חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום עסק למכירה דרך פורטל אתרי אינטרנט למכירה

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/20202196 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והנכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.ישנם אופציות רבות ומגוונות לפרסום העסק למכירה דרך מגוון אתרי אינטרנט למכירה וזה דבר פשוט אבל לא עד מאוד, דבר ראשון שצריך לעשות זה להחליט על מחיר וכדי לדעת את המחיר עלינו לבדוק מה העסק או אתר האינטרנט שווה מבחינה כספית:

כמה כניסות יש לאתר העסק? כמה לקוחות יש לאתר או עסק? מה הוא המחזור החודשי? מה המוצר? מלאי המוצר?

ובנוסף לשאלות אלה יש צורך לבדוק פלטפורמות של אתרי אינטרנט למכירה:
אפשר להיכנס לפורטלים ידועים על ידי חיפוש באינטרנט וכמו כן ניתן להיכנס לקבוצות פייסבוק של פרסום עסקים למכירה בנוסף לזה ניתן לכתוב באתר עצמו "אתר אינטרנט זה מוצע למכירה" או העסק מיועד למכירה וכו'.

רשימת חובה לכל עסק/אתר אינטרנט למכירה:

אתר קיים באוויר.

עסק קיים ופעיל.

לקוחות קיימים

לקוחות פוטנציאלים המגיעים דרך פרסום כזה או אחר.

תזרים מזומנים קבוע או משתנה.

בדיקה של מחזור המכירות החודשי.

בדיקה מקיפה להערכת מחיר האתר/עסק.

מומחה משא ומתן להשגת המחיר המרבי עבור האתר/עסק.

לאחר שבדקנו את כל זה ניתן לנו לעשות דבר נוסף וזה חיפוש הפלטפורמות למכירת האתר/עסק.

ניתן למכור את האתר/עסק דרך קבוצות פייסבוק של עסקים למכירה.

ניתן למכור את האתר/עסק דרך אתרי לוח מודעות למכירה.

ניתן למכור את האתר עסק דרך פה לאוזן.

ניתן למכור את האתר/עסק על ידי פרסום שלט במקום פיזי או באתר אינטרנט עצמו.

לאחר שעשינו כל מה שדרוש עלינו להתכונן למשא ומתן על מחיר העסק והעברת בעלות.

עלינו להכין כל סוגי המסמכים הנדרשים ועורך דין לחתימת חוזה.

שיהיה לנו בהצלחה רבה וכל טוב.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

צימר בדרום לזוגות

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה סויסה

מאת: משה סויסהזוגיות ואהבה07/11/204885 צפיות
במגזר החילוני מה עדיף להירשם למשרד שידוכים לחילונים או לאתר הכרויות? רבים מהחילונים מחפשים בת זוג והאופציה הראשונה הינה אתר הכרויות! הבעיה מתחילה בהצא וביקוש בתחום זה וגם בתחום של שידוכים לחילונים!

מאת: משה סויסהאימוץ בעלי חיים06/08/205222 צפיות
לפני שרוכשים כלב או מחפשים כלבים לאימוץ אתם צריכים לשאול את אצמכם מספר שאלות: האם אני מחפש עלבים למכירה? האם אני מחפש כלבים גזעיים למכירה? האם אני מחפש כלבים למסירה? שאלה שנייה כמה אנ י מוכן להשקיע על הכלב מבחינה פיננסית לדוגמה: אילוף כלבים או מזון וכמו כן משחקים עבור הכלב וכמו כן לבוש חם לחורף ותספורת כל הדברים האלה עולים כסף אבל יש גורם נוסף ומאוד משמעותי כמה אתה אוה ב כלבים גזעיים וכמה אתה אוהב כלבים מעורבים???? אם האתשובה היא ככה או ככה אזלכו עם לבכם.

מאת: משה סויסהקידום אתרים07/07/163193 צפיות
כיצד גוגל עובד? גוגל מתוכנת עם האלגוריתם בצורה מדוייקת מאוד, גוגל אינה מגלה כיצד היא מדרגת אתרים. עם זאת יש הרבה חברות של קידום אתרים שפועלים על פי טכניקות שהוכיחו את עצמם פעם אחר פעם, בהוצאת קישורים בדרך שנראת טבעית ובתוכן מקורה המותאם לאתר היעד. מחקר מילות מפתח התאמת האתר שלך למילות חיפוש הקשורות לעסק שלך היא הדרך הטובה ביותר לדירוג גבוהה בגוגל. על מנת להתחיל במחקר מילות המפתח שאל את עצמך מספר שאלות: מה קהל היעד שלך מחפש?

מאת: משה סויסהקלפי טארות26/07/152301 צפיות
כיצד לשאול את קלפי הטארוט שאלה סוגי השאלות שניתן לשאול ואיזה מידע הקבל? רוב האנשים מבקשים לשאול שאלות של כן ולא כשהם עושים קריאה בקלפים אפילו שהם מעונינינים לשאול שאלות ממוקדות יותר. כדי לאפשר לכם לשאול נכון כשתם עושים פתיחה בטארוט ושתתקדמו בטכניקה שלכם, עליכם לקחת כמה דקות כדי לחשוב על שאלתכם לקלפי הטארוט ומה אתם מתכוונים לעשות בתשובה שתקבלו. האם במידע זה תשתמשו לפיתוח הרוחני שלכם? האם במידע הזה לא תשתמשו בכלל ופשוט תמשיכו בחייכם? האם במידע שתקבלו תשתמשו על מנת לפתור את בעיותכם?

מאת: משה סויסהפלילי25/07/151237 צפיות
על מנת לעבור ועדת שליש קודם כל עליך למלא מכתב שבו אתה מצהיר שאתה מעוניין להופיע בפניי הועדה. וכמו כן חובה עלייך לכתוב למה אתה חושב שמגיע לך שישחררו אותך על תנאי והאם שחרור דרך ועדת שחרורים יתרום לך ולחברה. וזאת עליך לעשות על מנת לקבל שליש בוועדה. עכשיו עלייך להמתין להודעה ממנהל האגף שבה הוא יודיע לך על תאריך הועדה שבה תוזמן. טיפ ראשון על תחכה קח עורך דין פרטי ומהר ולאחר מכן פנה לרשות לשיקום האסיר

מאת: משה סויסהבריאות הנפש19/07/151444 צפיות
למה התמכרות לסמים ומחלות נפש לעתים קרובות מגיעות כעסקת חבילה? קיימת נטיה מוגברת להתמכרות לסמים דווקא לאנשים בעלי מחלות נפש ברקע וזאת בניגוד לאנשים שאין להם הפרעה נפשית ברקע. אחת ההשערות לכך שאנשים שיש להם בעיות נפשיות קשה לה להתמודד הן עם בעיותיהם והן עם המציאות. השערה נוספת היא גנטית ואינה קשורה למצבו הנפשי של המכור. השימוש בסמים אכן עוזר להקל התסמינים של הסובל מהפרעה נפשית ברקע מה ששנקרא תחלואה כפולה וכמו כן הסמים עוזרים לתת לחולה תחליף ךתרופות שהרופא רשם לו משום שלתרופות אלה ישנ תופעות לוואי

מאת: משה סויסהצימרים17/07/151293 צפיות
לצאת לטיול כזוג לצורך של ללון במתחם צימרים בדרום הארץ היא אחד מהנהגים המבטיחים ביותר של זוגות צעירים שאין להם איך לבלות בארצנו מלןבד מלונות יוקרה. הצימרים הם הכן מתחרה עדיף לבתי המלון ואכן לוקחים להם נתח מכובד מהשוק. אך זה בעיקר אצל תושבי ישראל. עיקר התיירים מחול מעדיפים להגיע לבית מלון מסודר ומאורגן כםי שהם רגילים בחול. אך גם שינויים קטנים אלו של מורדי בתי המלונות עושים את שלהם בשוק העולמי.

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213458 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

מאת: vodplaceפרסום באינטרנט08/06/162823 צפיות
אפשר לפרסם מאמרים בחינם ובקלות ובכך להרוויח הרבה בתחום קידום האתרים ושיווק האתר שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica