חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתור נזילות

איתור נזילות

כל אחד מאיתנו (ובעיקר בעלי הדירות ישנות), נתקל בהופעת כתמי מים על גבי קירות, הרצפה או התקרה. תופעה זו נובעת בדרך כלל מנזילת מים. לכן, חשוב לפנות לחברת איתור נזילות, שתשלח איש מקצוע, שיאתר את מקור הנזילה. אנשי מקצוע של איתור נזילות בודקים את סיבת הרטיבות, האם הנזילה נובעת מרטיבות האדמה אשר צמודה לבית, ממי גשם, מהצנרת העוברת מהשירותים והמקלחת אל הביוב או שהנזילה נובעת הלחץ מים – מקומות בהם יש ברזים או ברז סוללה (צנרת מים קרים או צנרת מים חמים).

איתור נזילות הינה אחת הפעולות החשובות ביותר כדי למנוע נזקים עתידיים וכדי למנוע את התפשטותם של נזקים קיימים. איתור נזילות ימנע את נזקי ה רטיבות- כתמים על הקירות שלנו ושל שכנים הגרים בצמוד אלינו, ריקבון ועובש. בנוסף, מחירי המים יקרים יותר מבעבר וכל טיפה מיותרת גורמת לחשבון המים לגדול. מעבר לכך, כולנו יודעים, בעקבות הפרסומות הרבות ש"ישראל מתייבשת", נזילת מים גורמת לבזבוז מים. איתור נזילות ימנע את כל הנזקים הללו.

איתור נזילות – עשה זאת בעצמך

לפני הפניה אל חברת איתור נזילות, ניתן לבדוק לבד האם ישנה נזילה בבית. כל שיש לעשות הוא לסגור היטב את כל הברזים ומקורות המים אחרים הקיימים בבית ובגינה, לאחר מכן יש לבדוק האם שעון המים עובד (האם שעון המים זז למרות שאף מקור מים לא פתוח). אם שעון המים עבד, זאת אומרת שישנה נזילה ויש לפנות אל חברת איתור נזילות בכדי לבדוק היכן הנזילה. בעלי מקצוע של איתור נזילות משתמשים בכלים מיוחדים וחדשניים לאיתור מקור הנזילה, כמו מצלמות תרמו גראפיות ועוד.

איתור נזילות – חשוב ביותר לפני רכישת דירה

לפני רכישה של בית חדש או בית מיד שנייה מומלץ לפנות לחברת איתור נזילות. אחת הבעיות הנפוצות של רוכשי דירות היא גילוי מאוחר של בעיות צנרת, הגורמות ברוב המקרים לרטיבות, עובש וריקבון. לכן, חשוב לפנות לחברת איתור נזילות טרם רכישת הבית. כיום, ישנן חברות בדק בית רבות המספקות שירותי איתור נזילות ובנוסף לכך בודקות את המצב ההנדסי של הבית. איתור נזילות בזמן יכול למנוע מכם הוצאות עתידיות של תיקון הנזילה, חברת איתור נזילות תעביר את הממצאים לקבלן או לבעל הבית והם אלו שיצטרכו לשאת בהוצאות התיקונים.

איתור נזילות –  איתור הנזילה עכשיו תמנע הוצאות גדולות יותר ונזקים בעתיד.

 



תגיות המאמר: איתור נזילות, רטיבות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת ask4web מתמחה בתחום הקמת אתרים וקידום אתרים בגוגל אתרים

אתרים מומלצים נוספים:
שלומית בן צור- עיצוב משרד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ask4 חברת קידום אתרים בגוגל

מאת: ask4 חברת קידום אתרים בגוגלניקיון09/02/101195 צפיות
עוזרת בית היא חלק בלתי נפרד מכל משק בית. השינוי התרבותי שהוציא את שני ההורים לעבודה ופרנסה מחייב אחזקה של עוזרת בית. נקיון הבית, הכביסה ולעתים אף הבישולים הוא חלק מעבודתה של עוזרת בית.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232639 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223304 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212875 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211350 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211228 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201403 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201135 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica