חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מים חמים למוסדות

מאת: ivTextבניין ואחזקה - כללי28/02/20091175 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פתרונות הפקת מים חמים למוסדות כמו בתי מלון, קיבוצים וחדרי אירוח אינם רבים. הפתרונות המוצעים אינם כוללים, בכל מקרה, הפקת מים חמים בדוד חשמל או באמצעות שיטות אחרות היעילות לחימום מים בכמות קטנה בלבד. המוסדות צריכים לספק מים חמים באמצעות מערכת שאינה מוגבלת בכמות המים המחוממת ובאיכותם, ועם זאת להיות חסכונית באנרגיה.

על המוסדות לעמוד גם בקריטריונים מוגדרים בתקן הישראלי לגבי אמצעי אספקת מים ואיכותם. על פי התקן הישראלי, אמצעי אספקת המים למוסד נדרש להיות בנוי מחומרים שאינם מזיקים לבריאות, ועליו להיות מוגן מפני חדירת מזהמים למים. מים במוסד נדרשים להיות באיכות ראויה לשתיה, וכמו כן על המוסדות לספק ברזים למים קרים ולמים חמים.

הפתרון המומלץ למוסדות הוא אספקת מים חמים באמצעות מערכת גז. מערכת הפקת מים חמים באנרגית גז, אשר מותקנת במוסדות בהתאם לתקן, חוסכת במים וחשמל, חסכון שמתבטא כמובן גם בחסכון כספי. המוסדות צורכים אנרגית חשמל רבה, וכל אפשרות לחסכון באנרגיה, בד בבד עם הוזלת התשלומים, היא אפשרות מומלצת.

מערכת הפקת מים חמים בגז נמצאת בשימוש במוסדות רבים בארץ, ובעיקר באזורים הקרים שבהם קיימת דרישה גבוהה לאספקה שוטפת של מים חמים. למערכת חימום מים בגז יתרונות רבים, שגם עומדים בדרישות התקן של מוסדות. נמנה כמה מן היתרונות לפי המלצת המומחים:

-          מערכת הפקת מים חמים בגז היא החסכונית ביותר, הן כאשר מדובר בשימוש ביתי, ועל אחת כמה וכמה במקרים בהם יש צורך באספקת מים חמים בכמויות גדולות. מערכת חימום המים בגז אינה  צורכת אנרגיה חשמלית מיותרת, מתחילה את פעולת חימום המים מיד עם פתיחת הברז ומסיימת את פעולתה עם סגירת הברז. המערכת מחממת למעשה רק את כמות המים שנצרכת!

-          מערכת הפקת מים חמים בגז מספקת מים חמים ללא הגבלה, בכל אזורי המוסד. ניתן גם לווסת את טמפרטורת המים בכל אזור, לפי הצורך.

-          מערכת הפקת מים חמים עומדת בתקני בטיחות. יתרון זה הוא משמעותי עבור המוסדות והשוהים בהם. 

-          מערכת הפקת מים חמים יכולה לספק מים חמים לטווח ארוך, ללא תקלות.

-          מערכת הפקת מים חמים באנרגית גז היא מערכת ידידותית לסביבה. מוסדות אשר צורכים אנרגיה רבה ממקורות שונים יכולים, עם הבחירה במערכת זו, לסייע במידה רבה להגנה על הסביבה מאנרגיה מזהמת.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

http://www.ivtext.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ivText

מאת: ivTextשיווק באינטרנט28/02/091799 צפיות
במקרים רבים מתעורר הצורך לשכור את שירותיה של חברת קלדנות מקצועית. השוק ככלל ורשת האינטרנט בפרט כיום רוויים בחברות ועסקים המציעים שירותי קלדנות מקצועיים. לצורך ניווט קל ומהיר בתחום זה, ליקטנו מספר טיפים ועצות מועילות אשר בעזרתם תוכלו למצוא שירותי הקלדה מקצועיים אשר יתאימו לרוחכם ולכיסכם.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091714 צפיות
כל עסק מבוסס על ניהול מסמכים ודו"חות בשגרה, באירועים מיוחדים ובסיכומים תקופתיים. לעיתים עסקים קמים ונופלים על איכות ודיוק של עבודת קלדנות. הקלדה לא מדויקת של נתונים יכולה להיות בעלת משמעויות הרות גורל. עבודת קלדנות מקצועית ואיכותית יכולה לשמור על התנהלותו היעילה והמוצלחת של כל עסק, באמצעות הקלדה והדפסה של כל החומר הכתוב במשרד, החל במסמכים, פרוטוקולים והרצאות וכלה בחוזים ובסיכומי ישיבות.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091719 צפיות
תחום הקלדנות המקצועית כולל בתוכו מגוון רחב של שירותים העוסקים בהקלדת מלל, הזנת נתונים, עריכת ספרים ועבודות ועוד. קלדנות מקצועית מתאפיינת במהירות, באיכות וביעילות. חברות ועסקים מחזיקים לעיתים קלדנים כעובדים אורגניים של החברה. בזמן האחרון ניתן להצביע על המגמה ההולכת וצוברת תאוצה להוציא את השירות הזה מהחברות ולהעבירו כמיקור חוץ לחברות אשר מתמחות בקלדנות מקצועית.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091962 צפיות
אנשי מקצוע מתחומים רבים נאלצים להתמודד בשגרה היומיומית עם עבודה אשר אין להם צורך או שאיפה להתמחות בה. תחומים רבים דורשים עבודת איסוף נתונים וסידורם, הפצת מסמכים ודו"חות ארוכים ומפורטים וכן הפקת ספרים וחוברות. במשימות מעין אלה באים לידי ביטוי היתרונות הרבים של השימוש בשירותי קלדנות. לשימוש בשירותי קלדנות יתרונות רבים וחשובים לאנשים ממגוון תחומים, החל בעסקים, דרך פרויקטים אישיים וכלה בתחומי ההוראה והאקדמיה. במאמר זה נציג כמה מהיתרונות המרכזיים של השימוש בשירות קלדנות מקצועי.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091738 צפיות
העברת משימות לשירותי הקלדה מקצועיים יכולה להוות הקלה לסטודנטים ומרצים. העברת הקלדה של מסמכים, עבודות, מאמרים ודומיהם לשירותי הקלדה, מאפשרת לאקדמאים לעסוק בעיקר ולא לבזבז את זמנם על משימות שהם אינם מומחים בביצוען.

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/091671 צפיות
מה אומרת לכם המילה טכנולוגיה? הניחוש שלי הוא שהאסוציאציה הראשונה שתעלה בדמיוננו היא "אפשרויות" - הטכנולוגיה משפרת את חיינו ומאפשרת לנו לעשות דברים רבים יותר במהירות וביעילות. אך האם חשבתם פעם על הפער בין התפתחותה של הטכנולוגיה לבין היכולות של רובנו, שאינן מצליחות להדביק את קצב התפתחותה של הטכנולוגיה העומדת לרשותנו? כמה מכם מכירים את כל הפונקציות של מערכות השמע המשוכללות שבסלון ביתם או של מכשיר הסלולארי שלהם?

מאת: ivTextניהול תוכן28/02/092485 צפיות
הקלדה עיוורת היא מיומנות חשובה מאוד עבור כל מי שעוסק במקצועות הקלדנות השונים וכל מי שרוצה לייעל את מהירות ההקלדה שלו. כקלדנית מקצועית אני מוכרחה להתוודות שחיי המקצועיים השתנו מן הקצה אל הקצה ביום בו למדתי הקלדה עיוורת, שכן הדבר הגביר לאין שיעור את מהירות הקלדת הטקסטים שלי ושיפר את יכולת הריכוז שלי ואת ערנותי לפרטים החשובים ביותר בטקסטים שאני מקלידה. שכן קלדנות היא מקצוע שדורש יכולת ניתוח והבנה של הטקסטים שמקלידים, לצורך תיקון שגיאות שונות כגון שגיאות הכתיב.

מאמרים נוספים בנושא בניין ואחזקה - כללי

מאת: בנימין קלינגרבניין ואחזקה - כללי02/05/222787 צפיות
אז מה זה ארנונה ? ארנונה זה מס שמוטל מכוח חוק בכל שנה והוא מורכב לכאורה ממשוואה מאוד פשוטה: "שטח הנכס" כפול "תעריף לכל מ"ר" – המכפלה של שניהם יוצרת בעצם את החיוב השנתי. אבל למען האמת, זה לא כל כך פשוט, וכפי שנציג כאן, הנתונים של "שטח" ו"תעריף" מצריכים בדיקה דקדקנית ועשויים להתפרש במספר אופנים. וכל שינוי קטן במשוואה הזאת יכול להביא להפחתה של עשרות אחוזים בחיוב הארנונה!

מאת: אבי דוידיבניין ואחזקה - כללי30/01/223096 צפיות
מה חשוב לדעת בשביל להבין מה זה תבע בצורה פשוטה

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי23/08/211368 צפיות
כאשר אתם צריכים לבצע עבודות שונות בבית שלכם, לא תמיד פשוט להבין למי צריך להתקשר כדי שעבודות אלו יבוצעו. ישנם בעלי מקצוע מומחים מסוגים שונים כמו חשמלאי, אינסטלטור או קבלן שיפוצים. אבל מה קורה כאשר אתם רוצים לבצע תיקונים ומשימות תחזוקה ופשוט לא בורכתם בכישורים המתאימים?

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי28/07/211326 צפיות
מחפשים חברת ניהול ואחזקת בתים בצפון? רגע לפני שאתם בוחרים בחברה כזו או אחרת עליכם לתת את הדעת על הנושאים הבאים:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211584 צפיות
המגורים בעיר גדולה כמו חיפה אינה אומרת שעל הבניין שלכם להיראות אפרורי וקודר. להיפך, חיפה עטופה בכל כך הרבה טבע ירוק ומוריק, שזו חובה של ממש להקים גינה משותפת. גינה בבניין תסב הרבה הנאה לדיירים וילדיהם, הם יוכלו לבלות בחוץ, או על הגג, תלוי איפה תמוקם הגינה המשותפת, והבניין יראה פשוט נפלא, ייחודי ומלא באופי. אם שאלתם את עצמכם מה לעשות כדי להקים גינה, כל הפרטים לפניכם:

מאת: פורטל בתיםבניין ואחזקה - כללי31/05/211559 צפיות
המציאות הטכנולוגית שקיימת כיום, שינתה את החיים שלנו מקצה לקצה בהמון היבטים. ואחד התחומים שהשתנה גם כן כתוצאה מכניסת הטכנולוגיה לחיינו הוא ניהול ועד הבית. טכנולוגיה מתקדמת אשר מותאמת לתחום של ניהול בתים, הפכה את תהליך הניהול למאוד פשוט וידידותי ובעזרת תכנה לניהול בניינים אפשר לנהל את ועד הבית בצורה חכמה, אפקטיבית ובעיקר, שקופה, שזהו פרמטר לא פחות חשוב.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211745 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica