חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קורס הכנה ללידה - חברה ומדינה

מאת: מורן אופירזהות28/10/20128351 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
ההרהור שאהפוך לאמא חדשה הוא וודאי גורם לחששות, מרבית הבחורות חוששות מרגע האמת שסוף סוף יהפכו לאמהות טריות. האחריות הבלתי פוסקת לפעוט, וההבנה כי מעת הלידה ועד שהוא יגיע לגיל 20 שנים הוא יהיה בקירבתכם כל הזמן, עלולה להבהיל כל הורה.

אך את רובן של הנערות והנשים מסבכות מחשבות אחרות, חששות מהלידה, הצירים, המחשבה שיווצר סיבוך וכמובן גם,פחדים רבים מההחלמה. בתור אישה שחותה על בשרה את השלב הזה יותר מפעם אחת, ההמלצה האיכותית שאני אתן לכן היא סה''כ להרהר ולחשוב אם איך מתמודדים עם כל חלק בעיתו, והחלק המהותי הינו ההכנה ללידה.

טיפים והצעות

הלידה היא לחלוטין עסק אישי, יש כאלו שעוברות את זה בקלות וברוגע, אך קימות אלו שמאושפזות עם צירים שעות רבות, יש אמהות שאומרות 'שהיה ממש נסבל'' ושזו בוודאות חוויה שמיימית, אבל יש גם נשים שהדה ז'ה ווים עשויים לגרום להן חלחלה, על כן ה'הארה' החשובה ביותר להורים לעתיד שאני יכולה לתת היא לדבר עםנותני שירות ספציפיים שיעזרו לאישה במצב זה.

לידה טבעית

יש לי מספר הצעות טובות לנותני שירות שמסוגלים להקל. קיימים קורסים להתכוננות ללידות שמומלץ להירשם אליהם ויותר מזה להיעזר בשירותי דולה. דולות הינן לדעתי אוטוריטה וגורם המקצועיים שתפקידם ללוות ולתמוך בזוג ההורים במהלך ההריון ויותר מכך, במהלך הלידה.

הדולה מסייעת ביותר ממספר אופנים: הדולה מעניקה בטחון, מקלה בהתמודדות במלחמה בכאב וחלק מהן אף עוזרת ותומכת בשלבי ההנקה בחדר היולדות.

מהותי להבין, שיש גם דולות שהינן גם כן מנוסות בתחום ההנקה, אך זה לא מחייב. מסיבה זו בדיוק מומלץ לכן עוד בהתחלה לחפש אחר גורם אחד ל-2הצרכים.

כפי שכתבתי, גם תהליך ההנקה לדאבוננו הרב לא פשוט, הפעוט לא מצליח לינוק, החלב לא עשיר וכמובן מהותי להזכיר את הרגישויות בחזה. יועצת הנקה תוכל לסייע לאמא הצעירה בלימוד איך להניק נכון עוד בבית החולים, ונוסף על כך באיזו דרך להניק בלי כאבים.

ההחלמה היא בד''כ לא ממש קלה, קל וחומר אם האם הצעירה ילדה בלידה קיסרית, בדמיון מוחלט לכל פרוצדורת החלמה אחרת תנומה עמוקה משחקת תפקיד. כמובן שגם בתחום זה יש באפשרותן להקל עליכן, בשיחה עם יועצת מוסמכת. הרי זה מובן שהולד ינוח המון גם האישה תנצל את האפשרות לנוח כמו שצריך, מה שיאיץ את התאוששות.

בשינה של ילדים יש המון דרכים שאני ממליצה לשקול, אבל חשוב לציין כשם שבתחומים אחרים גם הנושא הזה הוא כמובן סוביקטיבי לחלוטין, חלקם טכניקה קונקרטית תעזור להם לנמנמם כהלכה ובנוסף ישנם פעוטות אחרים שלא, לכן רצוי להיוועץ ביועצת שינה שיודעת ואף מתמחה ב-2 שיטות לפחות.

לסיכומו של דבר אספר את ההיבטים המהותיים שמומלץ לקחת בחשבון שבוחרים בשירותי עזרה ליולדת:

יחס מטפל מטופל - כדאי שתשרה אוירה של קשר וחיבור ליועצת שהחלטתם לקחת.

זמינות לאם -מהותי שתקבעו ותבחרו באחת שתמצא זמן בשבילכן בכל יום ושעה.

ניסיון מוכח - בשום פנים ואופן אל תסמכו על דברים בע''פ, בלי בושה, תבקשו בנימוסתעודת ההכשרה.

נושא קטן אחרון, במידה ואתן תרות אחר המלצה כנה כל האפשרויות ב-קורס הכנה ללידה ותהנו מלהיות הורים!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מורן אופיר

מאת: מורן אופיריחסי ציבור05/11/1215213 צפיות
לחץ נוראי שהפריע לי בתקופת הריוני הראשון התרכז סביב הצורך למגן בכל עת את העובר שגדל בתוכי, כיצד אוכל לדוגמא לטייל בחוץ ולשים אותו ברכב מבלי לחשוש?

מאת: מורן אופירצרכנות05/11/128428 צפיות
כאשר יש דיבורים לגבי שיפוץ בבית, יש נטייה לשלוף שלל תירוצים; "אין לנו כסף", "ממילא נעבור מכאן", "זה בלגן" וגו'. אולם בסופו של דבר, רובנו מעוניינים לדור במשכן משופץ. בין אם מעוניינים ברמונט קוסמטי ואף באם חפצים בעבודות מקיפות, לו יש צרך לעשות שיפוץ - רצוי שלא להמשיך לדחות העבודה.

מאת: מורן אופירבריאות04/11/1215858 צפיות
כשאתם מחפשים להדפיס בענק תמונות שלכם וגם אם הינכם חושקים בשירותים מסובכים הרבה יותר, הגיוני כי יהאעליכם לפנות לשירותי הדפסה מקצועיים. גם אם אין זו מהווה בעיה מהותית להיכנס אל חברת דפוס ליד העסק, כדאי לזכור שלא בהכרח נותן שירות מסוגל להעניק בעבורכם את התוצר לו פיללתם.

מאת: מורן אופיראובדן כושר עבודה04/11/1227039 צפיות
מי מכם אף פעם לא נתקל בביצה משפטית במהלכה נזקק לשירותיו של עו''ד? אכן הדבר, עיסוקו של פרקליט הינו מתן סיוע לאנשים חסרי הרקע המשפטי, באירועים בהם אנחנו צריכים את עצתו המלומדת של מומחה שמבין בחוק. כך לדוגמה, אדם שחווה תביעת תשלום מזונות איננו מסוגל לראות את המסלול הנכון ללא פניה אל עו''ד מקצועי.

מאת: מורן אופירעיצוב01/11/128220 צפיות
שריר וקיים, אינספור בני תשחורת רוצים לשמח חבריהם ולבנות מהמפגש אירוע מפעים שיזכרו אותו כול החברים. אמצעי טוב להצליח בזה הינה באמצעות הבאת פעילויות ייחודיות ביום ההולדת. צריכים ללמוד איך לבחור פעילויות לימי הולודת?

מאת: מורן אופיראימון מנהלים01/11/128336 צפיות
אלא שאת רובן של הנשים הצעירות מטרידות חששות נוספות, חרדה מפרוצדורת הלידה, הזרקת האיפידורל, החשש שיווצר סיבוך ובנוסף גם, הרבה מחשבות על פרוצדורת ההחלמה. כאמא צעירה שהייתה וחוותה את פרוצדורה ייחודית זו שלוש פעמים בחייה, ההצעה הכי שימושית שתקבלו מימני היא פשוט לנסות להבין אם איך עוברים כל שלב בזמנו, והנושא הראשון והמרכזי הוא מוכנותיכן ללידה.

מאת: מורן אופיראימון לקריירה01/11/128266 צפיות
גם כשהייתי ילד פיללתי לפתוח ביזנס בתכשיטנות. היות שכך, הלכתי ללמוד ואספתי כסף בשביל להתקדם. אך לצערי, מהר מאוד הגעתי להבנה שכדי להתקדם בתחום המדובר, קיים צורך לנהל העסק ולנהל את הפיננסים באופן ראוי. שריר וקיים, זה מסובך להיות עצמאי, ואע''פ כן החלטתי לנצח. קיימות תיאוריות שעשויות להסביר כיצד להתנהל כראוי.

מאמרים נוספים בנושא זהות

מאת: דר' ירוןזהות02/01/149181 צפיות
מהם השלבים של יציאה מהארון? מה השיקולים שצריך לקחת בחשבון לפני שיוצאים מהארון? מה מקל על תהליך החשיפה מול המשפחה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: עצת נפשזהות06/10/132147 צפיות
מאמר זה סוקר את שבעת הצעדים למתמודד עם המוסקסואליות: מהשיחה הראשונה ועד לסיום תהליך הבירור.

מאת: www.copy-writer.co.ilזהות12/06/132077 צפיות
קצת על מה שהקדמה עשתה לתודעה שלנו. קצת על ההתמכרות למסכים והרבה על הרצון לדעת את כל מה שלא בהכרח עושה אותנו יותר מאושרים.

מאת: דנה כותבתזהות06/12/1210852 צפיות
כבוד המשפחה הוא ערך עליון בחברה הבדואית וישנם מנהגים אשר מטרתם לתחום את האישה לספרה הביתית,לדכא את רצונה החופשי ואת תשוקותיה. בין המנהגים הללו קיים מנהג מילת הנשים.

מאת: רונן רבינוביץ'זהות09/09/129118 צפיות
כיצד ניתן בעמוד אחד, להציג את תולדות עם ישראל, כולל מאורעות היסטוריים של ישראל והעולם, דמוגרפיה והגירה, אימפריות, תקופות, אישים, מנהיגים, ספרות ושפות?

מאת: יוסי קרמר זהות19/04/128780 צפיות
מיהו האינטרסנט? המשך במאמר...

מאת: יוסי קרמר זהות15/02/128985 צפיות
מהו אותו האני העצמי שלנו? המשך במאמר...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica