חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וטרינר - מרפאה וטרינרית

מאת: אוריוטרינריה02/02/20101224 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וטרינר

לפעמים, כשרוצים להעליב רופא, אומרים "הוא וטרינר", כלומר לא ראוי לטפל בבני אדם, אבל האם נפקיד את הכלב שלנו בידי מישהו שהוא לא מטפל טוב? ברור שלו! הכלב הוא בן משפחה לכל דבר וכשהוא זקוק לטיפול רפואי, הוא מקבל את הטוב ביותר שנוכל להשיג עבורו. אנחנו נבחן את השירותים הרפואיים שמקבלת חיית הבית לא בפחות קפדנות ממה שנבחן רופא של בן משפחה.

העבודה של וטרינר באיזשהו מובן קשה יותר מהעבודה של רופא רגיל. בני אדם מדברים בדרך כלל, הם אומרים איפה כואב להם, מה הם מרגישים, איפה כואב. עם חיות זה אחרת. הבעלים מזהים שיש בעיה כי החתול פתאום לא אוכל, או שהוא לא רוצה לשחק, והווטרינר צריך לפענח מה קרה לו. ככל שהחיה גזעית יותר כן תזדקק יותר לווטרינר. גזעים נוצרים על ידי הכלאות בתוך המשפחה, ולכן בעיות גנטיות לא נפתרות בדור הבא, אלא נעשות חמורות יותר.

האמצעים שעומדים לידי הווטרינרים היום הם מפותחים ביותר והם מתפתחים בעקבות ובמקביל לרפואת אנשים. הטיפול הרפואי לכלב או לחתול עולה בדרך כלל הרבה יותר כסף מאשר טיפול בבני אדם, זאת בגלל שאנשים מבוטחים בשלל ביטוחים, ואילו לחיות בית אין ביטוח רפואי, אז כשקורה משהו, צריך לשלם או להרדים את החיה. הרדמה קורעת את הלב של הבעלים הרבה יותר מהוצאה כספית. מדהים לראות כמה כסף אנשים משקיעים על החיות שלהם, וזה גם מרגש לראות איך אנשים קשורים אליהם שהם מוכנים להשקיע כל כך הרבה.

הוטרינרים היום עוסקים לא רק בטיפולים רפואיים אלא גם בטיפולים אסתטיים. כך למשל יש אנשים השולחים את הכלבים הגזעיים שלהם לתחרויות, וכדי לשפר את הסיכויים שלהם, הם דואגים ליישור השיניים שלהם תחילה.

חשוב לזכור שווטרינר הוא לא רק הרופא של חיות המחמד שלנו, אלא הוא חלק אינטגראלי מהתחום של החקלאות. הם עוזרים ליילד פרות, סוסים, כבשים ושאר החיות הזקוקות לעזרה. היי רגע, ממתי חיה זקוקה לעזרה בלידה? הם הרי אמורים ללדת בעצמם. ובכן, העגלים של היום זה לא העגלים של פעם. העגלים נולדים הרבה יותר גדולים ממה שהם אמורים, כדי לתת יותר תועלת בעתיד, ולכן במרבית המקרים הפרה לא תסתדר לבד וצריך שיהיה וטרינר שיעזור לה במלאכה הזו.

לוטרינרים יש תפקיד מרכזי בזיהוי מחלות אצל חיות, בין אם זה חיות בית או חיות משק. כך למשל כלב מוכה כלבת, צריך להרדימו כי הוא מסוכן לבריאות הציבור. או למשל כשהיה חשש לשפעת העופות בישראל, מי שדאג להרדמה של כל אותן עופות בצורה מהירה ושלא תגרום להם ייסורים מיותרים, זה שרותי וטרינריה.

 



תגיות המאמר: וטרינר, מרפאה וטרינרית


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161782 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161660 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161912 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163887 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161678 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא וטרינריה

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/01/197167 צפיות
אם היינו יודעים כמה חתולים וכלבים מומתים כיוון שהתרבותם אינה נעצרת על ידי עיקור וסירוס.. כלבים וחתולים רבים משוטטים ברחובות וחלקם לצערנו עשויים למות באופן טבעי בשל קשיי ההישרדות בחוץ. אם יש לכם כלב או חתול, זו אחת ההמלצות החמות שהיינו מציעים לכם לעשות.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/12/187280 צפיות
מגוון בעלי חיים יוכלו לתת מענה מעולה לרצון לגדל חיית מחמד בבית. אך מעטות באמת יענו על הצורך של בני הבית שזה דבר עיקרי ולא פחות חשוב מכל פרמטר אחר כאשר מתכוונים להביא חיית מחמד לביתכם.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה30/09/187448 צפיות
חיית החמד שלכם, בריאותה אינה שונה משל כל יצור חי אחר כולל אותנו בני האדם. כאשר אנו בוחרים ווטרינר/ מרפאה ווטרינרית לחיית המחמד שלנו אנחנו צריכים להתחשב במגוון פרמטרים מעבר לנוחות או שמועות חיוביות שמפה לאוזן. במאמר שלפניכם נרחיב על כך.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה27/06/187779 צפיות
למה למעשה כל כך חשוב שיהיה ווטרינר קבוע לחיית המחמד שלך? או לפחות מרפאה קבועה? מאותה הסיבה שחשוב שלנו תהיה מרפאה קבועה ורופא מטפל קבוע...וזה לא רק נוחות האמינו לנו..

מאת: נטלי הרוש וטרינריה31/05/187852 צפיות
כשחיית מחמד מצטרפת למשפחה תאמינו לנו... החיים בבית יהיו הרבה יותר מהנים! התענוג שבחזרה הביתה, לטפל בהנאה, להאכיל ולטפח אין הרבה רגעים שישתוו להרגשה הנהדרת הזאת. עם כל ההנאה והקסם שבהחלט יש בדבר חשוב מאוד לברר מספר דברים.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה29/03/187922 צפיות
כמו בכל דבר בחיינו לפני שאנו לוקחים החלטה משמעותית אנחנו חייבים לוודא שמרבית הפרמטרים מתאימים לציפיות שלנו . כך גם באימוץ כלבים, נורא מתחשק לכם שכלב יפה ומתוק או גדול וקשוח יתרוצץ בחצר ביתכם אך חשוב לוודא מספר דברים קודם לכן.

מאת: נטלי הרוש וטרינריה28/02/184138 צפיות
היפוך קיבה קורה כאשר כלבים בולעים אוויר תוך כדי ארוחה ובאופן כללי ולא מצליחים לשחררו מה שגורם לקיבה להסתובב ונוצרת חסימה בזרימת הדם שעשויה להגיע עד למצב של נמק ולמקרי מוות. באם הכלב לא יטופל באופן מידי הוא יהיה בסיכון שעשוי להוביל למותו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica