חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים מומלצים ביסוד המעלה ואטרקציות בסביבה

מאת: seowebצימרים09/02/20104844 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכל חופשה, בסופו של דבר הכל זה שאלה של מיקום. יש כאלה שבוחרים שיהיו בנמצא אטרקציות טבעיות, כמו ים, נחלים או הרים מוריקים; אחרים מעדיפים כאלו מלאכותיות שעושות שימוש בטבע - כמו סנפלינג מצוקים או טיול ג'יפים בין גאיות; ויש שמעדיפים את ריח ההיסטוריה נידף לו מכל פינה.

למזלנו, הגליל שלנו מהווה צומת דרכים שכולל קצת משתי הנקודות הראשונות שצוינו לעיל - גם טבע וגם אטרקציות. עשרות ישובים פזורים לאורכו ולרוחבו כשכל אחד מהם מציע שלל צימרים יפים לאירוח.

אולם, מושב אחד, לטעמי, ניצב מעל האחרים ולוקח את כל הקופה עם ההיסטוריה שהוא מביא איתו - יסוד המעלה.

יסוד המעלה הוקמה כמושבה כבר בשלהי המאה ה-19. רק מעט מאוחר יותר אימץ אותה האבא הגדול של כל המושבות - הברון רוטשילד, שסייע לה בעזרת מימון ויעוץ. כיום, קרוב ל-120 שנים לאחר מכן, היא כבר במעמד של מועצה מקומית ומכילה כ-1,400 תושבים, וגם לא מעט צימרים שבהם תוכלו להתארח.

פישל סולומון

בית פישל סולומון הוא ללא ספק המקום לבקר בו במושבה, גם אם לא בהכרח לנים באחת משלוש יחידות האירוח שהוא מציע (שתי יחידות משפחתיות ובית אבן קטן יותר המותאם לזוגות).

זהו בית עתיק שנמצא שנמצא ברחוב הראשונים, הרחוב היפה ביותר במושבה כולה, ושוחזר לפני 13 שנים על בסיסו של בית שנבנה במאה ה-19.

כמובן שמבפנים התנאים הותאמו למאה ה-21, אך מבחוץ כל שלושת יחידות האירוח שלו מתאימות לרוח הציורית של אותה התקופה, עם פסלים של גמדי גינה בחצר ופסל דמוי מזרקה שנמצא בליבה. כמו כן יש במקום גלריה שמציגה את עבודות האמנות של אביגיל, בעלת הצימר.

ליד השמורה


עוד בגזרה הקלאסית ניתן למצוא את חמשת בקתות העץ היפהפיות של 'ליד השמורה'. הן עשויות עץ כולן אך מרהיבות ביופיין, וגם אם נדמות כפשוטות למראית עין הן כוללות את כל מה שצימר צריך כדי להעניק אווירה טובה לחופשה - כולל ג'קוזי פנימי שנמצא בחלק מהן.

למעשה, די בלהזכיר את שמותיהן של הבקתות - עגור, חסידה, שלדג, דוכיפת והגדולה מכולן, סוויטת האנפה - בשביל להבין שזהו מקום מיוחד.

אצל אמירה וג'ורג'


עבור אלה שהבקתות הקודמות נדמו להם פשוטות מדי, יש את סוויטות האירוח של אמירה וג'ורג'. אלו הן סוויטות גדולות ומדהימות שיגרמו לכם להרגיש כאילו זוהי לא סתם חופשה, אלא אתם ממש גרים במושבה, עם חיפוי שיש וקרמיקות מיוחדות, ג'קוזי מפנק וסלון עור מפואר.

לכל סוויטה צמודה מרפסת פרטית שבה ניתן ללגום קפה או תה ולהתמסטל מריחותיו המשכרים של הנוף.

אחוזה גלילית


ואם ביוקרה עסקינן, אז הסוויטות של 'אחוזה גלילית' הן שיא היוקרה. ישנה סוויטה רומנטית עצומה עם קשת פנימית המפרידה בין חלל השינה לחלל הסלון, ובכלל הכל בה נראה כאילו נבנה ביד אמן.

מלבדה יש סוויטות זוגיות המעוצבות באופן פרובנסיאלי ובהן קיר אבן שלמרגלותיו ג'קוזי מוגבה. היוקרה נשפכת מכל עבר.

אבל הסוויטות, יפות ככל שיהיו, הן רק תירוץ - בחוץ נמצא ג'קוזי ספא ענק תחת כיפת השמיים, עם חצר ובה גינת תבלינים, בריכת דגים, ומפל מים מפכפך, שתיקח אתכם בחזרה אל המאה ה-19. ממש כמו בביתו של פישל, רק שהפעם לא תרגישו כאיכרים, אלא כלורדים אצילים. כבר הזכרתי שבליבה ישנה בריכה פרטית שעשויה מאבן גלילית?

אז צימרים יש למכביר ובטח בגליל - אבל מושבות כמו יסוד המעלה - אפשר למנות על כף יד אחת. אותה כף היד שתוביל אתכם אליה בפעם הבאה שתרצו לצאת לחופשה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018478 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101955 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102472 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101770 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101739 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102182 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102182 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172093 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171444 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171517 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171481 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171504 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161560 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161590 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica