חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזותרפיה- הפנים היפות של ההתבגרות

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/20151623 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מי מאיתנו אוהב לקבל זריקות? כבר מגיל צעיר, עוד משלב משחקי הילדים של רופא וחולה, השלב של הזריקה הוא הבעייתי ביותר ולרוב הוא גם הסיבה שמרבית הקטנטנים מעדיפים להיות הרופאים ולא החולים. ככל שמתבגרים והולכים, החשש מזריקות ומהנסיבות שהובילו אליהן, הופך אולי ליותר סמוי מן העין ומופנם, אך גם הגיבורים הגדולים בוודאי יודו כי הרגע שבו המזרק מתקרב לזרוע שלנו, לפה שלנו ולכל מקום אחר על פני הגוף שלנו, הוא רגע מותח ומפחיד, רגע שהיינו מעדיפים שלא להגיע אליו בכלל.

לעיתים הזריקה היא צורך רפואי כגון הרדמת פה ולסת לפני טיפול שיניים, אלחוש אזור בגוף לפני ביצוע פעולה כירורגית מסוימת או לצורך הוצאת דם לשם תרומה או בדיקת מעבדה ולפעמים לזריקה יש משמעות קוסמטית ואסתטית והיא אינה צורך מחויב המציאות אלא מגיעה מתוך רצון מקבל הזריקה ומתוך הבנה כי זוהי הדרך היעילה ביותר להגיע להישגים משמעותיים בכל הנוגע למראה חיצוני, הצערת העור, טיפול פנים או טכניקת אנטי אייג'ינג.

הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה זוהר, רענן וצעיר לאותם חלקי גוף שהשנים לא היטיבו עמם וגרמו להם להיראות קצת יותר רופסים, קצת יותר מקומטים וקצת יותר אפורים.

להזדקן אין פירושו לוותר על הצורך האנושי שלנו להיראות הכי טוב שאנו יכולים, להרגיש נינוחים ורגועים גם מחוץ לכותלי הבית שלנו ולדעת שאמנם אי אפשר לנצח את הזמן שחולף, אך אפשר להתמודד עם הסימנים שהוא מותיר על פנינו ועל גופנו. באמצעות טיפולי אנטי אייג'ינג מקצועיים, הנעשים ביד של אנשי מקצוע מיומנים ומוכשרים לכך, בעיקר בכל הנוגע לטיפול פנים, ובאמצעות שימוש בטכניקה המדויקת, הממוקדת והטבעית של מזותרפיה, אפשר בהחלט לגלות את הפנים היפות של ההתבגרות הביולוגית, לנצל את שנות הניסיון הנרכש, החוכמה המצטברת והזיכרונות המגוונים מאירועים שונים שעברנו בחיינו, תוך כדי הישענות על מראה צעיר יותר, מושך יותר ואלגנטי יותר, כזה שמאפשר לנו להרגיש שאנו יכולים לעשות הכל מכל וכל, בדיוק כמו לפני עשור או שניים.

אז, נכון שזריקות הן לא כיף גדול ושהדקירה בעור אינה נעימה, ומותירה לעיתים גם נפיחות קלה ואדמומיות, סימני לוואי שחולפים במהירות וללא סיבוכים, אך, כאשר בוחנים את שלל היתרונות, המעלות והשיפור הניכר הן באיכות החיים והן במראה החיצוני, קשה שלא להבין כיצד עשרות מיליוני בני אדם, בכל רחבי העולם, מקבלים בברכה את מזרק המזותרפיה ולא חוששים בכלל לגלות לעולם את הפנים היפות של הגיל השלישי.

לעוד מאמר מקצועי בתחום ראו גם: מהו קטרקט

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הכותב

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152587 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: הכותביופי וטיפוח - כללי27/04/151455 צפיות
מבין עשרות, מאות ואלפי החברות, המוצרים, התכשירים והטכניקות הטיפוליות השונות הנוגעות בתחומי האנטי אייג'ינג וטיפולי היופי השונים, בולטת חברת צרפתי, מותג מוביל, מוכר ופופולארי מאוד ברחבי העולם ובקרב מיליוני לקוחות

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187514 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172293 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162023 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152325 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151825 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: מגניב טיפול בעור24/03/151891 צפיות
בוטוקס הינו תכשיר רפואי שמשווק עוד מתחילת שנות ה90. בוטוקס מכיל רעלן מלאכותי אשר אחראי על מניעת ההתכווצות של סיבי השריר בכול מקום אליו הוא מוזרק. כאשר המקום אליו החומר הוזרק מזהה את הרעלן הוא מתחיל באיטיות לפרק אותו. ברגע שהפירוק מגיע לידי מיצוי האפקט אותו השיגו ע"י טיפול בחומר הבוטוקס מתאפס ומכאן שניתן לחזור עליו מחדש. באופן כללי ניתן לומר שעמידות התוצאה מחזיקה מעמד בין שלושה חודשים לבין חצי שנה, וכל היופי שמדובר בהליך הפיך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica