חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום אתרים בגוגל

מאת: EtgarInTheNet3פרסום באינטרנט28/02/20091095 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאשר אנו מעוניינים לעסוק ב קידום אתרים בגוגל , עלינו להבין שתחום קידום אתרים באינטרנט הינו תחום מאוד דינמי שחלים בו שינויים רבים.
קידום האתר הארגוני הינו תהליך ששותפים בו לא רק האחרים בנושא קידום האתרים אלא גם האחראים בארגון (או דרך חברה חיצונית) על נושא הטכנולוגיה והאחראים בארגון על נושא התוכן.
כמי שעוסקים בקידום אתרים באינטרנט, אין ספק שקידום האתר בגוגל הוא המטרה העיקרית ובמצב זה, ש קידום אתרים בגוגל הופך להיות מילה נרדפת לקידום אתרים באינטרנט חשוב מאוד להבין את התפיסה של גוגל בנושא קידום אתרים.
ברמה הפורמאלית – גוגל לא מעוניינים שאנשים יעסקו בקידום אתרים באינטרנט ובקידום אתרים בגוגל בפרט. ברמה המעשית – גוגל נותן כלי אחד מרכזי לקידום האתר בגוגל – תכתבו תוכן טוב וכל השאר ייעשה לבד.

כאשר אנו ניגשים לקדם את האתר שלנו בגוגל – עלינו לדאוג למעשה לשלושה דברים עיקריים:
1. בנייה נכונה של האתר עבור מנועי חיפוש. 2. יצירת תוכן איכותי לגולשים ולגוגל בתוך האתר שלנו 3. יצירת קישורים חיצוניים איכותיים לאתר שלנו

איך אנחנו עושים את זה?
בנייה נכונה של האתר עבור מנועי חיפוש ו"הכנתם" לקידום אתרים באינטרנט בכלל ולקידום אתרים בגוגל בפרט – ישנם ברשת אלפי מאמרים בנושא והוראות טכניות למכביר, על מה צריך לעשות ועל מה לא צריך לעשות. אם אין לנו בארגון גורם שמכיר נושא מורכב כמוקידום אתרים בגוגל , מאוד מומלץ לקחת גורם חיצוני שייעץ לנו בנושא ויעבוד מול הגורמים הטכנולוגיים המתאימים בארגון שלנו.
על הגורם להבין גם את האספקטים השיווקים וגם את הגורמים הטכנולוגיים בקידום אתרים באינטרנט וב קידום אתרים בגוגל בפרט.
יצירה נכונה של תוכן באתר לקידום אתרים באינטרנט ולקידום אתרים בגוגל– יש להדריך בצורה נכונה את אנשי התוכן בארגון שלנו על כתיבה נכונה של תוכן למנועי חיפוש. אני לא חושב שכל ארגון, ובוודאי לא ארגון קטנים ובינוניים שרוצים לראות את האתר שלהם מקודם בתוצאות החיפוש בגוגל צריכים לקחת כתבים חיצוניים עבור יצירת התוכן באתר למנועי חיפוש אבל אין ספק שיש צורך בהדרכה ראויה ובבקרה על התכנים בשלב הראשוני מגורם שעוסק ב קידום אתרים באינטרנט וב קידום אתרים בגוגל יצירת קישורים איכותיים לאתר – מדובר במטלה שאורכת זמן ומצריכה ידע מקצועי בתחום קידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל. מטלה זו מומלץ מאוד להשאיר לעוסקים בקידום אתרים באינטרנט וקידום אתרים בגוגל.
מדובר בהתליך ארוך מאוד שבו למעשה גורמי התוכן תחת חברת קידום אתרים כותבים תוכן איכותי ומעלים אותו לרשת למיקומים הרלוונטיים ביותר עבור גוגל. יש ברשת פולמוס גדול מאוד על חשיבות הקישורים ואיכותם אבל אין ספק שככל שהביטוי הינו תחרותי יותר אז יצירת הלינקים הופכת להיות החשובה ביותר עבור מנועי החיפוש באינטרנט ולכן יש להשקיע מאמץ רב בבניית לינקים איכותיים לאתר שלנו לצורךקידום אתרים באינטרנט ו-קידום אתרים בגוגל חברה עלינו להבין שהלינקים האלו לפעמים מייצרים עבורינו תנועה לאתר אבל ברמת הארגון הוא לא באמת מעניין אותנו. אותנו מעניין איך הלינקים שאנחנו מייצרים עבור קידום אתרים באינטרנט ועבור קידום אתרים שלנו בגוגל בפרט גורמים לגוגל לחשוב שהאתר שלנו הוא הרלוונטי ביותר. הסיבה הזאת נובעת למעשה מכך שכל לינק שאנחנו מעלים לרשת בצורה נכונה היא למעשה "הצבעת אמון" של אתר אחר באתר שלנו וככל שיש לנו מסה גדולה יותר של לינקים איכותיים לאתר שלנו – ככה האתר נתפס רלוונטי יותר בעייני גוגל עבור ביטוי חיפוש מסויים. תזכרו – קידום אתרים באינטרנט ו קידום אתרים בגוגל הם עסק למומחים בתחום. אל תחפשו לחסוך אלפי שקלים בחודש ול"בזבז" הכנסות פונטציאליות של עשרות ומאות אלפי שקלים כל חודש.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת EtgarInTheNet3

מאת: EtgarInTheNet3קידום אתרים22/02/091025 צפיות
קידום אתרים באינטרנט ודחיסות המילים בטקטס. מה הקשר?

מאת: EtgarInTheNet3פרסום20/02/09958 צפיות
איך האינטרקטיב עוזר למשרדי הפרסום הגדולים?

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213457 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172772 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162739 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica