חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפ לפרסומאים: איך לא למכור לנשים

מאת: סיגל גשוריפרסום18/03/20101314 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתן שמתחרט לגבי חתונה זהו פחד נסתר (ואולי גם גלוי…) של כלות רבות לעתיד. כשמדובר בהברזה מהחופה עצמה – זה כבר סיוט. ומשום מה, בדיוק על המקום הרגיש החליטו לדרוך משווקי פג'ו בישראל יחד עם משרד הפרסום ברוקנר נטע יער.

למי שלא ראה את הפרסומת שרצה בשבועות האחרונות בטלוויזיה: לחצו כאן לצפייה

הסלוגן שחותם את יצירת ה"מופת" הזו הוא "לנהוג בה לפני הכל" – ואני שואלת:

  • כמה אידיוט היה צריך להיות המפרסם שבא לנגן לנו הנשים על המיתרים הכי רגישים?
  • האם לא מספיק לנו גם ככה ההנחה (או שמא מדובר בשריטה עמוקה…) לפיה כל גבר שני פוחד מחתונה?
  • האם לא די לנו בגברים בורחים מקשר ומחויבות לטובת צעצועים מזדמנים שנפוצים לכל עבר כמו רוח?

התשובה טמונה אולי במפרסם: זה אותו גבר שבימי השיגרה הוא כנראה הרבה יותר רגיש לסביבה – אבל ברגע האמת דעתו התבלבלה. היה טוב לו היה טורח להקיף את עצמו בצוות הקריאטיב שלו באישה שמיד היתה מונעת ממנו את הבושה ואומרת לו: "חראם! ככה לא פונים לאישה!"

נשים הן כבר מזמן קהל היעד המועדף של פרסומאים. לא בגלל טוב ליבן או מראן, אלא בעיקר בגלל טובות הנאה נחשבות. הנשים הן אולי לא תמיד בעלות המאה, אבל במרבית המקרים בעלות הדעה איך ואיפה להוציא את המאה. לכן, היום כולם יודעים שצריך למכור לנשים ובשביל למכור להן מוצר או שירות באריזה, צריך לקנות את ליבן.

ופה בדיוק הבעיה.. עוד לא יודעים פה איך למכור לנשים. המפרסם הממוצע לא ממש מבין מה נשים רוצות, וחמור מזה לא ממש מבין מה נשים בשום אופן לא רוצות.

אז הנה טיפ קטן באהבה לפיז'ו :

נשים לא רוצות שתנגנו להן בפרסומת על המיתרים הכי כמוסים של הפחדים. אם כבר החלטתם ללכת על נושא החתונה, עדיף שתבחרו משהו דביק רומנטי ומקסים כמו גבר שמחליט למכור את מכונית הפיג'ו החדשה שלו  (תמורת 98 אלף ש"ח…), כדי שיהיה לו כסף לקנות טבעת יקרה לכלה המאושרת.



מאמר זה פורסם לראשונה בבלוג הייעוץ לנשים של סיגל גשורי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגל גשורי, מאמנת אישית - מומחית לאנרגיה נשית ויועצת למערכות יחסים
מחברת הספר "לנשים בלבד" של הוצאת "כתר"

מייסדת בית ספר לנשים ובעלת האתר "מה נשים רוצות" - "What Women Want"

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגל גשורי

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה25/07/101144 צפיות
לפני שאגש לעניינים הבוערים שעומדים על הפרק אבקש ליידעך בתמונת מצב הכללית של האהבה כפי שנמדדה לאחרונה. מדאיגים הם הממצאים, לפיהם אנשים איבדו את האמונה כי אהבה אכן קיימת וכל נסיונותיי לשכנע אותם אחרת, נופלים כרגע על אוזניים אטומות ולבבות שהינם אטומים לא פחות.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה26/05/101051 צפיות
תיכף מתחילה עונת החתונות… ועימה באה עונת הריבים, הצעקות, העצבים, היזע השיטוטים בין ארועים הדרמות והאכזבות. יש שאומרים שהאהבה מתה אחרי החתונה ואני אומרת שבמקרים רבים היא מתה כבר בהכנות לחתונה…

מאת: סיגל גשוריאימון אישי - כללי11/03/101399 צפיות
השנה, בסמיכות ליום האישה, עלה אצלנו לאקרנים הסרט "פרשס" ( בתרגום חופשי "יקרה") שהפיקה אופרה וינפרי. זהו סיפורה של נערה שחורה, מהשאול של התחתיות תרתי משמע, שבגיל 16 היא בהריון שני מאבא שלה.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים27/02/102155 צפיות
ממחקר שנערך לאחרונה, עולה כי 76 אחוז מהנשאלות צופות בפורנו, 10 אחוז יותר משנה שעברה. סוג הפורנו המועדף עלינו הנשים הוא זה שברשת, 61 אחוז מאיתנו צופות בו עם בני הזוג. היתה לי שיחה בנושא הזה, לגמרי לא מתוכננת, עם מישהו שקרא את מסקנות המחקר.

מאת: סיגל גשוריאימון למערכות יחסים08/02/101169 צפיות
בשבוע שעבר התקשורת (אצלנו יותר, דווקא בבריטניה פחות) סיקרה בהרחבה את הגילוי של עיתון "הסאן" לפיו אברם גרנט, מאמן נבחרת ישראל וצ'לסי בעבר ופורתסמות' בהווה, נצפה לפני כחודשיים נכנס בצהרי היום למכון עיסוי/מכון הרפייה/מכון ליווי/בית בושת (מחקו את המיותר) – ועוד עם מדי הקבוצה.

מאת: סיגל גשוריזוגיות ואהבה28/01/101108 צפיות
הם עשו הכל בגדול, הכל מהר, כיאה לשני מגה סטארים - כמעט גדול מהחיים. זו בדיוק הבעיה עם סיפורי אהבה גדולים מהחיים: כשהם פוגשים את המציאות, את החיים האמיתיים - לא תמיד ברור איך לקחת את זה משם...

מאת: סיגל גשורימשפחה וזוגיות - כללי20/01/102482 צפיות
בשבוע האחרון המדינה גועשת נוכח סיפורים מסמרי שיער המתארים כיצד שרה נתניהו הטילה (לכאורה, לכאורה) את מרותה על עוזרת משק הבית ליליאן פרץ.ההתקפות, בין אם הן מוצדקות או לאו, התמקדו באשת ראש הממשלה. אבל הבעיה שלנו, היא לא שרה, ולא היחסים הבעיתיים שלה עם עוזרות הבית שלה. הבעיה שלנו היא לא שרה, וגם לא שליטתה בלשכה, ביועצים הממונים או הבחירה במזכירות עם שפם שלא כייף להוריד להן את התחתונים. היא עושה את מה שהיא מאמינה שנכון עבורה

מאמרים נוספים בנושא פרסום

מאת: ישראל רף פרסום06/02/222877 צפיות
כל בעל עסק מכיר את החשיבות של תהליך ה"מיתוג" בקרב קהל הלקוחות הקיים, הלקוחות הפוטנציאליים והקולגות העסקיים השונים. יש שנותנים עטים, מחברות ויש שמעניקים מתנות מוצרי פרסום שאנשים באמת שומרים כמזכרת עציצים ממותגים נשמח לעזור ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום18/06/213709 צפיות
עציצים ממותגים מסר של פריחה אישית ועסקית מתנות לראש השנה, לשמח את העובדים והלקוחות לקדם את העסק לתוצאות מעולות לטווח קצר וארוך בהשקעה כספית קטנה יחסית. המסר שלכם לוגו העסק ואולי גם משפט קצר או מוטו המאפיין את העסק. עציצים ממותגים עם מסר של פריחה יבטיחו הצלחה מתנות שכף לקבל וקל לטפל ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף פרסום20/12/192471 צפיות
העובדים הם ללא ספק המנוע של העסק ולקראת החגים השונים מומלץ להעניק להם מתנות לטו בשבט בכדי להוקיר להם תודה ולהעניק להם מוטיבציה ושייכות למקום העבודה. המתנה הרלוונטית והמיוחדת ביותר שניתן להעניק מתנות לטו בשבט לעובדים היא עציצים ממותגים עם מסר אישי שלכם ממותג בעציץ למשרד או לביתם

מאת: אמורפרסום28/06/175884 צפיות
עולם הפרסום מתפתח ומתרחב, ערוצי פרסום חדשים מתווספים לארגז הכלים של חברות הקידום והשיווק, ופרסום דרך רשתות חברתיות הוא אחת האפשרויות האפקטיביות בסל השירותים שמספקות חברות מקצועיות בתחום. כל אחד יכול לפתוח דף עסקי בפייסבוק, אולם אין די בפתיחת דף בלבד, ועל מנת שתיהנה מיתרונות השיווק של פייסבוק, עליך לוודא שהדף העסקי שלך מנוהל כיאות.

מאת: רפי רזניקפרסום21/02/175346 צפיות
הדפסה על שלט שמשונית הוא מוצר שכיח מאוד. כיום ניתן להדפיס דיגיטלית על שמשונית בגדלים שונים וצבעים וכמובן באיכות מצויינת.

מאת: ישראל רף פרסום28/11/162442 צפיות
ממש עוד מעט יחול חג האילנות ובעלי עסקים שמעוניינים תמיד להיות במרכז העניינים של הלקוחות, העובדים והקולגות העסקיים מחפשים דרכים יצירתיות למתג את השירותים והמוצרים שלהם בחגי ומועדי ישראל. בכתבה הבאה נציג בפניכם את המתנה הפופולרית ביותר שניתן להעניק בחג ט"ו בשבט.

מאת: שלום כהןפרסום28/02/161965 צפיות
אחד המרכיבים הקבועים בשגרה של כל עובד, לא משנה באיזה תחום הוא עובד, הוא ארוחת הצהריים- להגעה לחדר האוכל ולאכילת ארוחת הצהריים, ישנה משמעות תזונתית גדולה, אך גם השפעה על חיי החברה של העובדים ואף על רווחתם הנפשית ושביעות רצונם ממקום העבודה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica