חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירים אינסטלטורים שעובדים 24 שעות?

מאת: שוקי גבניין ואחזקה - כללי10/02/20101239 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מצבי חירום אינסטלטוריים הם תענוג מפוקפק, בכל זמן, אבל יותר מתמיד כשהם מתרחשים בשעת לילה מאוחרת. לא, הכוונה היא לא למכל הדחה דולף או ברז מטפטף או אפילו סתימה קלה בשירותים, אלא לבעיות רציניות - כאלו שגורמות להצפה ונזק או לצחנה בלתי נסבלת ודורשות טיפול מיידי.

כמובן שגם בעיות קשות יחסית לא תמיד מצדיקות הזמנת שרברב בשעת לילה מאוחרת. לא חסרים אמנם בתי עסק שמתפארים בכך שהם מעניקים "שירותי אינסטלציה 24 שעות", אבל לא כל מי שמבטיח גם מקיים ובכל מקרה - העסק לא זול בכלל.

מלבד תעריפי הלילה הגבוהים פי כמה, זה שמישהו טוען שהוא מעניק שירות מסביב לשעון לא תמיד אומר שהוא באמת יכול או רוצה לעשות את זה ברגע האמת, וקרוב לוודאי שאם ניסיתם פעם להזמין בעל מקצוע בשעות כאלו אתם כבר יודעים - יש כאלו שבכלל לא עונים, אחרים מנסים לשכנע שתדחו למחר, יש כאלה שמפנים הלאה לקולגות וכאלה שעושים טובה, באים, ועושים חלק קטן מהעבודה רק כדי לחזור למחרת היום.

מובן שלא מדובר בתופעה בלעדית לענף האינסטלטורים. זו בעיה נפוצה מאד אצל עסקים ישראליים שמבטיחים שירות 24 שעות - יש כאלו שבאמת מעניקים שירות כזה, אבל רבים מפרסמים שהם פועלים מסביב לשעון בעיקר כדי למשוך לקוחות.

מכיוון שממילא עבודת שרברבות מורכבת בדרך-כלל תארך הרבה שעות ולא יהיה די בביקור אחד. הזמנת אינסטלטור בלילה בסך-הכל תנפח את ההוצאה אך לא תקצר את מהלך התיקון.

אם התפוצץ לכם צינור באישון לילה וכן תצליחו להביא אליכם אינסטלטור, הוא לרוב פשוט יסגור את השיבר וילך הביתה לישון. למה שלא תעשו אותו הדבר בעצמכם?

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

המאמר מוגש באדיבות אתר המקצוענים, מדריך בעלי מקצוע מומלצים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שוקי ג

מאת: שוקי גטיולים בחו"ל05/09/121036 צפיות
ציריך היא עיר של ניגודים – עיר עתיקה לצד אדריכלות מודרנית, עיר של שייט באגם בבוקר ודי ג'יי בערב. והיא תמיד מופיעה ברשימות הערים הפופולריות, לתיירות ומגורים כאחד.

מאת: שוקי גגני ילדים09/01/111966 צפיות
לאיזה גן ילדים תעדיפו לשלוח את ילדכם? רוב ההורים כבר לא מסתפקים בקירבה לבית והמלצות על הגננת כשיקולים מרכזיים לבחירה. לרשותם עומד מגוון גנים מסוגים שלא היו כאן פעם

מאת: שוקי גבניין ואחזקה - כללי25/01/101341 צפיות
אנחנו לא רגילים לחשוב על אינסטלציה כעל טכנולוגיה ועל אינסטלטורים כעל אנשים פורצי דרך, אבל בפרספקטיבה של זמן האינסטלטורים של בבל, רומא או האימפריה הבריטית, בהחלט עיצבו את עולמנו

מאת: שוקי גחברה ומדינה - כללי18/01/101328 צפיות
הבנקים מנסים לשכנע אותנו שעמלות עו"ש הן עניין פעוט. היינו משתכנעים לולא התאמצו כל-כך ולולא זה עלה לנו לא פחות ממיליארד שקלים לשנה

מאת: שוקי גצרכנות18/01/101997 צפיות
קלקול פתאומי של מכונת הכביסה הוא מסוג הדברים שיכולים להוציא אנשים מדעתם, בעיקר אם לא נשארו להם בגדים נקיים ללבוש. מה לעשות וכיצד להתמודד ואילו הן הבעיות הנפוצות, על כך במאמר שלפניכם

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222808 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223116 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211373 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211331 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211590 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211565 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211752 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica