חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתקנים את העור

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/20162022 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו רוצים עור מושלם, ובעוד יש כאלה שיאמרו כי איך שהעור שלנו נראה כיום הוא למעשה מספר סיפור מופלא על כל מה שחווינו בדרך למה שאנחנו כעת, עדיין לראות עור שמלא בכל מיני סימנים של מתיחה, צלקות וצלוליט זה לא בדיוק פסגת החלומות בייחוד עבור אנשים שעדיין נמצאים בגיל הפוריות ורוצים להרגיש אטרקטיביים.

אז איך בדיוק אפשר לתקן את כל אותם "סימני דרך" שהתרחשו בגלל שעלינו וירדנו במשקל בצורה דרסטית, בגלל שלא שמרנו על טיפול הולם בזמן האקנה בפנים או שפשוט לא ביצענו פעילות ספורטיבית והישיבה על הכסא והספה במשך כל שעות היום עשתה את שלה? למרבה המזל עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.


איך מטפלים בצורה יעילה בעור?

הטיפול בעזרת מכשירי דרמה ומזו רולר מאפשרים לכל אדם, גבר או אישה להתקדם אל עבר מראה עור יפה יותר, כאשר השימוש יכול להיעשות בצורה עצמאית עבור מקרים שבהם העור לא ניזוק במידה רבה ומדובר בצלקות די שטוחות או בעור צעיר שפשוט יש בו קמטוטים ופגמים קלים שאותם רוצים לטשטש ביעילות.

אולם, עבור אנשים שהעור שלהם כבר נמצא במצב מתקדם של צלוליט או עם צלקות עמוקות עדיף לגשת אל קוסמטיקאית רפואית אשר יודעת לטפל עם מכשירים שנועדו לביצוע של העלמת צלוליט בגודל הנכון של המחטים על מנת שהתוצאות אכן תהיינה בולטות והאפקטיביות של הטיפול תהיה רבה כבר מהטיפולים הראשונים כאשר ההמלצה היא לביצוע של טיפול אחד עד שני טיפולים במהלכו של חודש אחד, או לחילופין לפי ההמלצה של רופא העור.

 



תגיות המאמר: העלמת צלוליט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211691 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211481 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213558 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211744 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211174 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213802 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213933 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187511 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172291 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162057 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152324 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151824 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151623 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

מאת: מגניב טיפול בעור24/03/151890 צפיות
בוטוקס הינו תכשיר רפואי שמשווק עוד מתחילת שנות ה90. בוטוקס מכיל רעלן מלאכותי אשר אחראי על מניעת ההתכווצות של סיבי השריר בכול מקום אליו הוא מוזרק. כאשר המקום אליו החומר הוזרק מזהה את הרעלן הוא מתחיל באיטיות לפרק אותו. ברגע שהפירוק מגיע לידי מיצוי האפקט אותו השיגו ע"י טיפול בחומר הבוטוקס מתאפס ומכאן שניתן לחזור עליו מחדש. באופן כללי ניתן לומר שעמידות התוצאה מחזיקה מעמד בין שלושה חודשים לבין חצי שנה, וכל היופי שמדובר בהליך הפיך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica