חפש מאמרים:
שלום אורח
15.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ זוגי – להיות מודעים למציאות

לא אחד, שניים
כולנו אנשים שונים וכל אחד מאיתנו שנמצא בזוגיות, נמצא בשלב אחר של חייו במערכת היחסים הזו, או בשלב אחר של מערכת היחסים הזו בחייו. גם אם זה כך וגם אם זה כך, אנחנו חלק ממועדון גדול מאוד של אנשים שחיים בשיתוף מלא עם פרטנרים בחייהם. גם אם מערכת היחסים הזוגית נמצאת בתחילת הדרך וגם אם מערכת היחסים הזוגית נמצאת בשלבים מאוד מתקדמים שלה, אף אחד לא מוגן מפני משבר כזה או אחר. השאלה היא כיצד הוא יוצא מן המשבר. מי ששואל את השאלה הזו בצורה שכתובה כאן נמצא בבעיה, משום שלא נמצא אדם אחד בתוך סיטואציה זוגית, אלא שני אנשים, והחיבור הזוגי מחייב התמודדות של שני אנשים בפתרון בעיות ומשברים. לכן, אנו צריכים תמיד לחשוב כשניים, ולהבין שאת השניים האלה לא ניתן להפריד, ואם כבר יש אתגר לזוגיות, צריך לפתור זאת.

הרפואה הזוגית
הפיתרון יכול לבוא בכל מיני סוגים ומכל מיני צורות, אך חייב להיות פיתרון. זוגות שמוכנים ללכת צעד אחד קדימה עם הזוגיות שלהם, בכדי לפתור את הבעיה מוזמנים לנסות ייעוץ זוגי כזה או אחר, על מנת שניתן יהיה ללבן את כל מה שעובר עליהם. בכל מערכת יחסים זוגית ישנם שני צדדים וחשוב מאוד לדעת ולהבין מה עובר על כל אחד מן הצדדים כאשר הזוגיות נכנסת למשבר. ברגע שקורה מקרה שכזה, ההבנה הבסיסית היא הזוגיות עצמה, כלומר, החשיבה האינדיבידואלית היא נכונה והגיונית, אך חייבים תמיד להכניס למשוואה את הצד השני, את בני הזוג שלנו. במידה ומגיעים לשלב בו מצליחים לחשוב בשניים, ולא רק להבדיל את עצמנו בתוך הבעיה, זו יכולה להיות תחילתה של רפואה זוגית.

לנסות לא לשחוק
לכן, ייעוץ זוגי הוא חלק בלתי נפרד מטיפול זוגי שכל זוג יכול להעניק לעצמו בשביל לזכות בחיי זוגיות חדשים ובריאים יותר. אין כאן תמיד את מי להאשים, אלא רק את המציאות. אנו נוטים לא אחת להישחק עם הזמן ובמקום לעצור ולחשוב על איך ניתן להתקדם מן המקום שאנו נמצאים בו, אנו שוקעים יותר ויותר, ובמקום לנצל את בני הזוג שלנו, אנו נוטים להקרין את הבעיות שלנו על הכל, מה שיכול ליצור אווירה מאוד לא טובה, שממשיכה ושוחקת אף יותר את הכל.

 



תגיות המאמר: ייעוץ זוגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הארי בראון

מאת: הארי בראוןבריאות הנפש01/04/121111 צפיות
בשביל לטפל בנושא של דיכאון חשוב להכיר את התופעה ואת הסימפטומים שלה..

מאת: הארי בראוןבריאות השן21/03/121130 צפיות
הזנחת הפה יכולה לגרור בעיות קשות בשיניים והוצאות כספיות כבדות לצורך הטיפול בפה...

מאת: הארי בראוןהפרעות קשב וריכוז14/02/121384 צפיות
אנשים הסובלים מנושא של הפרעות קשב וריכוז ומתכוונים לצרוך ריטלין, לא תמיד מודעים לתופעות הלוואי של התרופה.

מאת: הארי בראוןבתי מלון01/12/111119 צפיות
להתכונן לחופשה באחד מאותם מלונות בים המלח, יכול להיות הליך לא פשוט, אבל בסופו מסתתרת חופשה כיפית במיוחד.

מאת: הארי בראוןבתי מלון29/11/111095 צפיות
בין כל אותם מלונות בטבריה, תוכלו גם למצוא בתי מלון המציעים רמת אירוח של הכול כלול..

מאת: הארי בראוןבתי מלון27/11/111084 צפיות
מלונות באילת הם מתכון לחופשה ישראלית אמיתית מהנה וכייפית...

מאת: הארי בראוןיהדות10/01/111668 צפיות
משפחות רבות מחפשות את המשמעות כאשר הן ניצבות מול ההודעה בדבר מותו של בן משפחה קרוב. קבורה חילונית יכולה לתת את הבסיס שעליו תושתת המשמעות.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215229 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204723 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201181 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201471 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201433 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173109 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173411 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica