חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

למה יש נשים שהן יותר מבוגרות מגילכן ובכל זאת נראות יותר צעירות מכן?

מאת: איילה אברג'לטיפול בעור06/02/20101643 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ובכן, תופעה נפוצה מאוד, אך מה הסוד מאחורי הדבר? למה ואיך זה שהן עדיין נראות ככה, ואתן מצד שני (ואני בטוחה בכך) משקיעות זמן, כסף ומאמץ ובכל זאת אין תוצאות??

זה נורא פשוט, אם תשאלו אותן מה הן באמת עושות, רובן יענו לכן: "קרמים טובים", חלק יגידו "גנים". אומנם יש צדק בדבר שנקרא גנים, יש נשים שהם בנות 50 ועור הפנים שלהן נראה הרבה יותר טוב מזה של בנות 40, ואחותן בת ה-40 נראת בת 50, אז איזה מן גנים אלו??

אני רוצה לגעת בנקודה מסוימת, וזה נושא הקרמים, אני אישית בתור נערה צעירהמשתמשת, א' כי אני באמת חושבת שחשוב לשמור על עור פנים בריא, נקי, רענן ואסטטי, ב' כי אני אוהבת. אבל לדודותיי בנות 50 שמשתמשות בזה שנים ומבזבזות מאות שקלים על קרמים ומשתמשות בזה, אני לא כ"כ רואה את התוצאות, מסיבה נורא פשוטה כי זה לא עושה הרבה חוץ מעור פנים נעים!!

לאחרונה הושק לארץ רכיב שאותו גילתה חברת Nu-Skin שהוא ה-age log, אותו רכיב יודע פשוט לעצור את הגן (הארנוקס) שאחראי על ההזדקנות הביולוגית שלנו! נשמע הזוי נכון? אבל זאת האמת! אם ניקח למשל את עור הפנים שלנו כברז מטפטף, מה שקרה עד היום זה שכל חברות הקוסמטיקה הגדולות בעולם, כולל Nu-Skin , ידעו פשוט להעביר סחבה מתחת לברז המטפטף, אבל מה שNu-SKIN עשתה, היא פשוט מצאה פיתרון לבעיית ההזדקנות הביולוגית, היא בעצם באה וסגרה את אותו ברז שהמשיך לטפטף!!

אני יודעת שזה נשמע קצת מופרך, וגם יותר מידי טוב בשביל להיות אמיתי, אבל אם את או אפילו אתה, באמת מחפשים פתרון יעיל לבעיית הקמטים, בצורה, טבעית, נוחה ואפקטיבית, אתם מוזמנים להיכנס ללינק הבא ולהירשם לטיפול הדגמה ולחוות עולם שהוא מעבר לקרמים לא יעילים, או/ו אפילו בוטוקס:

www.galvanic-spa2.com

אשמח לתגובות ושמחתי נורא לעזור, תוככלו למצוא אותי גם:

http://www.facebook.com/search/?q=%D7%A1%D7%95%D7%93+%D7%94%D7%A0%D7%A2%D7%95%D7%A8%D7%99%D7%9D&init=quick#!/pages/swd-hnwrym/473748725563?ref=mf

http://cafe.mouse.co.il/view.php?u=169832

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

איילה אברג'ל

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איילה אברג'ל

מאת: איילה אברג'לטיפול בעור15/03/101607 צפיות
המוני אנשים בעולם משתמשים יום יום במוצרי קוסמטיקה של חברות שונות ומוכרות כגון: נטורל פורמולה NIVEA , LANCOME , DIOR , AHAVA , פרמה ויטה , קרליין, לוריאל, פנינה רוזנבלום . ורובם ממשיכים לצרוך את אותם המוצרים מבלי לדעת בכלל כיצד זה משפיע על פניהם, והאם זה בכלל מתאים להם.

מאת: איילה אברג'לטיפול בעור15/03/101837 צפיות
אומרים שבגיל הזה הכל שונה, משוחררים יותר, נסיון חיים עשיר יותר, פתוחים יותר ואפילו פעילים יותר. אבל אחרי הכל, מה כל אישה בגיל 30\40\50 פלוס הייתה רוצה?

מאת: איילה אברג'לטיפול בעור06/03/101314 צפיות
כיצד ניתן לתאר נעורים? על פי מראה? על פי הנפש? רבים שואלים מהו סוד הנעורים? אני חושבת שהוא מורכב מ3 אמצעים חשובים.

מאת: איילה אברג'לטיפול בעור30/01/101940 צפיות
שלום שמי איילה והיום אני רוצה לדון בנושא שלדעתי נורא חשוב בקרב הנשים, והוא אסטטיקת עור הפנים שלנו! אני נתקלת בכמה תגובות של נשים מסביבי, שכל הטיפוח הזה לא מעניין אותם ומצדם להשתמש בקרם גוף כקרם לפנים. אז לאלו שזה כן מעניין אותן, הנה כמה טיפים ממני על איך לשמור על עור פנים רענן:

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187534 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172296 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152328 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151831 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151627 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica