חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חשבונאות

מאת: Efratפיננסים וכספים - כללי 02/03/20101118 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עולם החשבונאות הינו עולם אשר עוסק ברובו במספרים וחישובים של המספרים. מדובר בתחום רחב אשר בא לידי ביטוי בפעולות כגון: חישוב שכר, הנפקה של תלושי שכר, חישוב משכורת לעובדים בדרגים שונים, חישוב פחת וריכוש קבוע של חברות גדולות וקטנות. על ידי הנפקה של דוחות חודשיים ושנתיים שמטרתם לצייר את התמונה הכללית אודות הפעילות של החברה באות לידי ביטוי תוכנות חישוב רבות. תוכנות שכר שבעזרתם מנפיקים חשבי שכר בכירים את הממצאים מראים את הנתונים המדויקים אשר לא מאפשרים מקום לטעויות.

שימוש בתוכנות חשבוניות

על מנת ללמוד אודות השימוש הנכון בתוכנת שכר משוכללת בה עושים שימוש במחלוקות הנהלת חשבונות יש צורך בהשתתפות בקורסים מתקמים מעולם החשבונאות. הקורסים הרלוונטים ביותר הינם: קורס חשבי שכר זוטרים וקורס חשבי שכר בכירים. במהלך הלימודים, הסטודנטים לומדים את אופן הנכון ביותר של חישוב משכורות מסוגים שונים. חישובים אלה כוללים עבודה עם תוכנת משכורות ותוכנות חשבונאיות והנפקה של תלוש משכורת. מדובר בלימודים תובעניים אך בעלי עניין רב וסיפוק גבוה כאשר הסטודנטים המצטיינים זוכים להערכה רבה ומתקבלים למשרדי רואי חשבון מובילים.

עבודה במשרד רואי חשבון

לאחר הלימודים, הבוגרים מקבלים את ההזדמנות לבצע סטאג' מקצועי אשר מספק להם את כלל הכלים החשובים לעבודה עם תוכנות חישוב מקדמות. לאחר סיום תקופת הסטאג' ניתן לצאת לקורסים מתדמים והשתלמויות מסוגים שונים על מנת להעמיק את הידע בתחום ולעלות את הערך אל מול המעסיק.

 



תגיות המאמר: חשבונאות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Efrat

מאת: Efratקניות 09/04/137897 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratקניות 09/04/137963 צפיות
באירועים כמו חתונה ובת או בר מצווה, חלק חשוב בארגון האירוע הוא בחירת מתנות לאורחי המסיבה. יש שבוחרים מחזיקי מפתחות, פרחים או תמונות מגנטיות אך חולצות עם הקדשה או הדפסה הומוריסטית גם מהוות מתנה חביבה וגם יוצרות שיח משעשע בין האורחים.

מאת: Efratצרכנות09/04/138045 צפיות
ישנן חנויות ש"מגהצות" את סמל בית הספר שמשורטט בגלופה על פני החולצה – ואז הוא בדרך כלל בולט ממנה ומתבלה במהירות, וישנן חנויות שמדפיסות את הסמל באופן מיידי על פני החולצה. אצל אורי עצמון עובדים בשיטת הדפסת משי או על חיתוך של טפט במכונת הפלוטר.

מאת: Efratחקירות09/04/137977 צפיות
חידוש שמצאה דנה תדמור הוא מתחום מכשירי הבילוש הקטנים הוא עטי הפטנט שמצד אחד הן עטים תמימות למראה אך מצד שני הן יכולות להכיל בתוכן מצלמה או אמצעי הקלטה של קול שמסוגל להקליט מקרוב שיחה שלמה

מאת: Efratאופנה09/04/137889 צפיות
אתרי האינטרנט מייצרים יתרון למי שאינו יכול להגיע לחנות ומעוניין בהזמנה של הפריט – גם ישירות לכתובת אחרת, ופעמים רבות מייצרת גם הנחה והשוואת מוצרי תינוקות בקלות.

מאת: Efratביגוד והנעלה09/04/137521 צפיות
מדובר על חולצות טי מודפסות עם כיתוב משעשע אשר לרוב לובש החתן, האבות של שני הצדדים ולעיתים גם השושבינים. החולצה מהווה גם לבוש פחות מחייב וגם הפתעה לכל האורחים שמחכים לראות מה יהיה כתוב על החולצה. לעיתים חולצות מעין אלו גם מחולקות לאורחים כמזכרת חתונה.

מאת: Efratאירועים וחתונות – כללי05/02/137224 צפיות
האורחים המשתתפים באירוע מתחילים לדמיין אותו כבר מהרגע שבו מזכירים את התאריך, שמוסרים את ההזמנה ולדלות עליו מעט יותר פרטים. יד הדמיון ממשיכה לצייר את האירוע המצופה בצבעים המדומים, אולם מי שבאמת נותן את משיכת המכחול הנכונה היא חברת הפקות אירועים – אותו גוף שאמון על החוויה הצרופה לאותו המפגש. כאשר מדובר על אירוע לעובדים, המעסיק לא צריך לשבור

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211354 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208678 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202954 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193016 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181367 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181614 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172023 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica