חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לעסקת ליסינג טובה יותר

מאת: שגיאליסינג והשכרת רכב09/02/20101580 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המדריך לעסקת ליסינג הטובה ביותר

חתימה על הסכם ליסינג עם חברת ליסינג דומה במקצת לברית נישואין: אם הינך מעוניין להפר את ברית הנישואין ולהתגרש, אתה עלול למצוא את עצמך משלם כספים רבים וחובות נלווים. לכן, החזרת רכב הליסינג טרם תקופת פקיעת חוזה הליסינג שנחתם בין הצדדים, יוביל בסופו של דבר, לתשלום קנסות כספיים וכדומה. ייתכן וחברת הליסינג תציע במקום טרייד אין לרכב הליסינג שרכשת, אבל לבסוף העסקה תלווה בקנסות כספיים לרכב הטרייד אין החדש בעקבות הפרת הסכם הליסינג שנחתם. עלות שתי האפשרויות הינה גבוהה וברוב המקרים אינה משתלמת.

שוק הליסינג מבוסס על עיקרון פשוט דיו: חברות ליסינג מציגות את רכבי הליסינג שלהם המלווים במחיר לעסקת ליסינג, לקוחות תרים אחר עסקאות הליסינג הטובות ביותר עבורם - דהיינו, מבצעים סקר שוק.


מדוע מלכתחילה לבצע עסקת ליסינג?
- עסקת ליסינג מאפשרת רכישת רכב בתשלומים נוחים מבלי להיכנס להוצאות מרובות לרכב חדש.
- ליסינג מותאם במיוחד לחברות גדולות ובעלי עסקים פרטיים.
- איכות חיים. אפשרות לנהוג ברכב חדש ללא עלויות גבוהות ובהתאמה אישית לצרכים (רכב ליסינג גדול למשפחה מורחבת, רכב ליסינג קטן לסטודנט שנה ב')
- לקוחות ליסינג נהנים מתחלופת רכבים חדשים גבוהה אשר מתבצעת אחת לשנתייםשלוש שנים.
- לקוח הליסינג יכול בסופו של דבר לרכוש את רכב הליסינג בעלות נמוכה בעת פקיעת חוזה הליסינג שנחתם ביודעין מהו מצב הרכב באמת (לכל אורך התקופה הרכב היה בידיו בלבד)

אף אם העלות החודשית לרכב הליסינג שרכשת הינה גבוהה מהממוצע עבור הרכב, הרכב שלך הינו מועמד מושך במידה והקילומטרז' נמוך או שניתן להפחית את תשלומי הליסינג במידה ניכרת באם בידך סכום מזומן המתועל לעסקת הליסינג ומפחית מתשלומי הליסינג החודשיים.

מהם מחירי הליסינג?
מיותר לציין שישנם עמלות נלוות טרם ביצוע עסקת ליסינג, אבל עמלות אלו אינם גבוהות יחסית. המחירים משתנים בהתאם לחברות הליסינג הפזורות בארץ הגובות עמלות ליסינג לביצוע עסקת ליסינג רכב בסופו של דבר. לב ליבה של העלות מתבסס על מקח וממכר בין צרכן הליסינג לבין עסקת הליסינג שהחברה מציעה. אבל, הסכומים נמוכים יחסית בהשוואה לסכומים הגבוהים שתשלם בעת הפרת חוזה ליסינג אשר נחתם בינך לבין חברת הליסינג. אפשרות נוספת היא רכישת עסקת ליסינג קיימת מגורם שלישי שאינו מעוניין יותר בעסקת הליסינג שלו. כך, הוא מונע את הקנס לתשלום עקב הפרת חוזה ליסינג טרם פקיעת החוזה אלא מעביר אותו הלאה אליך, ואתה חוסך עלויות בכך שאתה רוכש עסקת ליסינג קיימת כבר בעלויות נמוכות יחסית לעסקת ליסינג חדשה.

ליסינג - לקרוא בין השורות
העברת חוזה ליסינג הינו תהליך חוקי לחלוטין, וכמו ברכישת רכב חדש, אין דרך חזרה ברגע שהדיו יבשה. מנתח השוק הנודע לי סקוט, סוכן רכבים לשעבר, מציע לשאול את השאלות הבאות על מנת להגן על עצמך טוב יותר:

אם הינך מעוניין בסיום מיידי של חוזה הליסינג
- האם האדם שמעוניין בהסכם הליסינג שלך בעל קרדיט רציני?
- האם חברת הליסינג שלך מאפשרת העברת חוזה ליסינג לגורם שלישי?
- האם יש באחריותך כהוא זה לאחר ביצוע העברת הסכם הליסינג לגורם שלישי?

אם הינן מעוניין לרכוש הסכם ליסינג קיים מגורם שלישי
- האם קראת בזהירות את הסכם הליסינג המוצג בפניך על ידי הגורם השלישי?
- האם המשך תקופת חוזה הליסינג נמשך מעבר לתקופת האחריות של הרכב?
- האם לקחת את הרכב לבדיקה? אתה יכול לשאת באחריות נזקים שקרו לרכב טרם היותך מעורב בעסקת הליסינג - נזקים שקרו על ידי הגורם השלישי.
- דע מי עומד מולך. האם מדובר הגורם השלישי הינו אזרח פשוט או בעצם סוחר ליסינג ממולח.
- האם באפשרותך לרכוש עסקת ליסינג חדשה לגמרי במחיר הדומה לעסקת ליסינג קודמת (דהיינו, עסקת ליסינג שעוברת אליך מגורם שלישי), זה אמנם נשמע תלוש מהמציאות, אבל עם התחרות והמחירים הקיימים כיום שוק הליסינג, ייתכן והדבר הגיוני בהחלט.
- דרוש את הנתונים המעידים על היסטוריית הרכב טרם היותך מעורב בעסקת הליסינג, נתונים כגון תאונות שהתרחשו עם הרכב, קנסות, טיפולים וכדומה אשר היו בתקופת האחזקה של הגורם השלישי.

חשוב להדגיש כי עסקאות ליסינג הינם מגוונות והמחירים צונחים במיוחד כשישנם מאות חברות ליסינג תחרותיות. בין אם אתה רוכש רכב מליסינג בעסקת ליסינג חדשה לגמרי או רוכש עסקת ליסינג קיימת מגורם שלישי שאינו מעוניין בהמשך תקופת החכירה, רצוי תמיד להיכנס לפרטים הקטנים, להבין מול מי אתה מתמודד, ולבסוף, לקבל את כל המידע המקיף הרלוונטי להסכם הליסינג בין הצדדים.

תגיות רלוונטיות: ליסינג מימוני, ליסינג תפעולי, טרייד אין, ליסינג רכב

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שגיא קהלני, מנהל מחלקת השיווק בחברת דרונט המתמחה בבניית אתרים, שיווק באינטרנט וקידום אתרים במנועי חיפוש

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שגיא

מאת: שגיאעסקים - כללי29/08/121465 צפיות
רבים מאתנו מכירים את המצבים הלא נעימים של סתימות בצנרת, או של תקלות במשאבות הביוב, או הצפות עקב פיצוץ בצנרת. כל המצבים הללו יוצרים אצלנו תחושות של חוסר אונים, משום שאין באפשרותנו לפתור את התקלות בעצמנו, ועלינו להיעזר באנשי מקצוע המספקים שירותי אינסטלציה.

מאת: שגיאמיחשוב ארגוני06/08/121375 צפיות
המשתמש הממוצע במחשב מכיר את היישומים והתוכנות שבהם הוא משתמש ואת החלקים הנראים לעין של המחשב. ואולם תקלה קלה במחשב גורמת ללחץ רב אצל המשתמשים ועלולה לשבש באורח משמעותי את הפעילות העסקית....

מאת: שגיאעיצוב פנים27/06/111756 צפיות
גם אלה שאינם מחשיבים את המטבח למקום המרכזי בבית חייבים להודות כי הוא לפחות המרכז הקולינרי שם. וכיון שכך, וכיון שמרכז קולינרי איננו יכול להתקיים אלא אם הרהיטים בו הם האיכותיים ביותר, השימוש בו הוא הנוח ביותר והמראה שלו תופס את העין ומשובב את הלב. רק מטבחים איכותיים ברמה גבוהה עונים על כל הדרישות האלה, ובראש מטבחי היוקרה ניתן, ללא ספק, להציב את מטבחי טופז. מה, אם כן, מייחד את מטבחי טופז משאר המטבחים?

מאת: שגיאגני ילדים23/06/112020 צפיות
התפתחותם של ילדינו, דור העתיד שלנו, צריכה להעסיק כל אחד מאיתנו. חלק מרכזי בהתפתחות הילדים הוא שימוש נבון ויעיל בצעצועים השונים ובציוד לימודי לגני-ילדים.

מאת: שגיאעיצוב פנים07/06/115272 צפיות
למטבחי טופז מוניטין רב שנים בייצור מטבחים איכותיים העמידים לא רק לפגעי האקלים הים תיכוני, החום והלחות אלא גם למפגעים נוספים הקשורים למהות העבודה במטבח כגון רטיבות, עומס משקלי על הארונות ועוד.

מאת: שגיאכירופרקטיקה29/05/119247 צפיות
גם אתם סובלים מכאבי מפרקים? נמאס לכם לחיות עם כאב בלתי נסבל? נסו גם אתם את טבליות מגה גלופלקס והצטרפו להמוני האנשים שכבר החליטו להפחית מהכאב.

מאת: שגיאבניין ואחזקה - כללי23/05/111751 צפיות
העברת תכולת דירה או משרד היא עסק לא קל, זאת יודע כל מי שעבר דירה בחייו. גם מציאת חברת הובלות שאפשר לסמוך עליה יכולה לקחת זמן רב. הובלות במרכז הארץ מהוות את עיקר ההובלות המתבצעות מדי יום. אחד הדברים המאפיינים הובלות במרכז לעומת הובלות באזורים אחרים הוא עומסי התנועה הרבים בגוש דן בשעות הבוקר ואחרי הצהריים. טיפ חשוב הוא, לכן, לתכנן הובלות במרכז הארץ כך שיפלו דווקא על שעות הערב, או אפילו לדחות אותן לסוף השבוע.

מאמרים נוספים בנושא ליסינג והשכרת רכב

מאת: אבי דוידיליסינג והשכרת רכב02/01/205305 צפיות
איזה רכב כדאי לנהג חדש לקנות

מאת: מאיה אהרונוביץליסינג והשכרת רכב24/06/192945 צפיות
כל מה שחשוב לדעת על קניית רכב מחברות ליסינג- יתרונות וחסרונות, דגשים חשובים ועוד.

מאת: orya peryליסינג והשכרת רכב23/11/181339 צפיות
בשנים האחרונות, ישנה מגמה עולמית בקרב יצרניות הרכב השונות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות של כלי הרכב השונים. מגמה זו היא מכוונת כמובן גם ליצרנית הונדה שרכביה מאובזרות ומצוידות במערכות רבות לשיפור והעלאת רמת הבטיחות הכוללות מערכות כריות אוויר מהמתקדמות ביותר, מערכת בקרה לסטייה מנתיב, שילדה חזקה ועוד

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב17/02/181333 צפיות
הבחירה של דגם הרכב היא דבר שנתון לשיקול דעת בעלי השמחה והאופן שבו הם מעוניינים לחגוג את האירוע המשמח שלהם, ואם זה אומר כי לימוזינות מרגישות הרכב הכי אידיאלי לאותה הנסיעה אז בהחלט זו הדרך שבה יכולים לפעול כי לימוזינה היא לא כלי רכב אשר מיועד לאנשים עשירים בלבד ובהחלט לא רק עבור חתונה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב22/05/172901 צפיות
בארץ ישנם ציי רכב יוקרה שבהן גם רכבים מסוג לימוזינה שיכולים לכבד כל סוג של מעמד ולהציע סוגים נהדרים של פינוק שחייבים לחוות לפחות פעם אחת בחיים האלה.

מאת: רוני הכהןליסינג והשכרת רכב13/03/172377 צפיות
בשביל מה קיימים רכבים מפוארים כדוגמת לימוזינה? רכב כזה ארוך שיש בו אבזורים יוקרתיים ואורך שמזכיר חיבור של שני רכבים יחדיו חייב לספק תוכן שפונה אל אנשים רבים כמענה לרמה כזו של פופולאריות.

מאת: ליאורליסינג והשכרת רכב02/02/162102 צפיות
השכרת רכבים בארץ מאפשרת למי שזקוק לרכב צמוד לתקופת זמן קצרה לקבל את מבוקשו. השכרת רכב בעולם התחילה בשנת 1918 ברחוב צדדי בעיר שיקגו שבארצות הברית. מאז מכוניות הפכו לדבר שכיח ונפוץ וכך גם חברות השכרת רכב.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica