חפש מאמרים:
שלום אורח
28.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים על בוטוקס

מאת: אלון יופי וטיפוח - כללי17/02/20101553 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בוטוקס הוא הליך רפואי לכל דבר וחשוב לדעת איך הוא מבוצע, ולמה לצפות. בנוסף כיוון שזהו תהליך קוסמטי רפואי חשוב מאד שהטיפול בבוטוקס יעשה על ידי מומחה בתחום עם שונות ניסיון רבות על מנת להבטיח תוצאות מדוייקות ומיטיבות.

בוטוקס אושר לשימוש כבר לפני עשור והוא מאושר הן על ידי ה-FDA והן על ידי משרד הבריאות בארץ. זהו הליך מקובל לצורך העלמת קמטים קבועים ודינמיים בדרך כלל באזור הפנים. לאחרונה התגלה שבוטוקס גורם גם לעיכוב הופעת קמטים קבועים.

נקודות חשובות בבואך לטיפול בבוטקס.

חשוב מאד להקפיד על החומרים שבהם הרופא עושה שימוש. החומרים מוזרקים מתחת לפני העור ולכן חשוב שאיכותם תהיה ברמה הגבוהה ביותר על מנת לא לסכן את עצמך. חשוב לבקש לראות שהחומרים בהם הרופא משתמש מאושרים ע"י משרד הבריאות ואינם מזוייפים, דבר העלול להוזיל מאד את הטיפול את לפגוע קשות במטופל.

מטופלים רבים מתלוננים על הבעה קפואה לאחר הזרקת בוטוקס. הבעה קפואה נוצרת בדרך כלל שהטיפול לא היה מוצלח. כיוון שטיפול זה דורש מיומנות גבוהה וידע רב באנטומיה של פני האדם על מנת להחדיר את החומר בזווית מסוימת למקומות ספציפים. חשוב מאד לבחור רופא מומחה או רשת המתמחה בטיפולים כאלה.

תיאום ציפיות עם הרופא לפני הטיפול הוא חשוב ביותר על מנת לא להיות מאוכזבים התוצאות. בוטוקס לא מתאים לכל סוגי הקמטים (למשל קמטים עמוקים-שנחרצו בפנים), קבלו את שהרופא אומר והתאימו את הציפיות בינכם.

בוטוקס הוא חומר שמופרש מהגוף באופן טבעי. לכן על מנת לשמור על התוצאות יש לחזור על טיפול זה אחת לשלושה עד שישה חודשים.

ניתן להפסיק את טיפול הבוטוקס בכל שלב ולראות את הקמטים אט אט חוזרים לפנים, ותמיד ניתן להתחיל שוב בטיפול בוטוקס.

עוד מידע ניתן למצוא באתר בוטוקס פרופורציה

 



תגיות המאמר: בוטוקס, הזרקת בוטוקס


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

להשוואת מחירים על ביטוח מקיף:

http://xn--5dbigced8a3b8a.net

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלון

מאת: אלון רכב17/05/101261 צפיות
מושגים בליסינג

מאת: אלון מו"מ18/04/101839 צפיות
נקודת המפנה החשובה ביותר בכתיבה אירעה כשהחלטתי לגבש שיטת עבודה מקיפה וסדורה. התייעצתי עם עשרות מנהלים בכירים מהמשק, ביניהם יעקב פרי, חמי פרס, יוסי ורדי, יוסף אקרמן, משה חורב, דוד קמיניץ, איריס שטרק, אמנון דיק, בני גאון ז"ל, בינה רזינובסקי, לואי רוט ונוספים

מאת: אלון ביטוח רכב23/03/101545 צפיות
רכישת ביטוח רכב באינטרנט חוסכת זמן וכסף

מאת: אלון ביטוח רכב23/02/101666 צפיות
סקר ביטוח רכב באינטרנט בארץ

מאת: אלון ביטוח רכב31/01/101572 צפיות
מה ההבדל בין נשים לגברים כשזה מגיע לביטוח רכב

מאת: אלון ביטוח רכב07/01/101650 צפיות
התאמת ביטוח רכב לצרכיכם


מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185560 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183979 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184128 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184251 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173012 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172310 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172303 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica