חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תיקון ראיה ללא ניתוח ע"י עדשות שינה טיפוליות

מאת: YBPmediaבריאות העין28/02/20101449 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהיום יש פתרון לקוצר ראיה ללא ניתוח ומבלי להרכיב עדשות מגע במהלך היום! עדשות SOFLEX OverNight אשר פותחו בשיטת לטיפול בקוצר ראייה בשיטה הנקראת אורטוקרתולוגיה - שיטה חדשנית המאפשרת לכם לראות שש שש במהלך היום ללא כל צורך בניתוח או בהכבת משקפיים.

שיטת האורטוקרתולוגיה הינה שיטה בה הולכים לישון בלילה עם עדשות המגע המיוחדות, וקמים בבוקר לראייה טובה למשך כל היום, מבלי צורך להשתמש במשקפיים או בעדשות מגע במהלך היום!

בזמן שאתם ישנים עדשות הסופלקס גורמת לשינוי גיאומטרי בקרנית העין, העדשה מעצבת מחדש את מבנה הקרנית בכדי לתקן את קוצר הראייה, לחץ העדשה על שכבת הדמכות במרכז הקרנית גורם לתאים משכבת האפיטל (השכבה החיצונית של הקרנית) לנוע להיקף הקרנית וכך הקרנית משתטחת במרכזה.

עדשת הסופלקס מיוצרת בהתאמה אישית וזאת כמובן לאחר אבחון מקצועי ע"י אופטומטריסטים ורופאי עיניים שעברו הכשרה מקצועית ומשתמשים במכשירים מתקדמים למיפוי קרנית העין.

השימוש העדשות הסופלקס הינו הפיך לחלוטין, מתי שתרצו תוכלו לחזור ולהשתמש במשקפיים או בעדשות המגע הרגילות מבלי לפגוע בראיה. המטופל יחזור למעקבים נוספים בימים שלאחר ההתאמה.

יתרונות העדשות ברורים לחלוטין:
1. ראייה טובה ללא עדשות מגע או משקפיים
2. שיפור ראייה מיידי
3. התהליך אינו כרוך בניתוח
4. טיפול נוח והפיך
5. ללא סיכונים
6. ללא כאבים

לפרטים נוספים ולהזמנות חייגו לאופטיקה שש שש - חנות האופטיקה המקצועית בתל אביב מזה 30 שנה.
אבחון מקצועי לכל סוגי ליקויי הראייה והתאמת הפתרונות הייחודיים לך!

דיזנגוף 189, תל – אביב
טל: 03-5230354, 03-5222103
בקרו גם באתר האינטרנט: www.optica6-6.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

YBPmedia הינו סטודיו פרטי אשר הוקם בשנת 2001 ע"י יואב בן פורת ומספק את כל שירותי האינטרנט תחת קורת גג אחת. בניית אתרים \ עיצוב אתרים \ ניהול פרוייקטים ומיתוג באינטרנט. לפרטים לחצו על הקישור: בניית אתרים אתרים נוספים: יזמים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת YBPmedia

מאת: YBPmediaרשתות חברתיות30/12/121190 צפיות
מתוך עמוד הפייסבוק של נפתלי בנט: "זה נהיה נוהל חדש של נתניהו, ועכשיו גם לבני מצטרפת. בשבת שעברה נתניהו הסתער על כל ערוצי החדשות נגדי, והשבת ציפי לבני עושה זאת.,

מאת: YBPmediaבניית אתרים14/02/111347 צפיות
על עולם הפרסום ועל פרסום באינטרנט בפרט. מה צריך לקחת בחשבון כחלק מתקציב הפרסום שלכם בעולם בו אנחנו חיים כיום

מאת: YBPmediaבניית אתרים26/11/101380 צפיות
כל עסק כיום רוצה לנצל את הפלטפורמה המעולה של האינטרנט כגי לקדם את העסק שלו ועל מנת לייצר עוד הכנסה. חלק חשוב מכך הוא בניית אתרים מקצועית ונכונה מותאמת שיווק. כיצד תעשו זאת נכון ...

מאת: YBPmediaאיכות הסביבה 22/11/101528 צפיות
כיצד לבחור מערכות סולאריות וכיצד זה תורם לעסק שלך ולכיס שלך

מאת: YBPmediaדיני משפחה28/09/101886 צפיות
תהליך של גירושין יכול להיות "מלוכלך" וטעון ולהתנהל ממש כמו סוג של מלחמה, אך הוא גם יכול להיות פרידה יפה שמתנהלת מתוך הסכמה והבנה. הדבר תלוי בבני הזוג, ובמי שמסייע להם בתהליך

מאת: YBPmediaדיני משפחה05/09/101618 צפיות
אילו דברים צריך לקחת בחשבון כאשר אתם ניצבים לפני הליך גירושין וכיצד עורך דין טוב יכול להשפיע על ההליך הזה

מאת: YBPmediaפלילי05/09/101579 צפיות
כיצד תזהה עורך דין פלילי טוב ויצד תדע שהכל יחסי ציבור

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181425 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רונןבריאות העין06/11/161679 צפיות
פעם היו משקפיים לכל מטרה. היו כאלה לקריאה, היו כאלה לנהיגה והיו ליום יום. מי שהיו לו כמה סוגים של בעיות ראיה נאלצו להחזיק כמה סוגים של משקפיים. כיום יש משקפי מולטיפוקל שניתן לייצר במיוחד לפי הצורך לכל אדם וכך לא צריך להחזיק כמה זוגות משקפיים.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162538 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151710 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151665 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152586 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151820 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica