חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול באקנה, כל מה שרציתם לדעת

מאת: מור קליניקטיפול בעור20/04/20101423 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 עור נקי, חלק ולבן הוא חלום של נערות, נערים, גברים ונשים רבות אך במציאות רובם סובלים מבעיות עור כאלו ואחרות ובניהן תוכלו למצוא את פצעי הבגרות, העור השומני והשחורים.

אז בואו נעשה סדר בדברים : פצעי בגרות נקראים בשפה הרפואית אקנה, הם מופיעים בעיקר בגיל ההתבגרות בשל הפרשת יתר של הורמוני מין שגורמים לפעולת יתר בבלוטות החלב אך ניתן לראות כי אנשים רבים סובלים מאקנה גם שנים לאחר סיום תקופת גיל ההתבגרות.

 הפנים שלנו יקרות לנו מאוד וזאת משום שהן הדבר הראשון שעומד מול האדם איתו אנו מדברים, מיותר לציין עד כמה אקנה יכול לפגוע בביטחון העצמי כשהוא בכל דרגות החומרה, הוא מקנה לעור הפנים מראה מלוכלך ולא אסתטי ובמיוחד בגיל ההתבגרות יש חשיבות עליונה לטיפול בבעיות אקנה, מה גם שטיפול נכון ימנע את הצטלקות הפנים לצמיתות.

 ישנם טיפולים רבים לאקנה והם מתחלקים על פי דרגות חומרה, יש משחות, סבונים וקרמים שונים שמייבשים את הפצעים כאשר מדובר באקנה ברמה קלה למדי, טיפולים אנטיביוטיים במשחות ובכדורים לבליעה לאקנה חמור יותר וטיפולי פילינג קלים עד עמוקים לבעיות אקנה קשות במיוחד.

טיפול באקנה מועיל במרבית המקרים אם מוצאים את הטיפול הנכון אך ניתן גם למנוע מראש את הופעתם של הפצעים וזאת על ידי ניקוי יסודי של הפנים והוצאת שחורים.

כדי להבין מהו הניקוי המתאים לעור הפנים יש להיוועץ עם בעל מקצוע, פעמים רבות יהיה מדובר רק בשטיפה יסודית בערב ובבוקר עם מי פנים וחלב פנים ומריחת קרם פנים איכותי ומתאים לסוג העור אך לפעמים מדובר בניקוי יסודי עם ספירט או סבון מיוחד לעור שמן.

 אז איך מוציאים שחורים בצורה הנכונה ?

השחורים הם קומדונים, הם עשויים קראטין, חלב וחיידקי עור והם ההקדמה לפצע המוגלתי שנגרם לאחר מכן. ההבדל בין שחור עם ראש לבן ובין שחור עם ראש שחור הוא שבשחור עם ראש שחור פתח הנקבובית לא מכוסה על ידי שכבת תאי עור מתים והחשיפה לאוויר וההתחמצנות גורמים לצבע השחור בעור ואם פתח הנקבובית חסום הקומדון נשאר לבן.

 השחורים גורמים לתסכול רב אצל אנשים וזאת משום שאי טיפול בהם יגרום לאקנה אך הטיפול בהם חייב להיעשות בצורה מבוקרת ולא הוא יגרום לזיהומים קשים עוד יותר ולהופעת פצעים ושטפי דם על העור.

הוצאת השחורים צריכה להתבצע על ידי לחיצה עדינה במיוחד על העור בזווית הנכונה, בדרך כלל אם פתח הנקבובית פתוח (כשצבע הקומדון הוא שחור) הוא יחליק החוצה במהירות אך אם מדובר בקומדון לבן שפתחו סגור יהיה קשה בהרבה עד בלתי אפשרי להוציאו, במקרים כאלו מומלץ להניח קומפרס חם על האזור ולנקות את הידיים היטב ואז ללחוץ את הקומדון החוצה.

חשוב להבין כי טיפול באקנה על ידי קוסמטיקאית עדיף תמיד על טיפול בבית, את הניקוי העמוק, הוצאת השחורים, טיפול בצלקות ובפצעי הבגרות יש להשאיר לגורם מוסמך כדי לא להחמיר את המצב ורק את הטיפול היום יומי של ניקוי הפנים יש לעשות לבד (וגם רק לאחר היוועצות לטיפול הניקוי המתאים).

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יהודית מורי, קוסמטיקאית רפואית בשיטת ד"ר דב קליין, הסרת שיער באינפרא אדום, מעסה רפואית מוסמכת ורפלקסולוגית. מומחית לטיפול בכאב,

"מור קליניק" קליניקה לקוסמטיקה רפואית, הסרת שיער, רפואה אלטרנטיבית ושיזוף בהתזה בראשל"צ. במרכז מיגוון טיפולי יופי וגוף לנשים באוירה הוליסטית.

http://www.morclinic.com/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מור קליניק

מאת: מור קליניקבריאות נשים27/04/152744 צפיות
פצעים וכתמים בישבן נשים רבות סובלות מפצעים וכתמים בישבן, אך אינן מטפלות בבעיה היות ומוצאת עצמן מתביישות לפנות לרופא בנוגע אליה. ואכן חשיפת האיברים הפרטיים בפני אנשים לא מוכרים היא מביכה ביותר ובפני אנשים מוכרים היא מביכה אף עוד יותר, במיוחד כסובלים מפצעים וכתמים בישבן. אולם יחד עם זאת, חשוב לטפל בפצעים וכתמים המופיעים באזור זה היות ולא פעם, התופעה אינה נוטה לחלוף מעצמה ואף מתגברת בתזמונים מסוימים ופחות נעימים.

מאת: מור קליניקטיפול בעור20/04/102100 צפיות
נהוג לחשוב כי אין טיפול בצלקות אקנה, אולם אין זה נכון. ישנן פתרונות רבים לטיפול בצלקות אקנה. אם הינכם סובלים מצלקות עקב אקנה, כדאי שתדעו כי ניתן להשתמש בטיפול בצלקות אקנה באמצעות מכשיר אינפרא אדום. תופעת האקנה, או כפי שנוהגים לכנותה "פצעי בגרות", היא למעשה מחלה דלקתית המתבטאת בפצעונים מוגלתיים על העור. המחלה אומנם מופיעה בעיקר בגיל ההתבגרות אך יכולה גם להופיע מאוחר יותר.

מאת: מור קליניקקוסמטיקה24/02/101249 צפיות
בימנו עולם הקוסמטיקה רחב, עשיר ומגוון. הידע הנרחב שיש בתחום היופי והטיפוח, והמודלים של יופי הקיימים כיום, מביאים אותנו לא אחת אל מכוני יופי ואל קוסמטיקאית. אולם, חשוב לדעת מהם תפקידיה של הקוסמטיקאית ומיהי קוסמטיקאית טובה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור27/01/101447 צפיות
עברת מתיחת פנים או הרמת עפעפיים? טיפול קוסמטי יכול לסייע לך בשיקום ובהחלמה לאחר הניתוח, להרגיע את העור, למנוע בצקות ובכלל להקל על המראה והתחושה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור18/01/101372 צפיות
נשים רבות בוחרות לעבור ניתוחים קוסמטיים בפנים, על מנת לשפר את המראה, להילחם בנזקי הגיל ולהיראות צעירות ונאות יותר. טיפולים קוסמטיים בשלב הפרה ניתוחי, השלב שלפני הניתוח הקוסמטי, מהווים הכנה נכונה לניתוח ומטרתם לשפר את התוצאות ולא פחות חשוב, להקל על המטופלת במהלך השיקום.

מאת: מור קליניקטיפול בעור30/12/096118 צפיות
אנשים הסובלים מאקנה חמור, משתמשים ברואקוטן, תרופה הפועלת באמצעות הפחתת פעילות בלוטות החלב בעור, על מנת לשפר את מצבם. חשוב לדעת כי הרואקוטן הינה תרופה לכל דבר. היא מחייבת מרשם רופא ויש לה תופעות לוואי אפשרויות, אותן נסקור במאמר זה.

מאת: מור קליניקטיפול בעור28/12/092109 צפיות
סבוריאה היא מחלת עור דלקתית המאופיינת בהפרשה מוגברת של שומן, מבלוטות החלב וסובלים ממנה כ15% מהאוכלוסייה. אנשים הסובלים מסבוריאה יודעים שמדובר במחלה לא נעימה עם השלכות ארוכות טווח. כל מה שרציתם לדעת על סבוריאה.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187525 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162060 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica