חפש מאמרים:
שלום אורח
13.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום בגוגל הכרחי לעסק שלך

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/20101049 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לאחר השלב בו מבינים כי רק על ידי פרסום בגוגל ניתן באמת לקחת חלק בעולם המסחר המודרני, נשאלת השאלה כיצד עושים זאת. למרות שבעבר היה נהוג להתייחס אל פרסום בגוגל כאל עוד ערוץ שיווק שמתלווה אל פרסום ברדיו, בעיתון, או אפילו בטלוויזיה, כיום כבר ידוע שזה איננו המצב.
פרסום בגוגל הוא הכרחי לפחות כמו מחלקת שירות לקוחות, וחיוני בדיוק כמו הנהלת חשבונות. למעשה, ברוב החברות הגדולות התקציב של פרסום בגוגל עומד בפני עצמו ולא נלקח כחלק מעלויות השיווק הרגילות. הסיבה לכך היא, שרק פרסום בגוגל עמיד בפני משברים, והצלחתו מוכחת.

למה דווקא פרסום בגוגל ולא פרסום מסורתי?

בניגוד למה שנהוג לחשוב, העוצמה של פרסום בגוגל לא קשורה דווקא לחיוניות האינטרנט בעולם המודרני. יהיה יותר נכון לומר שהיא קשורה לחיוניות של גוגל בעולם הזה. החברה המצליחה בעולם, שהחלה בתור תוכנה פשוטה, שפיתחו כמה סטודנטים אמריקאים, הפכה להיות מרכז העצבים של הרשת.
פרסום בגוגל הוא פשוט הדרך של בעלי העסקים לקחת בו חלק. על ידי פרסום בגוגל ניתן להגיע אל מספר עצום של לקוחות, בכל שעה ובכל רחבי העולם. בנוסף, חשוב לזכור כי פרסום בגוגל הוא הדרך היחידה של עסקים להתבלט. בעולם בו כל ילד בן 14 יכול לפתוח אתר אינטרנט ולהציע את מרכולתו, חייבת להיות דרך למשוך תשומת לב. פרסום בגוגל הוא הכלי שמוביל אל הדרך הזו. הנאיביות בה לוקים הרבה מאוד עסקים, אשר חושבים כי ניתן להחזיק מעמד ללא פרסום בגוגל הופכת קריטית מיום ליום. אם החברות הגדולות ביותר בעולם משקיעות כספים בשיווק או פרסום בגוגל לא נותרות הרבה ברירות לכל השאר. נקודת האור עבור שאר בעלי העסקים היא שגם הם יכולים להיות שם.

איך העסק שלי משתלב בגוגל?

לראשונה מזה עשרות שנים, משתמשות כל החברות באותו הכלי. פרסום בגוגל לא לוקח בחשבון רק את סכום התשלום. גוגל, כאתר בעל שם עולמי, לא יכול להרשות לעצמו לקדם אתרים שאינם משרתים כראוי את ציבור הגולשים.
צורה נכונה של פרסום בגוגל תביא לכך, שהאתר כולו יקודם וישודרג. פרסום בגוגל הוא לא רק הקישורים הממומנים או ההופעה במקום הראשון בתוצאות החיפוש. פרסום בגוגל חייב להיות מלווה במקצה שיפורים שיתרום לחוויית הגלישה. רק בצורה כזו ניתן להבטיח שגוגל אכן ימשיך לקדם את האתר לאורך זמן. על מנת לבחור את הדרך הטובה ביותר לבצע פרסום בגוגל, כדאי להתייעץ עם מקצוענים. כיום קיימות הרבה חברות אשר מתמחות בנושא של פרסום בגוגל וההשלכות שלו. לא כדאי לבצע פרסום בגוגל בצורה עצמאית, ותמיד כדאי ללמוד מניסיונם של אחרים. הרלוונטיות של גוגל לחיינו הביאה לכך, שישנה תורה שלמה המדברת על פרסום בגוגל בצורה נכונה, ועל דרכים לעשות אותו בצורה היעילה ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

LoadPPC מתמחה ב - פרסום אתרים וקידומם. לפרטים אנו צרו קשר טלפוני במספר: 08-6466820 או בכתובת הדואר אלקטרוני הזו: info@livecity.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת LoadPPC

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט01/03/101393 צפיות
פרסום אתרים באינטרנט נעשה תוך כדי שימוש בקמפיינים במנועי חיפוש ובאתרים ממוקדים. פרסום אתרים מתבצע בעיקר דרך שני ערוצים מרכזיים – פרסום ממומן באמצעות מודעות גוגל אדוורדס, או קידום אתרים דרך גוגל.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט01/03/101016 צפיות
פרסום באינטרנט משמעו לרכוש שטחי פרסום או קידום האתר בתשלום. בעולם של פרסום באינטרנט ישנם כללים שונים מאשר בפרסום הרגיל. כאשר אנחנו עושים פרסום באינטרנט ניתנת לנו אפשרות למדוד את יעילותו של פרסום.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101045 צפיות
הרבה אנשים שואלים את עצמם מה זה בכלל פרסום בגוגל, ולמה אני צריך את זה. הדרך הטובה ביותר לענות על כך היא לדמיין מה עושים היום כשמחפשים מידע, והתשובה נגלת: מחפשים באינטרנט. פרסום בגוגל הוא למעשה הדרך היחידה שקיימת כיום על מנת להבטיח כי העסק שלנו יופיע במקום הכי פופולארי ברשת.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט03/02/101045 צפיות
אם בעבר הדרך היחידה של בעלי עסקים להגיע אל לקוחות פוטנציאליים הייתה פרסום ושיווק בעיתון או אפילו בטלוויזיה, כיום כולם עושים זאת דרך גוגל.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט09/12/09887 צפיות
העלת אתר, עכשיו יש להכין תוכנית שיווק באינטרנט. שיווק באינטרנט – הופעה ברשימת הקישורים הממונים לאותו ביטוי חיפוש. החיסרון היחסי של שיווק באינטרנט מסוג זה – תשלום קבוע לאורך זמן.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט09/12/09932 צפיות
כל שיווק באינטרנט, הינו תחרות במנועי חיפוש, שיווק באינטרנט חייב להיות מכוון לאותם עכבישים של מנועי החיפוש.

מאת: LoadPPCפרסום באינטרנט07/12/09960 צפיות
קיימות דוגמאות רבות לכדאיות שיווק באינטרנט לספק (ספרים, מכירת מוצרים ועוד). אנחנו נסביר זאת באמצעות דוגמא אחת – שיווק באינטרנט של מפות.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213513 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202210 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172786 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172707 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162281 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162851 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162754 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica