חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך בוחרים קוסמטיקאית

מאת: מור קליניקקוסמטיקה24/02/20101250 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בימנו עולם הקוסמטיקה רחב, עשיר ומגוון. הידע הנרחב שיש בתחום היופי והטיפוח, והמודלים של יופי הקיימים כיום, מביאים אותנו לא אחת אל מכוני יופי ואל קוסמטיקאית. אולם, חשוב לדעת מהם תפקידיה של הקוסמטיקאית ומיהי קוסמטיקאית טובה.

תפקידיה של הקוסמטיקאית כוללים אבחון עור הפנים, הענקת טיפולים המתמחים לעור ספציפי, התאמת צבעים (שיער, איפור וכד'), וטיפול וטיפוח של עור הפנים. ישנן קוסמטיקאיות שעוסקות גם במריטת שיער מהפנים (גבות וכד') ומהגוף, טיפולים לחלקים נוספים בגוף (ידיים ורגליים) וכן עוסקות גם במכירת מוצרי טיפוח ויופי. כמו כן, קוסמטיקאית טובה יכולה לייעץ לכם לגבי הצבעים המתאימים לכם, מוצרי טיפוח שכדאי לכם לנסות וסגנון איפור.

קוסמטיקאית הינה נותנת שירות, ולכן עליה להיות ייצוגית, מטופחת ומכובדת, בייחוד מכיוון שתחום העיסוק שלה עוסק ביופי וחיצוניות. נוסף, כאשת שירות עליה להיות נחמדה וקרובה ללקוחות שלה, לייעץ בצורה אמינה ואובייקטיבית ולתת מענה אמיתי והולם.

קוסמטיקאית טובה היא קוסמטיקאית היודעת לאבחן ולטפל בפגמים ובעיות של עור הפנים. היא יודעת למשל לאבחן ולטפל בבעיות אקנה, היווצרות "שחורים" ושומן בעור, יובש בעור, כתמים וקמטים וטיפוח העור. קוסמטיקאית יודעת לבצע טיפולי פיליניג עדינים המסייעים בהתחדשות העור.

מי שחפצה לשמור על מראה עור בריא, צעיר, רענן ומטופח מומלץ כי תפנה לקוסמטיקאית. טיפולים קבועים יכולים לחולל פלאים בעור הפנים. יחד עם את, כיוון שעור הפנים הינו עדין וחושב, ולא נרצה לפגוע בו, חשוב מאד לבחור את הקוסמטיקאית המתאימה והמקצועית. קוסמטיקאית חובבנית עלולה להזיק לכן, לפעמים בצורה בלתי הפיכה.

לפני שבוחרים קוסמטיקאית יש לוודא כי היא קוסמטיקאית בעלת תעודה מוכרת מטעם משרד העבודה, של קוסמטיקאית מוסמכת. קוסמטיקאית מוסמכת היא כזו שעברה קורס בעל כ-800 שעות, והתמחתה בתחום טיפולי מסוים. הקורס הזה נותן ידע נרחב לגבי בעיות עור והטיפול בהן. קוסמטיקאית אשר לא עברה קורס זה, חסרה את הידע הקריטי הזה ועלולה לפגוע בעור הפנים.

ישנו תחום של קוסמטיקה רפואית המשלב רפואה עם קוסמטיקה. תחום זה הולך ותופס תאוצה, וגם הוא מחייב תעודה של קוסמטיקאית רפואית מוסמכת.

בנוסף, חשוב לברר לגבי המלצות על הקוסמטיקאית ותחום ההתמחות שלה בכדי שיהלום את סוג הטיפול לו אתם זקוקים. גם שנות ניסיון הינם חשובות. עם זאת, אם ישנה קוסמטיקאית בעלת ותק של המון שנים, חשוב לברר אם היא מתעדכנת מדי פעם בחומרים ובטיפולים חדשניים וטבעיים.

כיום ניתן למצוא מגוון רחב של קוסמטיקאיות, הן באופן פרטי והן כאלה העובדות במכוני יופי וקוסמטיקה. קוסמטיקאית מומלצת וטובה, סביר כי תשמעו עליה אך גם יכולה לגבות סכום יקר. לעומת זאת, יכולה להיות קוסמטיקאית צעירה ובעלת ניסיון מועט יותר, אבל לא פחות טובה, ובהחלט פחות יקרה. בכל מקרה, כמו שאומר הפתגם: "עורך דין טוב לא מחליפים", כך גם לגבי קוסמטיקאית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, הסרת שיער באינפרא אדום, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב,

"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.

http://www.morclinic.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור קליניק

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

מאת: מור קליניקטיפול בעור20/04/102100 צפיות
נהוג לחשוב כי אין טיפול בצלקות אקנה, אולם אין זה נכון. ישנן פתרונות רבים לטיפול בצלקות אקנה. אם הינכם סובלים מצלקות עקב אקנה, כדאי שתדעו כי ניתן להשתמש בטיפול בצלקות אקנה באמצעות מכשיר אינפרא אדום. תופעת האקנה, או כפי שנוהגים לכנותה "פצעי בגרות", היא למעשה מחלה דלקתית המתבטאת בפצעונים מוגלתיים על העור. המחלה אומנם מופיעה בעיקר בגיל ההתבגרות אך יכולה גם להופיע מאוחר יותר.

מאת: מור קליניקטיפול בעור20/04/101424 צפיות
עור נקי, חלק ולבן הוא חלום של נערות, נערים, גברים ונשים רבות אך במציאות רובם סובלים מבעיות עור כאלו ואחרות ובניהן תוכלו למצוא את פצעי הבגרות, העור השומני והשחורים. אז בואו נעשה סדר בדברים : פצעי בגרות נקראים בשפה הרפואית אקנה, הם מופיעים בעיקר בגיל ההתבגרות בשל הפרשת יתר של הורמוני מין שגורמים לפעולת יתר בבלוטות החלב אך ניתן לראות כי אנשים רבים סובלים מאקנה גם שנים לאחר סיום תקופת גיל ההתבגרות.

מאת: מור קליניקטיפול בעור27/01/101448 צפיות
עברת מתיחת פנים או הרמת עפעפיים? טיפול קוסמטי יכול לסייע לך בשיקום ובהחלמה לאחר הניתוח, להרגיע את העור, למנוע בצקות ובכלל להקל על המראה והתחושה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור18/01/101374 צפיות
נשים רבות בוחרות לעבור ניתוחים קוסמטיים בפנים, על מנת לשפר את המראה, להילחם בנזקי הגיל ולהיראות צעירות ונאות יותר. טיפולים קוסמטיים בשלב הפרה ניתוחי, השלב שלפני הניתוח הקוסמטי, מהווים הכנה נכונה לניתוח ומטרתם לשפר את התוצאות ולא פחות חשוב, להקל על המטופלת במהלך השיקום.

מאת: מור קליניקטיפול בעור30/12/096132 צפיות
אנשים הסובלים מאקנה חמור, משתמשים ברואקוטן, תרופה הפועלת באמצעות הפחתת פעילות בלוטות החלב בעור, על מנת לשפר את מצבם. חשוב לדעת כי הרואקוטן הינה תרופה לכל דבר. היא מחייבת מרשם רופא ויש לה תופעות לוואי אפשרויות, אותן נסקור במאמר זה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור28/12/092111 צפיות
סבוריאה היא מחלת עור דלקתית המאופיינת בהפרשה מוגברת של שומן, מבלוטות החלב וסובלים ממנה כ15% מהאוכלוסייה. אנשים הסובלים מסבוריאה יודעים שמדובר במחלה לא נעימה עם השלכות ארוכות טווח. כל מה שרציתם לדעת על סבוריאה.

מאמרים נוספים בנושא קוסמטיקה

מאת: shiritקוסמטיקה29/10/187292 צפיות
לפני כל ניתוח פלסטי, יש לבחור את הרופא המתאים אשר מתמחה בניתוח הספציפי אותו אתם מעוניינים לבצע.

מאת: אנה מאירקוסמטיקה19/09/152561 צפיות
לכאורה, שאלה מעט מוזרה, שהרי הקשר בין שני הנושאים הוא ברור למדי. בשני המקרים המטרה היא להוריד במשקלו של המטופל, להצר את היקפי הגוף, להפחית את אחוזי השומן בגוף.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152093 צפיות
אנשים רבים אוהבים לטפל בכפות רגליהם באמצעות פדיקור. טיפוח כפות הרגליים חיוני מאוד לאנשים אשר משתמשים ברגליהם לאורך זמן. הם מפתחים במשך הזמן יבלות, ולעיתים, נוצרות שלפוחיות בכפות הרגליים ומשמעות כל אלו הינה חוסר נוחות לאורך זמן. פדיקור נועד לטפל בבעיות שוטפות. והטיפול של מומחיות המכון יכול להיות מקיף יותר בעת ביצוע פדיקור רפואי. פדיקור רפואי בראשון לציון מתאים לכל מי שסובל מבעיות רפואיות כמו סכרת, פטרת ציפורניים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/08/152030 צפיות
כל אחד היה רוצה להיראות תמיד צעיר ממה שהוא באמת, ונושא זה מעסיק אנשים רבים אשר אט אט מתבגרים ומזדקנים ומחפשים פתרונות להיראות טוב יותר ולהוריד לעצמם כמה שנים מהמראה. ענף הרפואה הקוסמטית והאסתטית נוגע בעצם לכולם וישנו עיסוק רב בו. ישנם טיפולים רבים אשר בזכותם אנשים יכולים להיראות צעירים יותר, כמו למשל ניתוחי אף ועפעפיים, מתיחת העור, הזרקת בוטוקס ו/או חומרים ממצקים אחרים וכמובן גם הטיפול הנפוץ שמכונה פיסול של הפנים.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151951 צפיות
טיפול פנים נהפך כבר מזמן לחובה בזמנים מסויימים, למשל כמעט ואין כלה שלא הולכת לטיפול פנים לקראת החתונה. אך גם במקרים אחרים הרבה בוחרים בטיפולי פנים, טיפולים לנערות מתבגרות נעשו יותר ויותר פופולרים וגם טיפולי פנים לגברים. בנוסף, הרבה נשים בזמן ההריון בוחרות לעבור טיפולי פנים ולהתפנק בתקופה זו של חייהן. כיום ניתן למצוא מקומות לטיפולים ברחבי הארץ, קיימים טיפולי פנים בירושלים, בירוחם, בראשון לציון, בבארי, באילת, אפשר למצוא טיפול פנים בבת ים, בחדרה, בקרית שמונה וגם בבאר שבע.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה06/06/151797 צפיות
אף אחד מאיתנו לא יכול להתחמק מהזמן שעובר ומהאותות שנותן מעבר זמן זה על בגוף ועל העור שלנו. כולנו מזדקנים אט אט וכמובן שיש לכך השפעה כלפי חוץ. יש מי שלא מפריע לו שהעור שלו נראה זקן ומדולל יותר אך ישנם גם לא מעט אנשים אשר מנסים להילחם בתופעות אלה באמצעות שלל טיפולי עור הקיימים כיום בשוק, כמו למשל טיפול של הצערת עור ומתן מראה צעיר, מתוח וחיוני יותר לעור כולו. ישנם טיפולים נוספים כמו מתיחת פנים, הזרקת חומרים ממצקים ועוד.

מאת: אודי ביגקוסמטיקה16/05/151888 צפיות
שפתיים עבות היו מאז ומעולם סמל של נשיות. נשים רבות מוצאות את עצמן מנסות להשוות לפניהן מראה נשי ומושלם באמצעות שימוש בקרמים או שפתונים. אך הדרך הטובה ביותר להשיג מראה שפתיים מלאות וחושניות הינה באמצעות עיבוי שפתיים הנעשה באופן מקצועי, באמצעות הזרקה של חומרים זמניים או קבועים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica