספת עם אשתו, שרצתה להכיר אותי בטלפון קבענו להיפגש למחרת.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים24/12/173102 צפיות
שבע דרכים עיקריות להתקרב לאנשים רובן ככולן נשענות על מחקרים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים03/12/172651 צפיות
איך לחיות את החיים הללו בלי לפגוע באחרים אך גם בלי לפגוע בעצמנו זה אחד האתגרים הגדולים בחיים

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים19/11/172740 צפיות
אם יש לכם יחסים לא טובים עם מישהו במשפחה שלכם, אל תחכו לרגע האחרון. תעבדו על היחסים הללו ותחסכו לכם ולסביבה שלכם שנים של כאב, כעסים ובזבוז אנרגיה אדירה.

מאת: אורלי גולד זנדברגאימון למערכות יחסים22/11/162237 צפיות
את נורא רוצה אהבה, למצוא את האחד שלך ולחיות איתו באושר ועושר.. אך מדוע זה לא קורה? מדוע את עדיין לבד? 6 שלבים ליצירת זוגיות.

מאת: ירון שוראימון למערכות יחסים17/07/161674 צפיות
זוג שהיה במשבר הגיע אלי לאימון וקיבל כלים איך לשפר את היחסים ביניהם. יש גם טיפים לכם הקוראים שתוכלו להתחיל ליישם מיידית.

מאת: רוני הכהןאימון למערכות יחסים11/05/162398 צפיות
לשמור על מערכת היחסים טובה ומתפקדת מצריך ביצוע של פעולות רבות כדי שמערכת היחסים תחזיק מעמד לאורכן של שנים רבות מבלי לחוש כי נמצאים במקום שבו לא רוצים להיות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica