חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכונות תפירה

מאת: אוריאומנות - כללי16/02/20101171 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכונות תפירה

מכונות תפירה מוכרות לנו מהרבה מאוד בתים, מהעבר הרחוק, ומההווה. בעבר, מכונות התפירה היו מופעלות ידנית, אך כיום, בהתאם למגמה הכללית, מכונות תפירה מופעלות חשמלית.

אז מה היא בעצם מכונת תפירה ? תפקידה של מכונת תפירה הוא לחבר בין שתי רצועות בד נפרדות, במטרה ליצור מוצר טקסטיל או נעל. זה יכול להיות סדין, או חולצה או נעל ספורט. כל המוצרים הללו יוצרו במכונת תפירה. אנשים החלו לעבוד על ההמצאה הזו בשלהי המהפכה התעשייתית, במאה ה-18. פיתוח של מכונת התפירה נתקל בהרבה קשיים, בעיקר חברתיים. הפועלים של אירופה היו כבר למודי ניסיון מה קורה אחרי שמכניסים מכונה לענף מסוים, והם חששו מאבטלה. מסיבה זו נהרסה בצרפת המתפרה הראשונה שתוצרתה יוצרה בהתבסס על מכונות תפירה. בסופו של דבר, מכונות תפירה נכנסו לשוק בשנת 1851, אחרי שפותחו על ידי האמריקאי אליאס האו.

מכונות תפירה מודרניות ביתיות מבצעות כ- 1500 תפרים בדקה, שזה הספק הגבוה בערך פי 20 מהספק של תפירה ידנית. מכונות תפירה תעשייתיות מהירת אף יותר. כיום תרבות הצריכה מעודדת יצור מוגבר של מוצרי טקסטיל כגון: מצעים, מגבות, בגדים. גם צריכת הנעליים בעולם גבוהה מאוד. פעם, להורים ולסבים שלנו היו 4 מגבות בבית, הם השתמשו בהם כל החיים, ודאגו להלבין אותם מדי תקופה.

כיום הנוהג הוא לזרוק את המגבת ברגע שמופיע עליה הכתם הראשון. לתרבות הצריכה המוגברת, נוסיף גם את האוכלוסייה הגדולה והגדלה בעולם. כל אלה מביאים אותנו למצב שבו יש עוד ועוד דרישה למוצרי טקסטיל. זה אומר מכונות תפירה תעשייתיות משוכללות יותר. מסיבה זו תחום זה של מכונות תפירה תעשייתיות מתפתח כל הזמן.

השוק של מכונות תפירה ביתיות מושפע כמובן מהמכונות התעשייתיות, והוא מתפתח במקביל אליו. חידושים של מכונות תפירה תעשייתיות נכנסים גם למכונות ביתיות. התוצאה היא שמכונות תפירה של היום מסוגלות לרמת ביצועים מאוד גבוהה, מבחינת סוגי תפרים וסוגי בדים שהן מתמודדות איתם. מכונות הפתירה החדישות יכולות אפילו לבצע רקמה על גבי הבד ולתפור כפתורים.

יש כאלה הקוראים את הכתוב כאן ושואלים את עצמם, אבל למה בכלל צריך את מכונות התפירה כיום, אם ההיצע שיש בשוק הוא כל כך גדול, הן של בגדים מוכנים, והן של נותני שירות שיתפרו בשבילינו כל מה שנרצה? כיום תפקידה של מכונת התפירה הביתית היא יותר לתחביב ולא לסיפוק צורך. הרבה נשים מוצאות עצמן בתקופות מסוימות בחיים, שהן רוצות לעסוק במלאכת יד כלשהי בבית. זה מרגיע אותן, ונותן להן כמה שעות ביום לעצמן. פרט לכך, אין ספק ששמלה שמישהי תתפור לעצמה לא תשתווה עם שום דבר שניתן להשיג בחנות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אורי

מאת: אוריבריאות נשים04/11/161780 צפיות
בין אם זהו ההיריון הראשון שלך או שכבר הבאת ילדים לעולם, חשוב שתדעי על כלי פשוט ויעיל שנמצא ברשת האינטרנט. מדובר במחשבון שמאפשר לך לדעת מייד מהו גיל ההיריון שלך,...

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161786 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריבריאות נשים02/11/161659 צפיות
עד לפני מספר שנים, מידע מקצועי על הריון ולידה ניתן היה להשיג רק מרופאי הנשים. כמו כן, כל אישה השיגה מידע מחברות ובנות משפחה, שאמנם לא היה תמיד בחזית הקדמה הרפואית אך בכל זאת הועיל. ואולם, כיום ישנה עוד דרך חשובה לאיתור המידע הרלוונטי דרך אתרי בריאות שונים שפועלים ברשת האינטרנט.

מאת: אוריבריאות ורפואה כללי21/10/161370 צפיות
קשה למצוא אנשים שאוהבים לבקר אצל רופא שיניים, ולא בגלל השירות או היחס המקצועי. האמת היא שהישיבה לאחור על הכורסא, והעובדה שמחדירים מכשירים שונים ומשונים לתוך הפה – יוצרות חוויה לא נעימה. אמנם, מרבית האנשים מצליחים להסתדר עם התחושות הללו ולשאת אותן בהצלחה...

מאת: אוריבריאות נשים14/09/161912 צפיות
במאמר זה אסביר על כל שבועות ההריון בכלליות. נשים אשר נכנסות להריון, נתונות למעקבים בכל שלבי ההריון אצל רופא הנשים שלהן. מה צריך לבדוק? מנתי ניגשים לרופא? אילו דברים יכולים לצוץ בדרך? כל זה ועוד במאמר הבא על הריון, לידה, ביוץ ועוד'.

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163886 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161676 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאמרים נוספים בנושא אומנות - כללי

מאת: אופיראומנות - כללי28/02/223295 צפיות
תכשיט עתיק הם עולם ומלואו. אלו תכשיטים המושכים את תשומת הלב ומצריכים גם עולם הערכת תכשיטים מיוחדת בעלת חשיבות עבור תכשיטים הנשמרים בצורה שלמה. למשל, תכשיטים מתחילת המאה ה19, וגם לפני. הערכת תכשיטים הוא מקצוע שחשוב להכיר אותו היטב. כשמדובר על תכשיטים עתיקים, חשוב לדעת שצריך ללמוד את הנושא מהבסיס, על מנת לבצע הערכה ראויה ומדויקת. חלק מההערכה המובן חייבת להתבסס על המידע מבעלי התכשיטים. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, וכל פיסת מידע מסייעת.

מאת: אופיראומנות - כללי18/01/223585 צפיות
אין הערכת אומנות הדומה אחת לשניה אך כל הערכת אומנות מתקיימת באותה הדרך ובאופן של התאמה אישית לסוג הפריט. פסל לדוגמא עובר תהליך אחר וזאת גם הסיבה שהאימות נעשה בהתאם לסוג הפריט.

מאת: danisapirאומנות - כללי07/01/223323 צפיות
דעו לכם כי חוגים למבוגרים בחיפה יכולים להעשיר את שעות הפנאי של המבוגרים ולהפוך אותם לכאלה שיהיו אנשים שמחים יותר. לאור זאת יהיה כדאי לכל אחד מכם לחפש אחר חוגים שיוכלו להתאים בדיוק לו ולהסב לו הנאה רבה. זה בוודאי יהיה מאוד חכם מצדכם ולא תרצו להתפשר בעניין הזה וזאת כאשר חושבים על הנושא הזה ומביאים בחשבון את כל ההיבטים השונים שיהיו קשורים לכך. אז אל תשכחו זאת.

מאת: דוד כהןאומנות - כללי23/09/205181 צפיות
דווקא בתקופה הנוכחית כשכולנו בבתים, מבלים ויוצאים פחות, זה הזמן לשדרג את ניראות הבית. ככה בוחרים היום תמונות לחדרי הבית.

מאת: Danaאומנות - כללי01/07/205220 צפיות
החזרה לשגרה לאחר תקופת ההסגר פתחה בפנינו דלתות חדשות בחיים. בין אם פתחנו עסק חדש לאחר תקופת הקורונה, או פתחנו מחדש את העסק, או התחלנו עבודה חדשה ופשוט רוצים להתחדש בציור קיר. זאת הייתה תקופה קשה לכולנו, בין אם כלכלית, נפשית, או גם וגם.

מאת: מסגרתאומנות - כללי01/01/206156 צפיות
הדפסה על קנבס בחיפה – הדפסה של תמונות מטיולים כאשר אנחנו מטיילים בעולם אנחנו מצלמים הרבה תמונות. תמונות אלו לא שוות הרבה אלא אם נפתח אותן ונדפיס אותן כך שנתלה אותן בבית שלנו. הדפסה על קנבס בחיפה יכולה לאפשר לנו להדפיס את התמונות הכי יפות מהטיולים שלנו

מאת: שלום כהןאומנות - כללי27/09/192339 צפיות
סרטי תדמית אנו פוגשים במסגרות כמו מערכות בחירות ובחירת ראשי איגודים ולשכות ציבוריות, אך בתחום המכירות יש לתחום הזה משמעות ענפה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica