חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

צימרים במושב לימן לחוף הים התיכון

מאת: seowebצימרים28/02/20102385 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בחיי הספקתי להיות כבר בלא מעט חופשות. ובמובן הזה הפכתי להיות ה-Hard to get של עולם התיירות והנופש.

זה לא שאני אל נהנית מכל חופשה אליה אני יוצאת אבל את אותה ההשתוממות חסרת המעצורים של החופשות הראשונות כבר הרבה יותר קשה להוציא ממני. בגלל זה בדיוק אני חייבת לדווח על חופשתי האחרונה שהותירה אותי עם הלשון בחוץ.

הקסם של לימן

לימן הוא מושב לחופי הים התיכון. אנחנו יודעים שלא חסרים כאלו בארצנו הקטנטונת אך בלימן יש קסם מיוחד. מן רגיעה כזאת שאתה מרגיש אותה גם על פני האנשים שתפגוש במדרכות. כאילו הם באמת יודעים שהם באמת חיים באחד המקומות היפים ביותר בארץ ואסירי תודה על כל השמיים והחול שנפל בחלקם לשלבם בצורה כה אינטנסיבית בחייהם.

אך לא זאת הסיבה שלימן הותיר בי חותם כה גדול. במקומות מגורים יפים בארץ וגם בחו"ל כבר יצא לי לבלות לא מעט. היה זה מקום החופשה הספציפי, אותו צימר בלימן שפשוט היווה את המרכיב הבלתי נשכח, זה שהצליח להוציא אותי מכלי בצורה החיובית ביותר של העניין.

אחוזת קסם


את תמונתה של אחוזת משכית השוכנת במושב לימן צריך לשים תחת ההגדרה במילון לאנינות טעם. מרגע הראשון שכף רגלך דרכה בה תבין כי זו לא עוד חופשה במתחם צימרים סטנדרטי אלא חופשה שלא תישכח אצלך להרבה זמן.

דלתות האחוזה שיפתחו בפניך עם בואך נראות כמו דלתות ארמון מודרניות. אך עם זאת הן מובילות אל תוך מטע זיתים שאין מראה יותר ישראלי ממנו. וזוהי כנראה התמונה שעומדת אל מול מפעיליה של אחוזת משכית חופשה ישראלית לאלפיון העליון.

ההשתכנות באחוזה היא בסוויטות פרטיות. זה לא מקום שבאים אליו להתערבב עם ההמון. הסוויטות עשויות אבן שנותנת לך תחושה ארצית ומקומית ובתוכן קמין עצים לחימום כנגד רוחות החורף העזות מן הים.

אל כל סוויטה צמוד גם גן פרטי ירוק ומטופח שבו חובה לשבת לפחות פעם אחת לצפות בשקיעה מרהיבה עם קפה איכותי ומעולה ממכונת האספרסו המשובחת שבסוויטה.

להתרגע עד אין סוף

מה תעשו במהלך החופשה? טוב ששאלתם. לא שחסרות אטרקציות באזור לימן אולם אם כבר באתם עד לאחוזת משכית רצוי שתישארו בתחומיה כדי לספוג באמת את אותו קסם שהיא משרה ולא להורסו עם דברים מן החוץ.

מה תעשו? ראשית, בלו זמן ניכר בספא  בו תוכלו ליהנות ממגוון מסאז'ים, שיאצו, פילניג גוף טיפול באבנים חמות וגולת הכותרת – טיפול מים בתוך בריכה עגולה ומחוממת בטמפרטורה של 35 מעלות צלזיוס.

בטיפולי המים תיהנו גם ממערכת הגברה תת מימית שתעשיר לכם את חווית ההתרגעות בצלילים. הטיפולים ניתנים  על ידי מיטב המטפלים, ובאמת שבמשכית לא מתפשרים על האיכות. 

חוץ מספא אל תוותרו גם על ארוחות הגורמה של השף הפרטי של האחוזה – בובי גריי. אלו מוגשות על שפת הבריכה היפהפיה שרצפתה עשויה פסיפס, וגם את השחיה בה פשוט אסור לפספס. הארוחות בעלות מנות רבות שכל אחת מהן מפתיעה את החיך ומגבירה את התענוג. כמו כן הארוחות מתאמות לטעמם של האורחים ולכן ההזמנה שלהן מראש היא חובה.

מי יודע מדוע ולמה?


ובסיכומו של דבר את כל הדברים שתיארתי כרגע ודאי פגשתם בחלקם או במלואם במקומות אחרים, ואני עדיין אתעקש שאחוזת משכית היא שונה, שיש בה קסם יחודי לה. אולי סוד העניין הוא בהקפדה, אולי באור ובמרחב שהיא נותנת אולי זה חיבור עם הקסם המיוחד של מושב לימן. דבר אחד ברור – למחפשי החופשה המיוחדת אין מה לפקפק. כאן תמצאו את אותו משהו חדש, מרענן שאחריו אתם תרים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

קידום אתרים SEOweb

אינטרנט

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת seoweb

מאת: seowebבעלי חיים - כללי27/12/1018520 צפיות
לא כולם יודעים מה הכלב שלהם אוכל, אבל לכל מי שיש כלב בבית, יש אוכל לכלבים מועדף. אז באמת הכלב שלך אוכל?

מאת: seowebאופניים11/10/101957 צפיות
בואו לשמוא ולקרוא על טור דה תרום - מסע אופניים למען כולם!

מאת: seowebנדל"ן ומקרקעין16/09/102473 צפיות
רוצים לעשות הרחבות בניה בבית או בעסק? בואו לקרוא ולהבין איך ניתן להשיג היתר בניה במינימום זמן ומאמץ...

מאת: seowebפרסום באינטרנט11/07/101774 צפיות
קצת מידע על לימודי פרסום באינטרנט בקורס של הבצפר בחסות גוגל ישראל

מאת: seowebמוסדות לימוד14/06/101741 צפיות
בואו ללמוד הנדסת מכונות ברשת אורט - הרשת המדעית המובילה בישראל!

מאת: seowebדיוור אלקטרוני14/06/102183 צפיות
הקמת ועדת מדרוג לאינטרנט באישור הממונה על ההגבלים העסקיים...

מאת: seowebהריון ולידה04/05/102185 צפיות
בואו לקרוא פרטים על מטרנה בפארק וכל מילה נוספת מיותרת...

מאמרים נוספים בנושא צימרים

מאת: יוסי לויצימרים04/09/172094 צפיות
מדוע לבחור בוילת נופש מפוארת לכל המשפחה? מה היתרון בוילות בצפון למשפחות? כל התשובות לשאלות במאמר הבא.

מאת: איל יזרעאלצימרים28/05/171445 צפיות
שותפות בין אורחי חוות כרמי עבדת לאורחי הצימרים מאפשרת למשפחת יזרעאל לתרום כמה עשרות לילות בשנה לעמותת אי"ל לחולי האפילפסיה. משפחות הילדים החולים מוזמנים לנפוש בחווה ולאגור כוחות מן היום יום המורכב של התמודדות עם המחלה הקשה וזאת בחינם. אנו מקווים שבעלי עסקים נוספים יאמצו מודל זה לרווחת החברה והקהילה.

מאת: רוןצימרים05/05/171520 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: רוןצימרים05/05/171486 צפיות
מאמר על מלונות באילת

מאת: נטלי הרוש צימרים24/01/171505 צפיות
נכון שיש הרבה דברים חשובים מאוד במהלך היום יום אך ישנם דברים שאין לדלג עליהם, מצטערים לא משנה מה התירוץ, זוגיות תישחק אם לא תעבדו עליה , אם לא תשקיעו זמן קצת בבן או בת הזוג רחוק מכל רעשי הסביבה. זמן לעצמכם, לפרטיות שלכם חייב להיות בראש סדר עדיפויותיכם.

מאת: נטלי הרוש צימרים31/12/161561 צפיות
איך נתכנן נכונה את החופשה שלנו? נסגור מקום נרכוש כמה כרטיסים לאטרקציות, קצת קניות, בריכה וכך זה ניראה בדרך כלל.. אך בדרך כלל זה לא כל כך יעבוד, לפחות לא כמו שהיינו רוצים שזה יעבוד.

מאת: נטלי הרוש צימרים30/11/161592 צפיות
למה למעשה יוצאים לחופשה...?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica