חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ישראל מזווית אחרת

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהזהות29/01/20101233 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

                                  ישראל מזווית אחרת

 בשבועיים האחרונים שהה בארץ מר פול סאסמן מלונדון.פול הוא סופר מצליח למדי שספריו מתורגמים לשלושים ושלוש שפות ונמכרים במיליוני עותקים בכל העולם.את פול הכרתי לפני שמונה שנים בעת שכתב ספר עליתי משולב באמיתות היסטוריות  שעלילתו התמקדה בישראל.גם השנה הוא כותב ספר נוסף על ישראל ובקש את הסיוע שלי במידע ובתחקיר.

 ארחנו  והלנו את פול בביתנו הן לסעודת ערב שישי והן לפני טיסתו בחזרה.בסעודת ערב שישי שבה השתתפו חברים נוספים,בניהם דיפלומטית בכירה משגרירות קנדה היה מעניין לשמוע את דעתו על המדינה. כך הוא אמר :

 "יש לכם מדינה נהדרת.האנשים חברותיים במידות שאיני נתקל בהם באנגליה." לדעה זו הצטרפה אותה דיפלומטית שספרה על חוויות נעימות  בישראל.והוסיף פול: " מזג האוויר אצלכם המדינה הוא פשוט יוצא דופן לעומת אנגליה ואירופה.שמש מאירת פנים,חופי ים יפים ומים צלולים.מדינה קטנה גדולה ויפה.נעים להסתובב כאן.האנשים מסבירי פנים ושמחים לסייע ולעזור לי כתייר שאינו תמיד יודע היכן הוא נמצא.הרעיון של שרות צבאי אינו גרוע כלל ומוסיף רבות לחינוך ולעצמאותם של הנערים והנערות ההופכים לבוגרים יותר במהלך שרותם בצבא."

 פול סייר גם בתחנת משטרה ושוחח גם עם מספר שוטרים בנוכחותי.הוא סבור שיש לנו משטרה יעילה עם שוטרים טובים יותר מאשר באנגליה. סיפרתי לו על ההתנדבות למשמר האזרחי ,על המתנדבים והוא הבטיח לשלבם בספרו.לדעתו,אנו ברי מזל וצריכים להיות גאים במערכות הקיימות במדינה.

 שוחחנו רבות.פול ואני.על דמוקרטיה ,על מדינה,על שלטון ועל חופש של אזרחים. שוחחנו גם על נושאים אחרים של :חוק ומשטרה,צדק ומשפט.דרך עיניו,דרך התייחסותו הבנתי שאנו חיים במדינה טובה.מדינה שבעיניים זרות נתפסת כטובה עד טובה מאוד.

 לא שהייתי צריך לשמוע את דעתו כדי לדעת שיש לנו ישראל שנעים וטוב לחיות בה.אכל, מודה שהיה זה יותר מנעים להקשיב לו ולדעת שהוא כבר עתה מתכנן את ביקורו הבא בישראל והפעם כתייר ולא  לצורך כתיבת ספר.

 ד"ר אבי זלבה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

 סגן ד"ר אבי זלבה דובר אק"מ

משטרת ישראל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סגן ניצב ד"ר אבי זלבה

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/111739 צפיות
אני מבקש לציין במיוחד את דבריו החמים של הממ"ז על מתנדבי המחוז, האק"מ בהחלט כיכב בנאומו כמו גם בסרט שהוקרן על המחוז, את הכנס כיבדו בנוכחותם מספר ראשי ערים הנמצאות בתחומי המחוז, מפכלי"ם לשעבר וממ"זים לשעבר,

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112236 צפיות
שומרים על הקהילה ועל הבית- אגף קהילה ומשמר אזרחי, מספק מסגרת חברתית קהילתית המאפשרת לכל אזרח לשמור על ביתו, על משפחתו ועל המדינה. האגף מפעיל מערך של כ 40,000 מתנדבים מהם 36,000 בגירים. מידי יום מעורבים 2,000 אזרחים בעשייה קהילתית מאתגרת, במגוון תפקידי שיטור בליבת העשייה של משטרת ישראל, כתף אל כתף עם שוטרי משטרת ישראל.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות15/03/112062 צפיות
בשנים האחרונות התפרסמו דו"חות ביקורת וסקרים רבים, שהעידו על הצורך בביצוע שינויים מהותיים בפעילות האגף. תכנית העבודה של אגף קהילה ומשמר אזרחי לשנת 2011 מהווה תוצר של תהליך עיבוד וניתוח מורכב של צורכי העבודה, כפי שעלו בממצאי הדו"חות, ולאור דיונים מקיפים עם יחידות השטח ובמטות.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111865 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהאקטואליה13/03/111753 צפיות
הכיכר היחודית והיחידה בארץ "כיכר המישמר האזרחי "הוקמה על ידי ובמימון עמותת"ידידי המישמר האזרחי "באר שבע שגם היא בודדה מסוגה בישראל. הח"מ היה בין מקימיה (של הכיכר)בסיוע של הרשות . הכיכר נחנכה במסגרת ארועי 35 שנה לאק"מ שהתקיימו בעירי.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהשיווק מגזרים13/03/119197 צפיות
רפ"ק חן ערך סקירה מסכמת על הפעילות האכיפתית בשנה שחלפה ושם דגשים לגבי האכיפה בשנה הנוכחית. השנה הכריז ראש העיר ד"ר יחיאל לסרי על כל רובעי העיר כאיזור סטרילי מבחינת ההתייחסות לתרבות הנהיגה. משטרת התנועה של אשדוד תשים דגשים של אכיפה עם הסברה ומניעה תוך הסתייעות בתגבור של משטרת התנועה הארצית.

מאת: סגן ניצב ד"ר אבי זלבהעזרה והתנדבות13/03/112537 צפיות
המתנדבים עיכבו את הנהג לצורך זיהוי ובעוד שהם ממתינים לניידת שבדרך הנ"ל החל לפתע לרוץ לעבר שדה החיטה הרטוב והחשוך. המתנדבים דלקו אחריו בריצה והצליחו לתפוס אותו מנסה לשכב ולהסתתר בחיטה, כמובן שהבחור נעצר ואז הוחלט לערב גם את מתנ"א דרום בתמונה

מאמרים נוספים בנושא זהות

מאת: דר' ירוןזהות02/01/149180 צפיות
מהם השלבים של יציאה מהארון? מה השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים מהארון? מה מקל על תהליך החשיפה מול המשפחה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: עצת נפשזהות06/10/132146 צפיות
מאמר זה סוקר את שבעת הצעדים למתמודד עם המוסקסואליות: מהשיחה הראשונה ועד לסיום תהליך הבירור.

מאת: www.copy-writer.co.ilזהות12/06/132076 צפיות
קצת על מה שהקדמה עשתה לתודעה שלנו. קצת על ההתמכרות למסכים והרבה על הרצון לדעת את כל מה שלא בהכרח עושה אותנו יותר מאושרים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210851 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: מורן אופירזהות28/10/128350 צפיות
אך את רובן של הנערות והנשים מסבכות מחשבות אחרות, חששות מהלידה, הצירים, המחשבה שיווצר סיבוך וכמובן גם, פחדים רבים מההחלמה. בתור אישה שחותה על בשרה את השלב הזה יותר מפעם אחת, ההמלצה האיכותית שאני אתן לכן היא סה''כ להרהר ולחשוב אם איך מתמודדים עם כל חלק בעיתו, והחלק המהותי הינו ההכנה ללידה.

מאת: רונן רבינוביץ'זהות09/09/129116 צפיות
כיצד ניתן בעמוד אחד, להציג את תולדות עם ישראל, כולל מאורעות היסטוריים של ישראל והעולם, דמוגרפיה והגירה, אימפריות, תקופות, אישים, מנהיגים, ספרות ושפות?

מאת: יוסי קרמר זהות19/04/128780 צפיות
מיהו האינטרסנט? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica