חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גגות מתכת: נחושת, אבץ, פח, אלומיניום – סוגים, שיטות ויתרונות - רולמט

מאת: אדם גולעדשיפוצים14/02/20103342 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

גגות מתכת - השיטה המיוחדת

בניית גגות מתכת מיושמת באתר העבודה עצמו וזאת על מנת להבטיח התאמה מלאה בין גגות מתכת, לבניין ולסביבה המקיפה אותו.

שיטת ההרכבה המיוחדת של גגות פח, גגות אבץ, גגות אלומיניום ו- גגות נחושת היא על ידי בניית גג העשוי כולו מיחידה אחת. דהיינו, לכל אורך הגג לא תוכלו למצוא סימן אחד של חיבור חודר.

גגות מתכת הבנויים בשיטה זו, ידועים כגגות בעלי סגנון עיצובי מיוחד המשתלב עם הסביבה ויוצר הרמוניה וכגגות אשר עמידים לאורך שנים רבות בפני כל בעיות מזג האוויר.

רובנו יודעים כי נקודות התורפה של גגות מתכת הם בדרך כלל באחזקה ובבעיות של נזילות בימי גשם טרופים. כאן דבר זה אינו קיים, שכן גגות מתכת העשויים מיחידה אחת ללא שום חיבור חודר אינם מאפשרים נזילה כלשהי, כמו כן הם אינם יכולים להינתק מהבסיס בעת מצב של רוחות עזות שכן הם עשויים מיחידה אחת יציבה.

גגות מתכת- גגות נחושת

בחירתם של אנשים ועסקים רבים נוטה לכיוון גגות נחושת שכן יתרונותיהם של גגות מתכת אלו רבים:

·         עמידות- גגות מתכת נחושת מחזיקים מעמד שנים רבות וידועים בשל עמידותם בפני פגעי מזג האוויר.

·         קורוזיה וחלודה- גגות נחושת עמידים בפני קורוזיה. דהיינו, חלודה שנוצרה כתוצאה ממגע של מים במתכת ולחות.

·         עיצוב- קיימת אפשרות לעצב גגות נחושת לפי המראה העכשווי אותו אתם בוחרים וסגנונות העיצוב של גגות נחושת הם רבים, שכן נחושת היא מתכת רכה ולכן גם נוחה לעיבוד.

·         התקנה- ההתקנה של גגות נחושת היא קלה, שכן משום שהנחושת רכה ישנה אפשרות להתקין אותה על גבי משטח ישר או משטח מעוגל.

גגות מתכת- גגות אבץ

גגות אבץ הן אופציה נוספת  ולאחרונה יותר ויותר מקומות מגלים את הפוטנציאל העיצובי של גגות אבץ.

אבץ היא מתכת המתחברת אל מתכות אחרות . הרכות של האבץ מאפשרת לנו לעצב אותו כמעט לכל צורה.

יתרונותיו המרכזיים של האבץ הן העמידות שלה והגמישות שלה, דבר המאפשר גגות אבץ במגוון סגנונות עיצוביים ייחודים ובתחזוקה זולה.

דוגמא לכך הוא: מוזיאון גוגנהיים החדש בספרד.

גגות מתכת- גגות פח

גגות פח הינם גגות המוכרים לנו כבר שנים. למעשה הפח הומצא כבר בשנות ה-20 של המאה ה-19 וידוע כחומר זול. בניית גגות פח מתבצעת על ידי הנחה של לוחות פח על שתי קורות בגבהים שונים.

יתרון נוסף של גגות פח היא היכולת לייצור קירוי רציף וזאת באמצעות מספר חלקי פח המולבשים אחד לתוך השני ונראים כמו יחידה אחת.

בשנים האחרונות גגות מתכת מפח הם לא רק גגות העשויים מחומר זול אלא גם גגות בעלי איכויות אסתטיות.

אחת הדוגמאות הטובות ביותר לגגות פח היא: מגדל הגן ברמת גן.

גגות מתכת- גגות אלומיניום

גגות אלומיניום ידועים בשל יתרונותיהם הרבים:

·         מתכת קלה- גגות אלומיניום בנויים מחומר קל להובלה ולשימוש, דבר אשר גורם לריבוי השימוש בו.

גגות אלומיניום הינם גגות קלים, ארוכים ומתמשכים אשר לרוב אינם נזקקים לחיזוק מבני נוסף, דבר אשר מאפשר התקנה מהירה וזולה.

המשקל הקל של גגות מתכת אלו, אינו מהווה עומס על המבנה וזאת בהשוואה לסוגי גגות אחרים.

·         חוזק- גגות אלומיניום בנויים ממתכת חזקה. מחקרים שנעשו בחו"ל הראו שסוגים מסוימים של אלומיניום יכולים לעמוד בפני רוחות עזות ואפילו הוריקן.

·         עמידות- מוערך כי גגות מתכת מאלומיניום מחזיקים מעמד כ-50 שנה. הם עמידים מפני חלודה וקורוזיה ולכן מבנים הממוקמים ליד הים ומושפעים מלחות גבוהה מעדיפים גגות אלומיניום. כמו כן, גגות מתכת אלומיניום אינם דליקים או מחלידים ושומרים על בידוד החלל הפנימי מחום ומקור דבר שמוזיל את עלויות החשמל.

·         תחזוקה- דרישות התחזוקה של גגות מתכת אלומיניום הן מינימליות.

לסיכום, גגות  מתכת אלומיניום לעולם לא יסבלו מבעיות, כגון: ריקבון, יובש, סדקים, טחב ופטריות.

גגות אלומיניום נמכרים במגוון צבעים, צורות וסגנונות ומשלבים יופי, פונקציונליות ואטרקטיביות.

אודות:

רולמט היא חברה מובילה בענף עיבוד ושיווק מתכת ועץ בישראל. פועלת בתחום היבוא, שיווק וייצור מוצרים מטובי מפעלי המתכת והעץ בענף. תחומי התמחות: חיפוי קירות, חיפוי גגות, איטום גגות, קירוי גגות, עיבוד ושיווק מתכת, עבודות מתכת, ערגול מתכות, אינטרפלץ, קורות עץ רב שכבתי, כיפוף פחים, גגות תעשיתיים, גגות מתכת, קל זיפ, גגות אבץ, גגות פח, גגות אלומיניום, גגות נחושת, פחי נחושת, פחי אלומיניום גליים לחיפוי ודקורציה, פרופילי מתכת, האלטרים, ספייסרים ועוד.

פרטי קשר:

רולמט בע"מ קיבוץ יקום

מנכ"ל: רומי גולעד

טל 09-9556151

פקס 09-9571553

http://www.golmat.co.il/rolmat

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רולמט היא חברה מובילה בענף עיבוד ושיווק מתכת ועץ בישראל. פועלת בתחום היבוא, שיווק וייצור מוצרים מטובי מפעלי המתכת והעץ בענף. תחומי התמחות: חיפוי קירות, חיפוי גגות, איטום גגות, קירוי גגות, עיבוד ושיווק מתכת, עבודות מתכת, ערגול מתכות, אינטרפלץ, קורות עץ רב שכבתי, כיפוף וערגול פחים, גגות תעשיתיים, גגות אבץ, פחי נחושת, פחי אלומיניום גליים לחיפוי ודקורציה, פרופילי מתכת, האלטרים, ספייסרים (סרגלי הפרדה תרמיים) ועוד.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אדם גולעד

מאת: אדם גולעדשיפוצים31/12/091344 צפיות
אנשים פרטיים ומוסדות רבים מעוניינים לשפץ את ביתם או המבנה שבו הם שוכנים ורוצים לבצע קירוי גגות העשוי חומרים מתכתיים מסוגננים או לבצע חיפוי קירות בשיטות שיתנו מראה מסוגנן וייחודי למבנה. כיצד נבחר את החברה המתאימה למשימה ? כל זאת במאמר הבא.

מאת: אדם גולעדעסקים, מימון וכספים21/12/092102 צפיות
רולמט השוכנת בקיבוץ יקום היא אחת החברות הגדולות בענף עיבוד ושיווק מתכת ועבודות עץ בישראל. החברה הקימה אתר אינטרנט חדש ובו היא מציגה את מגוון שירותיה.

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232631 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223296 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212873 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211347 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211225 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201400 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201132 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica