חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בתי דפוס- הדפסת הזמנות לאירועים

מאת: גיא אלוןהפקת אירועים13/02/20101842 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חתונה? בר מצוה? יום הולדת? מסיבת פרישה? מזל טוב, השקעתם כסף וכוחות נפשיים רבים בארגון ארוע רבתי לחגיגת המאורע, נשאר רק להודיע לכולם. אחרי שהצלחתם בקושי רב להתגבר על המכשלה של הכנת רשימת המוזמנים, ואחרי שהמוזמנים ממילא יודעים פחות או יותר על המאורע, נשאר רק לבשר להם את זה בצורה רשמית, ומה יותר יפה מאשר לשלוח להם הזמנה מסוגננת. הבעיה כמובן נעוצה במבחר העצום ובעובדה הפשוטה שרובנו לא מבינים דבר וחצי דבר בדפוס, ולכן קיבצנו פה כמה הסברים מבתי הדפוס הטובים ביותר.

הנייר

ראשית חוכמה צריך לבחור את סוג הנייר עליו תודפס ההזמנה. סוג הנייר עלול להוות עד 40% ממחיר ההזמנה, ולהשפיע מאוד על חזותה האסטטית, לכן אין להקל ראש או משקל נייר בנושא זה. ככלל (גס מאוד) ניתן לומר שנייר כבד יותר יקר יותר (כי דרושים יותר חומרים ליצירת אותו שטח נייר), עמיד יותר ואיכותי יותר. עם זאת יש להסתייג מייד שעובי הנייר (הנמדד בגרמים, כאשר נייר רגיל למדפסת הוא בסביבות ה180 גרמים, ניירות עבים יותר הם בסביבות ה300, והחל מ600 מדובר כבר בנייר קשיח כמעט כמו קרטון) אינו המדד היחיד לאיכותו. מדדים חשובים נוספים הם ספיגת הצבע והתפשטותו, כאשר הנייר הטוב יותר סופג צבע טוב יותר ואינו דוהה (בדרך כלל בגלל נקבוביות רבה) אך מידת התפשטות הצבע על הנייר מינימלית, כך שהרזולוציה של ההדפסה תהיה טובה. חשוב לדעת שבכל מקרה כדאי להתייעץ עם בית דפוס: לא כל עבודת הדפסה יכולה להעשות על כל סוג נייר, ומלבד איכות הנייר חשוב גם סגנונו: נייר מבריק, קטיפתי, מחוספס וכו'.

הדיו

במדפסת הביתית קיימות בדרך כלל שתי אופציות בלבד: צבעוני או שחור לבן. בבתי דפוס הדבר הרבה יותר מסובך. ניתן להדפיס בצבע אחד, בשני צבעים, בכמה צבעים, ובאיכויות משתנות של הדפסה צבעונית, כאשר עליה על הסקאלה הזו פירושה תוספת מחיר לעלות ההדפסה. ההדפסה הפשוטה ביותר על נייר פשוט (בעובי 400 גרם) יכולה לעלות גם 1.10 שקלים להזמנה (תלוי כמובן בגודל ההזמנה), ואילו הדפסות מתקדמות יותר בצבעים רבים ועל נייר איכותי יכולות לעבור בקלות את ה-10 שקלים להזמנה.

העיצוב

ללא ספק הגורם שמשנה הכי הרבה את מחיר ההדפסה הוא העיצוב. מלבד המחיר של עיצובים מקצועיים (מוצגים ברוב בתי דפוס המתמחים בנושא ורובם עוצבו על ידי גרפיקאים או אומנים), מחיר ההזמנה יעלה ככל שהעיצוב שתבחרו יהיה קשה יותר לביצוע. כך לדוגמא גבולות לא ישרים (גלים וכד'), עבודות קיפול רבות (קיפול לחצי, הדבקות וכו') והכנסה למעטפות תייקר את מחיר ההזמנות אפילו פי 3 מערכן המקורי. בסה"כ הזמנות מכובדות לחתונה יכולות לעלות כ10 שקלים עבור 200 מוזמנים ויותר, והזמנות מעוצבות יכולות לעלות יותר מ25 שקלים.

אתר לוקאלי הוא מדריך בעלי מקצוע מכל התחומים, מכל הארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא אלון

מאת: גיא אלוןהחזרי מס28/07/113435 צפיות
מרביתכם בוודאי לא מודעים לעובדה כי עד 80% מהעובדים במדינה זכאים להחזר מס, כל שכן כשאותם עובדים מקבלים הכנסה משני מקומות שונים. אם בעבר החזר מס היה כרוך בבירוקרטיה ארוכה ומפרכת, הרי שהיום אפשר לבצע בדיקת החזר מס אונליין האורכת בסך הכל כמה שניות. הזדמנות נוספת לבדוק האם הנכם זכאים להחזר מס תתרחש בזמן הגשת טופס תיאום המס השנתי, פרוצדורה שאפשר כיום לבצע אונליין גם כן.

מאת: גיא אלוןמשכנתא14/04/111635 צפיות
כפי שכולנו שומעים בלא הרף, משכנתא היא ההשקעה הגדולה ביותר שרוב רובם של משקי הבית יעשו בימי חייהם, ולכן יעוץ משכנתאות מקצועי הוא כמעט בגדר הכרח. יעוץ משכנתאות יכול לא רק לעזור לכם לבחור את ההצעה המשתלמת ביותר, או לתפור לכם משכנתא מותאמת להעדפות האישיות שלכם מבחינת גובה תשלום, תקופת ההתחייבות וכו'.

מאת: גיא אלוןהפקות אירועים14/04/111699 צפיות
מעצבי אירועים יכולים לא רק לתרום להצלחת אירוע מסויים אלא גם לחסוך בהוצאות. עם זאת, מהתרשמות אישי של כותב שורות אלה, רבים מאיתנו לא מודעים הייטב לסוג ההתקשרות עם מעצבי אירועים, מה נכלל תחת החוזה שלהם, ומה עושים במידה ומתגלים חילוקי דעות. על נושאים אלו, ואספקטים אחרים של חוזה עם מעצבי אירועים, בשורות הבאות.

מאת: גיא אלוןפרסום14/04/112213 צפיות
מזל טוב! אתם חוגגים חתונה / בר מצווה / יום הולדת / ברית / בריתה או אירוע אחר. לא משנה איזה אירוע אתם חוגגים, אתם רוצים ליהנות ורוצים שהאורחים שלכם ייהנו ויזכרו את האירוע שלכם כאחד האירועים המוצלחים והמהנים היותר שהיו בהם. על מנת שהאורחים יזכרו דווקא את האירוע שלכם עליכם להשקיע באירוע, בעיצוב, באוכל, במוסיקה ובאטרקציות מיוחדות, אך יותר מכל על מנת שהאורחים יזכרו את האירוע צריך להעניק להם מתנה קטנה שכל פעם שיביטו בה יזכרו באירוע המיוחד שלכם, בשביל זה הומצאו סוגים שונים של מזכרות לאירועים.

מאת: גיא אלוןתכשיטים01/11/102394 צפיות
צורפות הוא מקצוע עתיק מאוד, תפקידו של הצורף הוא לעבד מתכות כמו זהב, פלטינה וכסף במטרה ליצור מהם תכשיטים. הצורף מעבד את המתכות לתכשיט ומשלב עליהם אבנים יקרות.

מאת: גיא אלוןבריאות ורפואה כללי01/11/1012421 צפיות
רופא תעסוקתי תפקידו לבדוק את בריאותם של אנשים שאינם נמצאים בקו הבריאות ובשל כך לא יכולים לצאת לעבוד. הרופא התעסוקתי יכול לאשר היעדרות ממושכת מהעבודה בעקבות מחלה ולקבוע אובדן כושר עבודה.

מאת: גיא אלוןבניין ואחזקה - כללי01/11/102413 צפיות
כמה פעמים חיכיתם ימים או שבועות לחשמלאי שיבוא לתקן מוצר חשמלי שהתקלקל לכם בבית? התקשרתם אליו כמה פעמים והוא דחה אתכם שוב ושוב בינתיים התחלתם לכבס במכבסה, התחלתם לבשל מאכלים שלא דורשים אפייה או חימום בתנור ועוד. לפעמים מספיק שמוצר חשמל אחד לא יעבוד כדי שנבין עד כמה אנחנו תלויים בחשמל. במקרים כאלו או שאנחנו מנסים את החוש הטכני שלנו או שאנחנו קוראים לאיש מקצוע המתעכב - חשמלאי.

מאמרים נוספים בנושא הפקת אירועים

מאת: קרוסלה הריון ולידההפקת אירועים27/01/211607 צפיות
חשבתם לעשות אירוע קטן בפורים, להזמין כמה חברים או משפחה ואתם רוצים שיהיה כיף ושמח במיוחד? שילוב כלים חד פעמיים באירוע יכול בהחלט לתרום לאווירת החג והשמחה הגדולה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים23/07/202348 צפיות
דמיינו שהייתה לך אפליקציה שבה ניתן היה לכוון את מכשיר האיפון / האנדרואיד לערב צוות מושלם. או למצוא היכן יש מסעדות ואולמות אירועים עם חדרי אירוח קרובים. הצלחת ערב גיבוש תלויה במיקום, בתכנים, בציפיות ובתקשורת בין העובדים. להלן רעיונות לערב גיבוש איכותי:

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים02/09/195855 צפיות
מה הופך ערב גיבוש עובדים לאירוע בלתי נשכח? אווירה משוחררת, אוכל טעים, הפעלה מתאימה וקונספט שמוביל את הערב למקומות מפתיעים. ערב גיבוש יווני יכול להפוך לטוויסט מעניין.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים06/02/191778 צפיות
שנת 2019 משופעת באירועי לילה כמו חוגי בית לגיבוש בזמן בחירות, ערבי גיבוש משפחתיים עם הכלה מאיסטנבול ואירועים כמו הקמתו של מפעל אינטל החדש. הרצאה מצחיקה לערב גיבוש קבוצת עובדים היא חלק חשוב מאוד משמירת התלכיד הקבוצתי ושמירה על הצביון הייחודי של צוות עובדים.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים28/01/191560 צפיות
הפקת יום כיף לעובדים בדרום מפסטיבל "דרום אדום" ועד ים המלח -אילת. זאת הזדמנות לשלב בין ערכי ציונות לבין אטרקציות לעובדים, פעילות גיבוש בשטח, טיולים ולינה.

מאת: יובל בן בסטהפקת אירועים27/01/191673 צפיות
כאשר בנו את החומה הסינית בין המאה החמישית לפני הספירה ועד המאה השש עשרה לא בטוח שעשו שם סדנאות גיבוש לעובדים החומה משתרעת על פני 8851 ק"מ. סדנאות גיבוש לצוותים הם חלק מהז'רגון התרבותי של חברות, מוסדות וארגונים במדינה ובעולם.

מאת: עידן אברהמיהפקת אירועים21/02/181674 צפיות
אצל איזו חברה כדאי לשכור אוהלי אבלים? צריכים לשכור אוהל אבלים? חשוב לדעת כי יש מספר חברות שמציעות שירות בתחום זה. כמה חשוב לכם לבחור בחברה טובה ומומלצת בה תקבלו שירות מושלם שעונה על הצורך שלכם. כאשר נזקקים לשכור מוצר חשוב למצוא את נותן השירות שיש בידו את היכולת לספק את המוצר ואת השירות בצורה מושלמת. שימו לב שזה נכון גם באשר לשכירת אוהלי אבלים. ניתן לברר ולמצוא את החברה המומלצת בה תוכלו לקבל מענה מושלם לצורך שלכם. קראו על כך בשורות הבאות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica