חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסבר על משקפי מולטיפוקל יתרון וחסכון

מאת: רונןבריאות העין06/11/20161680 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתם מתלבטים האם לעבור למשקפי מולטיפוקל?

אכן קים חשש רב בציבור הרחב  מתקופת ההסתגלות למשקפי מולטיפוקל. רתיעה הנובעת מכך שבעבר אנשים רבים התנסו במשקפי הביפוקל, עדשות דו מוקדיות. המעבר הגס והחד בין המוקדים בעדשה יצר תקופת הסתגלות ארוכה ורבים לא הסתגלו כלל.

היתרון  המשמעותי ביותר של השימוש במשקפי מולטיפוקל  הוא במעבר ברצף בין מוקדי הראיה לרחוק ולקרוב. מעבר חלק המאפשר הסתגלות מהירה ורבים מביעים חרטה רבה שלא ניסו את משקפי המולטיפוקל מוקדם יותר. המעבר משדרג את איכות החיים בצורה משמעותית.

למשקפי המולטיפוקל יתרונות נוספים:

חיסכון בהוצאות -

אנשים המרכיבים משקפיים יודעים היטב כי ההוצאות על רכישת משקפיים אינן מסתכמות בקניה של זוג משקפיים אחד בלבד. במהלך הזמן מספר זוגות הולכים לאיבוד, המשקפיים נשברים, האופנה משתנה, העדשות נשרטות וכמובן יש שינויים בכושר הראיה ושינויים במרשם הדורשים החלפת עדשות. כאשר רוכשים משקפי מולטיפוקל חוסכים כסף רב. נעשה שימוש רק בזוג משקפיים אחד לראיה מרחוק וקרוב  וההוצאות מצטמצמות. זאת בהחלט הבחירה החסכונית ביותר, רוכשים מספר נמוך יותר של משקפיים.

למשקפי המולטיפוקל יתרון כלכלי חשוב נוסף, למשקפיים קיים בלאי איטי יותר. אין צורך להחליף לעיתים קרובות בין סוגים שונים של משקפיים והן נשמרות יותר מכיון שלא מסירים אותן ומניחים אותן לא נכון. משתמשים בזוג אחד בלבד באופן קבוע והסיכוי לאבדן ושבר של המשקפיים נמוך ביותר.

בטיחות ונוחות -

החלפה בין שניים או שלושה זוגות של משקפיים מסוכנת מאוד ואינה נוחה. התנהלות מסורבלת של החלפות רבות בין הזוגות יוצרת תסכול גדול של מרכיבי המשקפיים. קומדיות רבות התבססו על הסיטואציה המצחיקה של הבלבול בין המשקפיים על הראש, על העיניים והמשקפיים התלויים בשרשרת על הצוואר. שימוש במשקפי מולטיפוקל נוחה וחוסכת את ההחלפות המיותרות והמסוכנות.

.

התאמה אישית -

משקפי המולטיפוקל ניתנות להתאמה אישית לכל מרכיב משקפיים. בעבר עדשות המולטיפוקל לא התאימו לאנשים מסויימים. לדוגמא, אנשים הנוהגים לקרוא עם מבט כלפי מעלה נתקלו בבעייתיות עם העדשות הרציפות ולא יכלו להשתמש בהם. כיום, ניתן להתאים עדשות בצורה אישית ביותר ולתת מענה גם למקרים שאינם שגרתיים.

אסתטיקה -

משקפי המולטיפוקל הם הבחירה האסטתית ביותר. אין ספק שזוג משקפיים על הצוואר ועוד אחד על העיניים  מתקשר לגיל מבוגר וחוסר טעם של סגנון אופנתי. בחירה של זוג אחד של משקפי מולטיפוקל הניתן להתאמה עם מסגרות חדשות ואופנתיות, ללא ספק זאת הבחירה האסטתית ביותר.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

רונן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן

מאת: רונןדיאטה ותזונה25/06/172535 צפיות
ידוע לכולם, שמה שאנחנו מכניסים לפה, משפיע על מצב הבריאותי. לכן מאוד חשוב להקפיד על תזונה נבונה, מאוזנת ובריאה. אבל מה לעשות לכל אלא, שיוצאים מהבית בשעות מוקדמות של הבוקר וחזורים בערב מאוחר, ללא כוח פיזי להכין ארוחה בריאה, המכילה את כל אבות המזון. לשמחתינו, פיתחו תוספי מזון, שמשלימים את החסרים תזונתיים. זה נכון שעדיין עדיף שכל המינרלים וויטמינים נקבל מתזונה. אבחל אני סבורה שאתם תסכימו איתי, שעדיף משהו מאשר כלום. במיוחד, שתוספי המזון מפותחים ומיוצרים תחת פיקוח צמוד של משרד הבריאות. מתאימים לכולם.

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172696 צפיות
היום בעידן חיים מודרניים, לחץ וסטרס בלתי פוסקים, ולא תמיד אנשים מוצאים זמן וכוח לתזונה מאוזנת. זה גרם לאנשי רפואה המודרנית לחפש פתרונות להשלמת החיסורים. אבל לפעמים לא צריך להמציא את הגלגל מחדש, אלא מספיק רק להתעדכן ולעשות כמה שינויים קטנים. סיפורים על מולטי ויטמין אפשר לפגוש עוד מתקופת מלחמת העולם, שהיו בשימוש, כדאי לעזור להתמודד לאותם אנשים שהגיעו לתת תזונה. עם השנים הרכב ומינון של ויטמינים התעדכן והשתנה. וכיום מולטי ויטמין ותוספי מזון בהחלט יכולים להיות מקור תמיכה והשלמה לתזונה בלתי מאוזנת

מאת: רונןתוספי מזון25/06/172334 צפיות
ויטמין D, אחד הויטמינים החשובים. נוא משתתף ברב התהליכים, שמתרחשים בגוף של אדם. תמיד היה נהוג לחשוב, שבארץ שלנו, מלאת שמש, אין צורך בתוספת ויטמין. אבל עם השנים, ועם מחקרים שמראים ומוכיחים, חשיפה ממשוכת לשמש, גורמת נזק רב בכל מיני הבטים. יותר ויותר רופאים ממליצים על תוספת של ויטמיםן D , באופן מבוקר. תוסף הזה, עוזר להתמודד עם עייפות מוגברת, חיזוק שיניים, למנוע דלדול מסת השריר, משםיעה על תהליך יוצר זרע אצל גברים, מסייע בהתמודדות עם מחלות לב, סרטן, טרשת נפוצה,לחץ דם גבוה ועוד. טבלת המינון תראו בהמשך

מאת: רונןדיאטה ותזונה22/06/172249 צפיות
אורח חיים שבין היתר כולל מתח נפשי, עישון, אכילה לפני השינה חוסר פעילות גופנית, צריכת קפאין, תפריט דל בסיבים תזונתיים, אך עשיר בפחמימות וסוכרים. אם אתם עונים "כן" על הסעיפים האלו, כדאי שתעצרו ותקראו, ותחשבו. כל מה שנאמר מעלה גורם לדיס באלאנס, ושינויים במערכת עיכול. אבל כמו תמיד אפשר לעצור את המעגל, או לפחות להקל על סימפטומים. אחד הדברים הטובים שמכירים היום בשוק ישאלי, זה פרוביוטיקה. רק כדאי לזכור שגם לדברים הטובים בכמות מוגזמת יכולות להיות השלכות לא רצויות. לכן מומלץ להיות זהירים

מאת: רונןתוספי מזון22/06/173320 צפיות
עייפים יותר מידי או מרגישים כיווצי שרירים? אולי אתם ספורטאים פעילים? או אנשים שמקפידיםאו מתעניינים באורח חיים בריא ותזונה נכונה? כך או אחרת בוודאי שמעתם על מגנזיום. מגנזיום,הינה מינרל מאוד חשוב בגוף שלנו. הוא אחרי על 300 תהליכים בגוף של בן אדם. מאגרי המגנזיום נוטים להתרוקן בעיקבות פעילות מאומצת, שגורמת להזעה ובכך יחד עם זיעה מופרש מגנזיום. כדאי להשלים את החוסר, ניתן להקפיד על תזונה עשירה בירקות ירוקים, אגוזים, שקדים, קטניות, דגנים מלאים ועוד. אבל קיימת גם דרך נוספת להשלמת מגנזיום כתוסף מזון

מאת: רונןבריאות השן20/06/171638 צפיות
דלקות חניכיים זה דבר לא טוב לשן כי הן עלולות לגרום לנזק מתמשך למבנה שמחזיק את השן ולנפילת השיניים

מאת: רונןהריון ולידה20/06/173203 צפיות
נשים רבות סובלות מתופעה של בחילות בשליש הראשון של ההריון. יש כמה דברים שניתן לעשות כדי להפחית את התופעה

מאמרים נוספים בנושא בריאות העין

מאת: רוני הכהןבריאות העין02/08/181427 צפיות
כאשר ישנה בעיה של ראייה צריכים לדעת לבחור אופטומטריסט בתל אביב שלא רק קרוב אל הבית אלא גם מוכשר אל העבודה.

מאת: רוני הכהןבריאות העין13/01/162540 צפיות
כל האלטרנטיבות אפשריות ובכל מקרה אפר נכון להיום לטפל ברוב בעיות הראייה במהירות וביעילות רבה על יד הרכבה של משקפי ראייה, הרכבה של עדשות מגע או ביצוע של תיקון ראייה בלייזר.

מאת: ניב אבןבריאות העין31/12/151711 צפיות
ישנן לא מעט חברות אשר מייצרות ומשווקות עדשות מגע מעולות לשימוש של אנשים שזקוקים לתיקון של בעיית ראייה כזו או אחרת. המבחר הרחב מאפשר לבחור את סוג העדשות אשר מותאם בצורה הכי טובה שניתן אל מצב הראייה והצורה של האישון על מנת לקבל את איכות הראייה הכי טובה שאפשר.

מאת: שרון צרפתיבריאות העין30/12/151666 צפיות
כאשר העיניים שלנו סובלות מיובש אנחנו סובלים מתחושות של טשטוש וראייה שאינה יציבה, דבר זה נכון פי כמה עבור אנשים אשר מרכיבים עדשות מגע אשר מוצאים את עצמם ללא כל יכולת להרכיב את העדשות מכיוון שהתחושה של חוסר הנוחות ממש מתחלפת עם תחושה של כאב ככל שהשעות עם העדשות על עיניים יבשות חולפות להן. מה הפיתרון?

מאת: הכותבבריאות העין08/11/152588 צפיות
מה זה קטרקט? קטרקט הוא תופעת דליחות ועכירות המופיעה בהדרגתיות על עדשת העין ופוגמת כך בתפקוד הראייה. קטרקט מביא לתחושה של חוסר נוחות בעין, כפל ראייה וטשטוש, עם עלייה חדשה במספר עדשות משקפיי הראייה.

מאת: ניב אבןבריאות העין30/07/151824 צפיות
ברבות השנים החלו ליצר עדשות מגע אותן מרכיבים על האישון עצמו אשר מייצרות את תיקון הראיה הנדרש בהרכבה פשוטה ומהירה שאף יכולה להוריד את המספר של העדשות בשל אותה קרבה ישירה עין האישונים. עדשות דיספו מציעות יתרונות רבים ואנחנו רואים כי אנשים רבים בוחרים בהן בתור הפתרון לבעיית הראיה, גם כאשר ישנם ניתוחים לתיקון בעזרת לייזר.

מאת: מאיה שניבריאות העין06/04/146870 צפיות
מוגבלות ראייה היא מוגבלות רווחת מאד.בכיתות בית הספר ילדים רבים עושים שימוש במשקפי ראייה והמראה של אדם מצויד במשקפיים הוא מראה נפוץ ביותר.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica